תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 15:10
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הקמת איגוד לאנשי הסאונד בישראל
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 12 ינו',09 19:02   
ראשית, אל תפחד מארגונים אחרים בענף, כי אם יהיה צורך, אקצץ להם את הצורה כדי שיזכרו מהיכן הם קמו, מי עזר להם ולהיכן הגיעו. שזה לא ידאיג אותך. בהיכרי אותם אני מאמין שדווקא ירצו לשתף פעולה.
תראה כמה יחצנו"ת עשתה שדרות (8 שנים) עד שהמדינה החליטה לזוז, ועדיין היחצ"ת לא מלאה והמטרות לא שלמות. (זה להמחשה, אל תפתחו מזה כאן סעיף פוליטי).
יחצנו"ת נדרשת כאשר לא משתינים בכיוון שלך, או שהחיוניות שלך נחשבת זניחה.
לאחר שאתה חורש את השטח וזורע בדמעה, כך שאין אחד שלא מכיר בתרומה שלך לחברה, וכמה אי אפשר בלעדיה, רק אז - צא לבקש ולדרוש התייחסות ולהציב תמרורים ודגלים בנתיב שייפתח.
אפשר לתמוך עם יציאות אלימות נוסח כמה שחקני קולנוע ומצלמה, אבל זה מכוער ולא מתאים לנו, מה גם שלנו בתחום האודיו והמוסיקה יש כוח על הנשמה, התודעה והחומר של הציבור, שהחברים כאן עדיין לא יודעים, אחרת רשימת התכונות של הענף הייתה ממלאת פורום שלם. לכן זה לאט. בעצלתיים.
"שההוא יעשה ואני אמתין מהצד. אם יהיה לו דלק, נצטרף, אם לא, לא יצאתי חמור".
כדי להוציא את המוסיקאי והטכנאי מעמדת נחיתות כזו יש ליחצ"ן אותו, את פעולותיו, את העסקים והמוסדות, החנויות והכלים, השירים והמילים, הצליל והאפקט.
קח את הצליל והדיבור מהוידאו והקולנוע והם מתים, לעומת זאת אם תיקח מהסאונד את הוידאו, הדימיון משלים את הכל.

שלא תבין לא נכון, אני לא אומר בעד או נגד כאן, רק רוצה לעודד לחשיבה נכונה, וכזו שלא תיגמר תמיד ב "ראובן?!"
#smile
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
  koryto  
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 10 ינו' 02
הודעות: 145
הודעה פורסם: שני 12 ינו',09 19:10   
היא לא תיגמר תמיד בראובן, אבל ככה זה כשאתה הגורו...
_________________
www.record.org.il
www.recordshop.co.il
GCmusic
הצטרף: 10 אוק' 04
הודעות: 3103
מיקום: ,תל אביב
דני
הודעה פורסם: שני 12 ינו',09 20:26   
אני מאמין לראובן אחרי שהוגדרה מטרת האירגון יותר קל לנהל אותו גם בשטח וגם על ידי שיווק שיתמוך בחברים הקיימים ויצרף נוספים...בעתיד אולי באמת דברים טובים נבנים לאט ובטוח, מהיסודות.אני לא יודע כמה שנים לקח לאקום וכמה הוא עובד או לא עובד כמו שצריך.אבל אם כבר לקחת כמודל עסק שעובד.
_________________
שיעורי פסנתר 0504-774664

http://www.giladchatsav.com
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שני 12 ינו',09 20:31   
אולי יש להעזר מאדם מתחום הפירסום לגבי רעיונות כי ליחצ"ן את התחום זה טוב ויפה,
אך מזה אומר בפועל?
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
  koryto  
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 10 ינו' 02
הודעות: 145
הודעה פורסם: שני 12 ינו',09 20:43   
בשביל ליחצן צריך תקציב, בשביל תקציב צריך מספר חברים שנרתמים לענין תחת ועד/איגוד/ארגון אני חושב שאנחנו עדיין בהגדרות ה"מגרש". כשיוקם הארגון נוכל להתחיל לפעול בכל המישורים האחרים.
_________________
www.record.org.il
www.recordshop.co.il
maor appelbaum
Expert
הצטרף: 22 מאי 01
הודעות: 230
מיקום: Los angeles
הודעה פורסם: שלישי 13 ינו',09 12:46   
i truly think that an israeli sound engineer s union is not the right thing to do - especialy in thease days where economy is crazy

part of being a proffional freelancer is choosing your own price and your own terms.
if someone charges a low price -it doesnt mean he is a HAPPER it just means he is willing to work for less money- and in thease days every money is a belssing to us all.
so you can be a good engineer that takes more then a better engineer but it doesnt matter- being a freelance means being free with no rules on how much to take and who to work with .
most sound engineers are freelances except ones that work in a specific studios

so choosing how much minium money they can get is not relvient
becuase then you have to give grades and price grades- so people will choose the engineers based on there resume and from the union grades not on free will
somtimes the small inexperianced engineer will give more time and effort to the project then well experianced engineer

its not about how good you are- its about how you fit the project- pricewise and expertwise and the effort you put in it.

todays young generation of new sound engineers might grow to be tommorows experts

so give them the respect- if they do it good - great!
if they fail - its there game they play


everbody started at different times and grew in different way
some got known becuase they went into the well known scene- some went to other scenes and grew

every body has a different path - its starts with the same ideas but not the same places,knoledge,experiance and results

sorry for sounding so dark on the subject- but i truly feel that this cant happen in israel
in the next 5 years or so

to build and organization you need to start from the smallest part and the common denominator

and that is still spread far

AES is more a technical organization- most sound engineers in the world are not even apart of it.


but i do think its good that people are at least thinking about the subject it might happen in some years to come

_________________
MAOR APPELBAUM MASTERING
Los Angeles - California - U.S.A
http://maorappelbaum.com
you can call me from Israel to this number
03-9122809 ext 2
GCmusic
הצטרף: 10 אוק' 04
הודעות: 3103
מיקום: ,תל אביב
אני עם מאור
הודעה פורסם: שלישי 13 ינו',09 13:00   
ימים אלו טרופים מבחינה כלכלית, אבל איגוד שיכול לדאוג לעבודה, ולאגד תחתו אנשי סאונד וייתן במקביל פייט לחברות ההגברה המקובלות, אולי זה רעיון.
_________________
שיעורי פסנתר 0504-774664

http://www.giladchatsav.com
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
אני לא ממש מסכים איתך מאור
הודעה פורסם: שלישי 13 ינו',09 14:41   
יש לעבוד בזול ולשבור תשוק ויש לעבוד בקצת פחות בשביל להתפרנס.
בקשר לחברות הגברה שלא משלמות - זה די פיקציה.הכל תלוי במי אתה מה אתה שווה ומול איזה חברות אתה עובד.
התחרות הפרועה שקיימת בענף היא זאת שמורידה את סטנדרט המחירים,בעלי החברות עושים רושם לפעמים שהם לוקחים עבודות רק על מנת לגלגל כסף ולא להרוויח
_________________
This one goes to 11!!!
umas
Moderator
הצטרף: 04 אפר' 07
הודעות: 605
מיקום: כוכב יאיר
הודעה פורסם: שלישי 13 ינו',09 17:06   
שוב, כדי לקבוע מחיר מינימום וכד' צריך כוח, בשביל כוח צריך אנשים.
לפי דעתי עדיף להתחיל מאיגוד שיותר ירכז את העוסקים בתחום ואחרי שנגייס כוח יהיה אפשר להתחיל לפעול.
אסף
S.Supporter
הצטרף: 05 יונ' 03
הודעות: 4448
מיקום: רחובות
הודעה פורסם: ראשון 18 ינו',09 19:56   
מספר דעות ממי שכבר חבר בכמה אירגונים מקצועיים (ה-AES אחד מהם).

אני מצדד בדעתו של יונתן, לפיה מטרתו של אירגון היא לא לקדם את רווחת חבריו אלא את התחום. רווחת החברים היא פועל יוצא. האירגון צריך לנסות לחנך, ליידע ולקדם רעיונות (לא אנשים!). הוא לא צריך לדבר על כסף, כמו גם לא לנסות ולהנהיג טבלת מחירים. המאכסימום שיוכל לעשות הוא לפרסם מחירים מומלצים, וגם אז - רק אחרי כמה שנים בתחום, כשהוכיח את כושר העמידות שלו. חברות באירגון צריכה לעלות כסף ולתת הטבות שקשורות לאירגון (כגון כניסה לאירועים של האירגון). עם הזמן, ועם גדילת האירגון - בהנחה שתהיה רצינות (ואם תהיה רצינות, הוא יגדל אחו-שלוקי תוך כמה שנים) - הדבר יתרגם להנחות מצד יבואנים, הנחות בהרשמה לקורסים, ויצירת קשרים עם אנשים.

לא יהיו שום דרישות קדם להצטרפות לאירגון, פרט לתשלום שנתי קבוע, עם הנחה לקטגוריות מתאימות (סטודנטים וכו'). האירגון צריך לדאוג לקיים פעילות שוטפת אותה יממן באמצעות כספי החברות.

המודל הזה פועל מעולה באינספור אירגונים מדעיים ואחרים ברחבי העולם, ולא צריך להמציא את הגלגל מחדש. אני לא רואה שום גורם מיוחד באודיו בארץ שלא קיים במקומות אחרים בעולם.

בהצלחה בהקמה.
_________________
שיעורי פסנתר שלי ברשת (יוטיוב):
http://www.youtube.com/user/MangoldProject
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   הבא
עמוד 6 מתוך 8

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון