תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 23:47
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
האם קיים מיקרופון דינאמי שיתן טווח של קונדנסר?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  GalAtiya  
הצטרף: 15 דצמ' 13
הודעות: 25
מיקום: מודיעין
האם קיים מיקרופון דינאמי שיתן טווח של קונדנסר?
הודעה פורסם: ראשון 15 דצמ',13 22:43   
שלום חברים #smile
אני בדרכי להקמת אולפן ביתי צנוע ביותר להקלטת EP.
אני מתכוון לקנות כרטיס קול חיצוני ומיקרופון.
האקוסטיקה היא לא רעה כמו שהיא (אין ספוגים)

הציפיות לא עולות על גדר המציאות, ואני גם לא רוצה להגיע לרמת סאונד מלוטשת לגמרי מטעמי מוזיקה. אפשר להתרשם מהרעיון מהאלבום הראשונים של Iron&Wine וBand of horses.

אני מעוניין במיקרופון שיתן לי טווח רווח ועשיר יחסית. שיקלוט את הניואנסים בקול ובגיטרה. אני יודע שקונדנסר הוא הפתרון בשבילי אבל יש חסרון - אני גר בדירה עם שותפים. ההקלטות יהיו בחדר שלי כמובן ולא בסלון אבל הבנתי שקיימים מיקרופונים שקולטים גם את הכלב של השכנה, אז אולי זה לא יהיה הרעיון הכי חכם.

השאלה היא האם קיים דינאמי אשר נותן טווח שכזה, ועדיין שומר על "פרטיות" יחסית בהקלטה. או להפך קונדנסר יותר עדין.
אני מתכוון להקליט איתו קולות, גיטרה, סלייד גיטר וחליל.

אני קונה אותו מקנדה ולא מתכוון להשקיע הון, אחד ב300 דולר יספק אותי לגמרי.

תודה רבה.
squeezo
Act Compatible
הצטרף: 27 מאי 02
הודעות: 363
הודעה פורסם: ראשון 15 דצמ',13 23:15   
אם יש לך חדר בעייתי ואתה מחפש מיקרופון ברמה שעשו איתו לא מעט אלבומי מופת.

SM7B

מיקרופון דינמי מעולה. לפעמים הוא ניואנסי מאד. אבל יחסית למיקרופון דינמי ולא קונדנסר הוא נותן תוצאות
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: ראשון 15 דצמ',13 23:59   
אני מניח שאתה מתכוון לחבר אותו לפרה אמפ בכרטיס הקול ....
אתה יכול לקנות גם קונדנסר - עם פרה אמפ כזה לא תקלוט את הכלב של השכנה, ולמעשה, אנחנו ממש לא מדברים בטווחים האלה.

קונדנסר (עם דיאפרגמה גדולה) יכול לייצר אשליה קצת יותר פתוחה
בתקציבים האלה... זה לא כזה משנה
Kirkagur
Expert
הצטרף: 04 נוב' 03
הודעות: 623
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: שני 16 דצמ',13 00:04   
מצטרף להמלצה על ה-Shure SM7 #thumbsup
_________________
www.mcrow.net
www.lfo.co.il
www.v-plugs.com
orengliki
תומך
הצטרף: 06 ינו' 11
הודעות: 427
מיקום: פתח תקווה
הודעה פורסם: שני 16 דצמ',13 00:34   
אני מאוד ממליץ על re20. קצת נישתי, אבל עובד...
_________________
http://soundcloud.com/orengliki

Orchestral Production
http://www.orchestral-production.com/
Alon David Bojdek
הצטרף: 20 אוק' 13
הודעות: 5
מיקום: ת"א
הודעה פורסם: שני 16 דצמ',13 01:40   
RE 20 ללא ספק.
לא סתם הוא קיבל את הכינוי הדינאמי הכי קונדנסרי.
מיקרופון קלאסי למגוון רחב ביותר של הקלטות ותגובה יוצאת מן הכלל.
שים לב שלמרות היותו דינאמי ובעל מרקם קליטה כיווני, עדיין קיימות זליגות שעלולות להפריע וזה בגלל הפטנט הייחודי של Electro-Voice לביטול אפקט הקרבה הבעייתי לעיתים.
מהבחינה הזאת הוא לא מתנהג לגמרי כמו דינאמי לטוב ולרע.

אם אתה לחוץ בתקציב וסביבות ה-400$ זה יותר מדי, ישנו הדגם החדש (והפחות מוצלח לטעמי) שנקרא RE 320.
חוץ מלתת קצת יותר טווח בסאבים (שגם אצלו נשמעים פחות טוב לדעתי) הוא לא נותן שומדבר נוסף באמת, אבל אותו ניתן להשיג בפחות מ-300$ בקלות והוא התפשרות לא רעה מהבחינה הזאת.
קח בחשבון שמבחינת סאונד הקשר בינו לבין קודמו הוא מקרי בהחלט.

בגדול אפשר לתמצת את ההבדל ביניהם:

RE 20 - סאונד "חם" ו"עגול", המון אופי שהפך לקלאסיקה (ובצדק, מאוד ייחודי).
RE 320 - סאונד FLAT ומודרני, הייתי אומר די חסר אופי (יתרון/חיסרון - תלוי).

קח בחשבון שזו דעה אישית אחרי הכל וחשוב שתבדוק בעצמך לפני שתקנה (בעיקר אם זה בגלל מחיר!)
ניתן לבדוק באולם התצוגה של 'די אנד די' את שני הדגמים ויותר.
http://www.dandd.co.il/category_2.asp?category=061_081_599_
http://www.dandd.co.il/category_2.asp?category=061_081_102_
  GalAtiya  
הצטרף: 15 דצמ' 13
הודעות: 25
מיקום: מודיעין
הודעה פורסם: שני 16 דצמ',13 13:33   
תודה על התשובות המהירות חברים. אשקול את שני המיקרופונים האלה.
כמו שyoramilan כתב אני לא מתכוון לקנות פרה אמפ חיצוני. האם כדאי לי לשקול גם קונדנסר?

שואל יותר להבנה הכללית שלי..בחדר "לא מטופל" ובסביבה לא סטירלית, מחויב המציאות שאשתמש במיקרופון דינאמי?


ועל הדרך - אשמח להמלצה לקונדנסר..שמעתי דברים לא רעים על הRODE nt1-a.

תודה #thumbsup
orengliki
תומך
הצטרף: 06 ינו' 11
הודעות: 427
מיקום: פתח תקווה
הודעה פורסם: שני 16 דצמ',13 13:37   
קונדנסר- NT 1000. אני אישית מאוד אוהב אותו.

אין נכון ולא נכון, ומחויב מציאות תלוי במה שאתה רוצה להשיג.
אם אתה רוצה הקלטה שקטה וסטרילית, אז כנראה שדינמי יעבוד טוב יותר.
קונדנסר אמנם "פתוח" ליותר תדרים בזכות הממברנה, אבל קולט גם את השכנה ששרה במקלחת את "חכי לי שאחזור"...
_________________
http://soundcloud.com/orengliki

Orchestral Production
http://www.orchestral-production.com/
press
הצטרף: 09 אוג' 06
הודעות: 242
מיקום: פתח תקוה
הודעה פורסם: שני 16 דצמ',13 13:39   
יש דינאמיים שיתנו לך תוצאה נהדרת (כמו אלה שהזכירו פה), אבל מה שלא מזכירים לעיתים הוא שדינאמיים צריכים פריאמפ טוב כדי להשמע במיטבם.
על פריאמפים של כרטיס קול הייתי בוחר 9 מתוך 10 פעמים להשתמש בקונדנסר.
benny schwartz
תומך
הצטרף: 26 נוב' 03
הודעות: 1009
הודעה פורסם: שני 16 דצמ',13 17:09   
אני אישית בעד להחזיק בכל מקרה SM57 בבית.

זה מיקרופון מדהים במגוון האפשרויות שיש לו לתת, בעיקר בכל הנוגע להקלטת כלי נגינה. בטח תמורת המחיר שלו...
הוא הפתיע אותי כמה וכמה פעמים, כמיקרופון לגיטרות קלאסיות/אקוסטיות, להקלטת תופים (גם כOH), ועוד היד נטויה... בהחלט גלגל הצלה משמעותי.

בנוסף - אני גם עובד בסביבה לא לגמרי מטופלת אקוסטית (כלומר מטופלת חלקית),
ומחזיק את הNT2A של RODE להקלטות שירה בעיקר אבל לא רק.
אמנם יש גם צ'אנל סטריפ (פרה+קומפרסור)בתמונה, אבל אני בהחלט מרוצה ממה שיש לי.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון