תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 05:56
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
  Yossi Mor  
הצטרף: 10 ינו' 07
הודעות: 614
מיקום: רמת גן
הודעת שגיאה בהקשר לאיילוק - מקריסה את פרו טולס
הודעה פורסם: רביעי 25 מרץ,20 21:30   
היי אנשים מה הולך ?

פונה אליכם לקבלת עזרה ותמיכה בתקווה שאולי יש לכם תשובה
כי אביד לא בדיוק בסבבה שלהם לתת תמיכה.

בכל אופן אז ככה
כל פעם שאני פותח פרו טולס ומנגן פרוייקט אחרי מס׳ דקות אני מקבל הודעת שגיאה ( להלן תמונה )
ומיד לאחר מכן התוכנה פשוט נסגרת.

חשוב לציין שזה משהו שהתחיל ממש בזמן האחרון לא היתה שום בעיה לפני והכל עבד כמו שצריך.
פניתי לתמיכה של אביד ואמרו לי לעדכן את האיילוק מנג׳ר, עשיתי את זה וזה עדין קורה.
ביקשו ממנו לעשות עוד כמה דברים שגם אותם עשיתי ושוב אותה בעיה.
אמרו שיצלצלו אלי לטלפון לתת תמיכה אף אחד לא מצלצל וכבר לא עונים לי למיילים.

אני תקוע עם עבודות ולא יכול להמשיך בגלל זה.
אנא יעצו לי

[IMG]https://www.dropbox.com/s/s62es3cj3sw3ew7/WhatsApp%20Image%202020-03-16%20at%2019.55.09.jpeg?dl=0[/IMG]

[IMG]https://www.dropbox.com/s/hhxb4o4yk976ngg/Screen%20Shot%202020-03-19%20at%2014.04.13.png?dl=0[/IMG]
_________________
MacBook Pro 15 Mid 2015
Version : 10.12.6
Processor : 2.2 GHz Intel Core i7
16 GB 1600 MHz DDR3

Pro Tools 12 | Ableton live 10
Rock_Artist
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2967
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: רביעי 25 מרץ,20 21:50   
הרישיון על האיילוק או בענן?
ניסית להעביר אותו מהאחד לשני?
יכול להיות איילוק תקול או חיבור אינטרנט מאוד לא יציב.
_________________
PCPower APCi7-920 @ 10.13
MacBook Pro 13.3" Mid2018 @ 10.14
MacBook Air 13.3" Mid2013 @ 10.12
  Yossi Mor  
הצטרף: 10 ינו' 07
הודעות: 614
מיקום: רמת גן
הודעה פורסם: חמישי 26 מרץ,20 01:02   
הרישיון נמצא על האיילוק
היה איזה עניין שקשור לסנכרון שגם אביד אמרו שיש איזה בעיה איתו ואז הם סידרו את זה לטענתם.
אמרו לי לבצע עדכון תוכנה לאיילוק מנג׳ר ועשיתי
עדין הבעיה חוזרת.
אני לא חושב שזה קשור לאיילוק שניזוק או משהו כי הוא לא יצא מהאולפן אז אין סיבה.
וגם הכל עבד בלי בעיה עד לפני כמה זמן.
פשוט פתאום התחיל לקרוס

אמרו שייצרו איתי קשר טלפונית אבל זה לא קורה. סביר להניח בגלל הקורונה אין להם תמיכה

לגבי חיבור אינטרנט - קשה להאמין שזה זה בגלל שאני מחובר בכבל רשת והכל עובד חלק ללא דרופים.
לגבי להעביר את הרישיון מכאן לשם - למען הכנות אני כל כך לא מבין באיילוק הזה. אני גם בקושי עובד עם פרו טולס
99 אחוז מהזמן אני עובד על אבלטון. לפעמים מגישים לי פרוייקטים על פרו טולס אז אני משתמש בזה
אז ככה שמה שאתה שאתה מציע לעשות אני לא יודע איך לעשות
_________________
MacBook Pro 15 Mid 2015
Version : 10.12.6
Processor : 2.2 GHz Intel Core i7
16 GB 1600 MHz DDR3

Pro Tools 12 | Ableton live 10
Rock_Artist
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2967
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: חמישי 26 מרץ,20 17:05   
להעביר את ההרשאות חזרה ל"ענן".
מה iLok License Manager
תלחץ על האיילוק מצד שמאל.
כעת בחר את כל ההרשאות
כפתור ימני ו DEAUTHORIZE

לאחר מכן כאשר תעלה את הפרוטולס תוכל להפעיל אותו דרך הענן (בהנחה והגרסה שלך אכן תומכת בזה).

אופציה נוספת לבדיקה עם האיילוק היא לראות האם הפרוטולס עובד סבבה כאשר אתה מנתק את האינטרנט לחלוטין.
_________________
PCPower APCi7-920 @ 10.13
MacBook Pro 13.3" Mid2018 @ 10.14
MacBook Air 13.3" Mid2013 @ 10.12
עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון