Act Compatible
הצטרף: 27 מאי 02
הודעות: 363
פורסם: ראשון 15 דצמ',13 23:15
אם יש לך חדר בעייתי ואתה מחפש מיקרופון ברמה שעשו איתו לא מעט אלבומי מופת.
SM7B
מיקרופון דינמי מעולה. לפעמים הוא ניואנסי מאד. אבל יחסית למיקרופון דינמי ולא קונדנסר הוא נותן תוצאות
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
פורסם: ראשון 15 דצמ',13 23:59
אני מניח שאתה מתכוון לחבר אותו לפרה אמפ בכרטיס הקול ....
אתה יכול לקנות גם קונדנסר - עם פרה אמפ כזה לא תקלוט את הכלב של השכנה, ולמעשה, אנחנו ממש לא מדברים בטווחים האלה.
קונדנסר (עם דיאפרגמה גדולה) יכול לייצר אשליה קצת יותר פתוחה
בתקציבים האלה... זה לא כזה משנה
הצטרף: 09 אוג' 06
הודעות: 242
מיקום: פתח תקוה
פורסם: שני 16 דצמ',13 13:39
יש דינאמיים שיתנו לך תוצאה נהדרת (כמו אלה שהזכירו פה), אבל מה שלא מזכירים לעיתים הוא שדינאמיים צריכים פריאמפ טוב כדי להשמע במיטבם.
על פריאמפים של כרטיס קול הייתי בוחר 9 מתוך 10 פעמים להשתמש בקונדנסר.
תומך
הצטרף: 26 נוב' 03
הודעות: 1009
פורסם: שני 16 דצמ',13 17:09
אני אישית בעד להחזיק בכל מקרה SM57 בבית.
זה מיקרופון מדהים במגוון האפשרויות שיש לו לתת, בעיקר בכל הנוגע להקלטת כלי נגינה. בטח תמורת המחיר שלו...
הוא הפתיע אותי כמה וכמה פעמים, כמיקרופון לגיטרות קלאסיות/אקוסטיות, להקלטת תופים (גם כOH), ועוד היד נטויה... בהחלט גלגל הצלה משמעותי.
בנוסף - אני גם עובד בסביבה לא לגמרי מטופלת אקוסטית (כלומר מטופלת חלקית),
ומחזיק את הNT2A של RODE להקלטות שירה בעיקר אבל לא רק.
אמנם יש גם צ'אנל סטריפ (פרה+קומפרסור)בתמונה, אבל אני בהחלט מרוצה ממה שיש לי.