תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 15:12
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
  MotiDeli  
הצטרף: 04 ינו' 08
הודעות: 132
המלצה לכרטיס קול עבור Macbook Pro + Logic Pro X
הודעה פורסם: שני 21 ספט',20 22:08   
שלום מחפש המלצה לכרטיס קול חיצוני שיהיה בתאימות למחשב Macbook pro עם Logic Pro X

עיקר הצורך של הכרטיס עבור הקלטה של סינטים חיצוניים + וירטואליים. עיבוד אפקטים. ומיקס.

אודה להמלצות והכוונות
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 528
הודעה פורסם: רביעי 23 ספט',20 09:21   
RME הם המלכים של התחום (מהירות, יציבות, אמינות, תמיכה לשנים רבות) UAD נותנים להם Fight אבל ממקום אחר לחלוטין, פלאג-אינים שרצים על DSP, יש שאומרים שהם הכי טובים ויש שאומרים שזה בסה"כ מפתח שאיאפשר לפרוץ.
יש גם Apogee ו- Lynx למי שאוהב להוציא הרבה כסף ו MOTU למי שאוהב הרפתקאות.
Focusrite הם הפופלאריים ביותר מהזולים (מה שהופך אותם לסוג של אמינים), ויש כל כמה זמן איזה חברה שקופצת עם משהו שנראה על פניו אטרקטיבי יותר מקודמיו, אבל בכרטיס קול יש הרבה מקום לבעיות (ובעיות עתידיות). מומלץ להיות זהירים ולא לנסות להיות ייחודיים (כמו Presonus/M-Audio/Zoom/Audient/SSL/Behringer/Arturia וכו')
מבחינת ממירים אני בדעה (הד"א מאוד לא פופלארית) שמרמה מסויימת (בינונית ממש) הם כולם נשמעים אותו דבר לאוזניים אנושיות בערך מתחילת שנות ה 2000 ולפני. ממירים בלבד, לא מדבר על פריאמפים. יש כל הזמן שיפור בנתונים הטכניים של ממירים, אבל הם מחוץ לתחום השמיע (האנושי לפחות) משנות ה 90. רוב האנשים יגידו לך שההבדלים בסאונד ברורים אבל אין לכך הוכחה מדעית, אני בטוח שהם לא מבססים את התיאוריות שלהם על מבחן A/B test עיוור תקני או חשיבה קריטית שמנסה להכשיל את הקשר בין האוזן, מוח ועיין.
אם אתה מקליט רק סינטים אז זה עוד פחות חשוב כי הם תמיד יהיו החוליה "החלשה" מבחינת רמת רעש, תחום דינאמי וכו, גם מול ממיר טוב משנת 2003.

כמה כניסות, יציאות אנלוגיות\דיגיטליות, מה התקציב המקסימלי, ונמשיך משם... #smile
DrDataMiner
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1876
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: רביעי 23 ספט',20 12:12   
acidhead :
RME הם המלכים של התחום (מהירות, יציבות, אמינות, תמיכה לשנים רבות) UAD נותנים להם Fight אבל ממקום אחר לחלוטין, פלאג-אינים שרצים על DSP, יש שאומרים שהם הכי טובים ויש שאומרים שזה בסה"כ מפתח שאיאפשר לפרוץ.

RME הם המלכים שזה נוגע ליציבות ועכבה נמוכה, אין שום ספק בזה.

במקרה הזה, Babyface PRO FS תהיה הבחירה הנכונה (והלא מאד זולה - אבל
שתחזיק לעולמי עד. וזה לא אנדרסטייטמנט).

acidhead :
יש גם Apogee ו- Lynx למי שאוהב להוציא הרבה כסף ו MOTU למי שאוהב הרפתקאות.

באפוג'י יש יציאות יותר זולות, בישראל זה מתומחר קצת בצורה שערורייתית.

אצל MOTU הדרייברים קפצו ליגה... והם מאד אטרקטיביים.

Presonus - למיטב הבנתי הם בסדר גמור (אני פשוט נתקל בהם בכל מיני טופיקים
על לייטנסי וכו' )

לפותח הטופיק : לא סיפרת לנו מה התקציב שלך... כמה סינתים חיצוניים יש לך
וכמה אתה רוצה להקליט בו זמנית (או שיהיו מחוברים בו זמנים)
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
  MotiDeli  
הצטרף: 04 ינו' 08
הודעות: 132
הודעה פורסם: חמישי 24 ספט',20 05:37   
תודה רבה על התגובות המפורטות.

אני זוכר שקראתי ב act על כרטיס RME babyface לפני 8 שנים או יותר. הרבה זמן לא הייתי בתחום ולחזור מרגיש ממש נוב..
ה babyface בהחלט נשמע פצצה ומכיל בערך מה שאני צריך (אם הבנתי נכון יש לו רק 2 כניסות ליין mono?) ויקר מאוד.

מבחינת הדרישות, ברשותי 3 סינטים קטנים, אני חושב שרק 2 מהם (4 ערוצי מונו או 2 סטריאו) חשובים להקלטה בו זמנית (בס ותופים) וסינט שלישי יכול להתפשר ולהקליט בניפרד. אז 4 כניסות מונו או 2 סטראו (קיימת חיה כזאת?), לגבי יציאות - 2 אנלוגיות

לגבי התקציב - 1000-2000

שוב תודה לשניכם על המענה
DrDataMiner
Act Compatible
הצטרף: 26 מרץ 05
הודעות: 1876
מיקום: מכרות המידע האינסופיים של הנט
הודעה פורסם: חמישי 24 ספט',20 07:45   
MotiDeli :
לגבי התקציב - 1000-2000

שוב תודה לשניכם על המענה

בתקציב כנראה לא תמצא משהו יותר טוב מה- MOTU M4.
_________________
שימו קוף בחדר עם הציוד שלי ונראה אותו ממקסס.
שימו אותי בחדר עם מה שיש ואני אספק לכם מיקס מעולה.
ציוד מועט או מיקס ITB הם לא תירוץ.
מיקס זה מיקס, אתם מיקסרים או שאתם קוף.
פשוט.
(מייקל בראואר)
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 528
הודעה פורסם: חמישי 24 ספט',20 08:07   
הייתרון ב Mac שהדרייברים של הכרטיסים יציבים ופשוטים יותר(פחות בעיות נפוצות). אולי בגלל ש Apple עשו את רוב העבודה עם ה Core Audio אבל בגדול אלה אם אתה ממש מתקמצן או הולך על משהו איזוטרי, רוב הכרטיסים יעבדו סבבה.

ה babyface הראשון עם 2 כניסות אנלוג. ה Pro עם 4. יצא דגם חדש ה Pro FS אז אולי תאכל למצוא את ה Pro הקודם בפחות (השוני לא משמעותי בכלל). אבל ב 2000 זה לא יהיה קל. או שתעלה קצת או יד שניה.
אם כן תדע שהתמיכה מאוד ארוכה ותוכל למכור כרטיס USB של RME ביד שניה שזה חשוב כשמשקיעים ולא בטוחים.

ב 4 כניסות אנלוג יש גם את ה Komplete Audio 6 MKII שעובד אחלה על מק ופשוט להפעלה ממה שחוויתי. גם הFocusrite Scarlett 4i4 יעשה את העבודה.
לגבי השאר אין לי נסיון ב 4 כניסות, ה Motu m4 (אני לא בטוח לגביו) אבל הרבה ב Gearslutz אוהבים, כנראה בגלל הנתונים "הזוהרים" שאמריקאים כל כך אוהבים לפרסם, כנ"ל Presonusים למינהם.

ד"א איזה סינטים?
  MotiDeli  
הצטרף: 04 ינו' 08
הודעות: 132
הודעה פורסם: שישי 25 ספט',20 08:16   
שוב תודה רבה לשניכם על המענה
נראה לי שאלך על motu m4 או scarlet 4i4

לגבי הסינטים שיש:
2x Roland Boutique - TR-09 & TB-03
ו- KORG - Kaissilator Pro ישן נושן
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 528
הודעה פורסם: שישי 25 ספט',20 10:29   
הייתה לי הרגשה שזה הבוטיקים, בגלל זה שאלתי #smile

יש לשניהם "כרטיס קול מובנה", אז אתה יכול לחבר את שניהם רק ב USB למחשב. ליצור aggregate device ואז אין צורך בחיבור לכרטיס קול (או בכלל בכניסות).
חוץ מלחסוך כניסות אתה תקבל ב TR09 למשל עוד 4 ערוצים נפרדים לתופים (סה"כ 6).
זה ייתרון שיש למשתמשי mac.
עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון