תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 02:28
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
פורום Reason
אין דירוג עדיין › תצורת הדפסה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » Reason - ריזון

מי בעד שיפתח פורום לReason?
אני
68%
 68%  [ 17 ]
לא אני
32%
 32%  [ 8 ]
סך-הכל הצבעות : 25

  idoflax  
Act Compatible
הצטרף: 03 ספט' 07
הודעות: 184
מיקום: Liverpool, UK
פורום Reason
הודעה פורסם: שלישי 19 אוג',08 09:48   
מזל טוב על הפורום LIVE החדש.

מי בעד שיפתח פורום לReason?
_________________
http://soundcloud.com/flax_music
Oded
Supporter
הצטרף: 23 נוב' 01
הודעות: 2277
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 19 אוג',08 10:02   
עידו, פתיחת פורום היא בסה"כ אמצעי לעשות סדר, וסדר עושים אם יש בלאגן.

או במלים אחרות - אם היו הרבה מאוד שאלות על Reason מפוזרת ברחבי הפורום, היה נפתח פורום ספציפי לתוכנה, וכל השאלות היו מועברות אליו.

מכיוון שנראה שאין "ביקוש" לשאלות ריזון, אין פורום שכזה.

שים לב שכאן בפורום (החדש) יש כבר כעט שני עמודים של שרשראות שעוסקות באבלטון לייב. כולן הועברו ממקומות אחרים לפורום החדש, שנוצר בעקבות כמות השרשראות שעסקו בתוכנה.
_________________
קריינות
eshefer
Act Compatible
הצטרף: 31 אוק' 02
הודעות: 451
הודעה פורסם: שלישי 19 אוג',08 10:23   
ריזון, ראקטור וריפר הם הכלים שאני משתמש בהם כשאני עושה מוסיקה - את רב העבודה המוסיקאלית שאני מדי פעם עושה (ואני מתכוון ל95% מהזמן) אני עושה דווקא בריזון.

היתרונות הגדולים של ריזון, לדעתי, זה גמישות ונוחות העבודה. ככלי סינטזה ריזון מאפשרת לעשות חלק גדול מאוד ממה שריאקטור יודעת לעשות (אבל לא הכל, כמובן) אם לומדים קצת מה קורה בצד השני של הממשק... בתהליך עבודה שהוא הרבה יותר אינטואיטיבי וקשור לתהליך העבודה המוסיקאלית מבריאקטור, שלא לדבר על יציבות התוכנה - תוכנה שבזמן שעבדתי עליה (מ2000) קרשה, אולי, פעמיים.

אז כן... אני הייתי שמח אם היו יותר אנשים פה שמשתמשים בה, ואם היתה הצדקה לפורום פה, הייתי תורם בכיף.
  idoflax  
Act Compatible
הצטרף: 03 ספט' 07
הודעות: 184
מיקום: Liverpool, UK
הודעה פורסם: שלישי 19 אוג',08 11:18   
עודד, בחיפוש שערכתי עם הערך REASON מצאתי 41 שרשרורים, כולם מפוזרים בין הפורומים השונים, כך שאם יפתח פורום, כל אותם שרשורים ימלאו 3 עמודים.
סביר להניח שאם יפתח פורום מסודר, כל אותם אנשים שרוצים לשאול או להגיד ולא יודעים איפה, ימצאו את מקומם.

Reason היא התוכנה הראשונה אותה למדתי ואחרי שלמדתי גם את נואנדו וגם את אבלטון, אני עדיין משתמש בה (בrewire לנואנדו).
היא תוכנה מעולה לסינטזה, נאוד ידודית למשתמש, והרבה אמנים מצליחים משתמשים בה.
_________________
http://soundcloud.com/flax_music
Oded
Supporter
הצטרף: 23 נוב' 01
הודעות: 2277
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 19 אוג',08 11:55   
אני מכיר את ריזון, ומכיר בחשיבותה #smile

ואם אכן יש הרבה שרשורים בנושאים שקשורים אליה, אז יאללה - אני בעד #thumbsup
_________________
קריינות
Kundara
תומך
הצטרף: 02 פבר' 03
הודעות: 2645
מיקום: בין מוניטור שמאל לימין
הודעה פורסם: שלישי 19 אוג',08 20:47   
אני לא מבין למה אנשים מסתפקים בכלים של ריזון. עבדתי בריזון שנתיים, יש כלים הרבה יותר חזקים בעולם ה VST ותוכנות הסיקוונסר שעוקפים את המנוע העקום שלה, ואת הסינטים המסכנים שלה. ולא רק זה, אתה גם מוגבל לסינטים והאפקטים האלה. זה מין עונש או מה? זה רק אני?
_________________
http://www.facebook.com/kundara.music
http://youtube.com/kundaramir
mirib
הצטרף: 11 ספט' 05
הודעות: 353
הודעה פורסם: רביעי 20 אוג',08 08:29   
לא קונדרה זה לא רק אתה...

אני מתעב פשוט את הסיקוונסר של הריזון כזו אי נוחות לא יאומן....

מה שכן לאנשים המשתמשים במחשבים חלשים היא תוכנה מצויינת כי היא לא מביאה את המעבד למאמצים שקיובס+VST מביאה (לפחות בפרוייקטים שאני עבדתי עליהם).חוץ מזה אין שום חדש תחת השמש.
_________________
http://www.myspace.com/maskachaska

"טיפטפת - תשגיח" - פרל אודי TAZ 2007
eshefer
Act Compatible
הצטרף: 31 אוק' 02
הודעות: 451
הודעה פורסם: רביעי 20 אוג',08 08:53   
ציטוט:
אני לא מבין למה אנשים מסתפקים בכלים של ריזון. עבדתי בריזון שנתיים, יש כלים הרבה יותר חזקים בעולם ה VST ותוכנות הסיקוונסר שעוקפים את המנוע העקום שלה, ואת הסינטים המסכנים שלה. ולא רק זה, אתה גם מוגבל לסינטים והאפקטים האלה. זה מין עונש או מה? זה רק אני?


אין ספק שיש כלים יותר חזקים מריזון בעולם הvst. אין ספק שיש סקוונסרים יותר טובים, ואין בכלל ספק שיש אפקטים יותר טובים. אוסיף גם שלעבוד עם חומרי אודיו חיצוניים בריזון (קרי - להקליט דברים) זה תהליך מסורבל בריזון. יש חסרונות גדולים לריזון.

אבל אלו היתרונות של ריזון והסיבות ש*אני* עובד איתה, לא בהכרך בסדר חשיבות הזה:

תוכנה מאוד יציבה. אחוז אפסי של הקרשות מחשב.

תהליך עבודה נח מאוד וכייפי... הזמן שלוקח מתחילת עבודה עד יצירה גמורה מתקצר מאוד - כי אתה לא צריך להתעסק בקקה.

עובדת טוב מאוד בהופעות חיות. פתרון התוכנה שהכי מתקרב למקלדת-תחנת-עבודה, לדעתי.

גמישות סיגנל ברמה של סינטי סמי-מודולארי בין מודיולים ובתוך מודיולים. ממומש בצורה שמאפשרת להתעסקות עמוקה מאוד בסינטזה בצורה שלא מפריעה לתהליך העבודה. (מה שאני אישית הכי אוהב בריזון - רב היתרונות של ריאקטור בלי החסרונות).

כל אחד שישתמש בכלים שמתאימים לו.
  idoflax  
Act Compatible
הצטרף: 03 ספט' 07
הודעות: 184
מיקום: Liverpool, UK
הודעה פורסם: רביעי 20 אוג',08 10:41   
רציתי לחזק את מה שאמר eshefer

אני מתייחס לריזן כ VST אחד גדול. אני לא מגביל עצמי רק לריזן, כי אני משתמש בה בrewire לנואנדו, ואם בא לי להקליט, או לא מתאים לי הסינטים של ריזן, אני משתמש בנואנדו.

העניין הוא שבגלל שריזן מוגבלת ולא ניתנת להרחבה עם VST, האינסורמנטס שכבר יש שם הם טובים.

ובאמת האפשרות שאתה יכול לשלב בין הdevices השונים אינה קיימת בעוד תוכנות בכזו פשטות ויזואלית. תחבר את היציאה של סינטי אחד למפצל ומשם אחד לדיסטורשיין ואחד לפילטר של סינטי אחר ובינתיים המודיולייטר של סינטי שלישי ישנה את הקטאוף של הפילטר בסינטי הראשון. וכו'.

בנוסף, תכנות automation בריזן הוא הדבר הכי פשוט בעולם, פשוט קליק ימני על הפרמטר ואתה שם.

ואם אתה לא אוהב את הסיקוונסר של ריזן (שאני חייב להגיד שמאז שניסו לעשות אותה דומה לשיטה של נואנדו בריזן 4, הוא הרבה פחות נוח), אתה יכול לשהשתמש בסיקוונסר של הנואנדו, פשוט להגיד לכל ערוץ מידי ללכת לdevice אחר בריזן.

וגם:
ציטוט:
כל אחד שישתמש בכלים שמתאימים לו.

_________________
http://soundcloud.com/flax_music
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » Reason - ריזון

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון