S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
פורסם: רביעי 24 מרץ,04 23:11
בקונסולות אולפן רבות יש אוטומציה מובנית, בחלק מהם מסלול האודיו הוא אנאלוגי אבל השליטה דיגטלית, ולפעמים נעשית ע"י מחשב חיצוני.
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
פורסם: חמישי 25 מרץ,04 00:06
בחלק מהמיקרים המיקסר באמת בשלב המיקס נמצא "סתם בשביל היופי"
בחלק אחר מוציאים את כל הערוצים עליו וממקססים עליו = המחשב משמש סתם כ"טייפ" כמו מכשירים.
בנוסף אפשר לסנכרן אוטומציות או לדאוג לכך שאוטומציה מובנת בקונסולה תעבוד בתיאום כלשהו עם ציר הזמן.
Act Compatible
הצטרף: 06 אוק' 01
הודעות: 1104
פורסם: חמישי 25 מרץ,04 02:41
דורון , נגעת באחד החסרונות. אי אפשר "לדפדף" בין המיקסים השונים.
זה מזכיר לי את הברבי או כל מקום אחר שיש כמה הופעות אחת אחרי השניה (פסטיבלים וכו..). כאשר הלהקה שאתה עושה לה סאונד היא שניה, אתה חייב לרשום את כל המיקס. שהלהקה הראשונה מסיימת את ההופעה יש לך בדיוק 5 דקות להחזיר את כל הכפתורים למקומם. אני אוהב לשים מדבקות על כפתורים חשובים ובנוסף, כמו שטל כתב, להשתמש בשרטוטים.
בשבילי, אין כמו מיקס אנאלוגי- נוחות וסאונד. והאמת- המחסור בזמן ממריץ אותך למצוא פתרונות לעומת סחיבת הפרוייקטים בעולם הדיגיטל (שלא תדע כמה מיקסים לא סגורים יש לי על המחשב..)
_________________
Sartre knows it
הצטרף: 10 פבר' 04
הודעות: 88
מיקום: אי שם בשרון
פורסם: חמישי 25 מרץ,04 04:47
בקיצור נראה לי שהמיקס על הקונסולות הגדולות הוא סתם מיותר והוא מוותר על הרבה נוחות רק בגלל קצת חום...?...לא נראה (נשמע) משו....
אבל בכל זאת איך קובעים איזה ערוץ יהיה מה?...והאם אפשר רק חלק? זה דיי מוזר כל העניין...
_________________
בראשית ברא האדם את אלוהים
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
פורסם: חמישי 25 מרץ,04 08:28
תקרא טוב!
חלק מהקונסולות הישנות מאפשר שהאוטומציה שלהן (אם יש) תהיה בסינכרון עם מערכת ההקלטה (מחשב או מה שזה לא יהיה ע"פ זמן TC).
חלק אפילו מאפשרות שליחת/קבלת אינפורמציה ובכך גם האוטומציה מתבצעת ע"ג המחשב למרות שהצליל עובר ע"י הקונסולה.
איזה ערוץ? איזה שבא לך, כל אחד והסדר שלו, לממשקי הקול יש X יציאות פשוט מחברים אותם באופן קבע או ע"י הPATCHBAY לערוץ הראוי.