תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 15:57
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
  nirels  
הצטרף: 15 ספט' 01
הודעות: 22
שיהיה לכם על מה לחשוב בסגר- עצות חשובות לבחירת כרטיס קול.
הודעה פורסם: שבת 26 ספט',20 07:47   
mixtrim
תומך
הצטרף: 23 אפר' 11
הודעות: 539
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שלישי 29 ספט',20 09:06   
#thumbsup
העצה הכי טובה היא זו שבדקה 8:34 בסרטון, פשוט כל כך נכון.
-
לגבי הנאמר על מספר היציאות לאוזניות:
אני מדור שחונך שמעגלי הגבר לא יושבים יחד עם מעגלים רגישים כממירים באותה החבילה
שלא לדבר על ההספק הזרם שהם צורכים ע"ח ספק הכח המשותף, זה לא נשמע מקצועי.
מה אעשה שכיום יש מגבר אוזניות (ופראמפים..) בכל כרטיס קול, כחלק מהמעבר ל"אולפן הביתי"

אולם מגבר האוזניות בכרטיסי הקול הוא סוג של פשרה, והאודיופיילים בד"כ רוכשים לעצמם מגבר חיצוני.
זה אולי נתון לשיקול דעת ובמיוחד לדיון על דגם ספציפי אבל מנסיוני לרוב זו פשרה.
על אחת כמה וכמה כשנדרשות שניים או יותר זוגות אוזניות גם ככה אז ראוי שיהא מגבר חיצוני

אני הייתי מעדיף שיוסיפו יציאות ליין כדי לחבר שם מגבר אוזניות כראוי לו
שהרי במצב הקיים רבים מחברים את יציאת האוזניות בכרטיס, למגבר אוזניות וזה לא תקני.
החיבור לאוזניות הפך לכל כך נפוץ בכרטיסי קול עד שיש גם כרטיסים דיגיטליים שאתה שואל את עצמך
בשביל מה? הרי זה מרעיש פוטנצאלי, גומר את המתח המזערי גם כך המגיע מהמחשב
ומראש מי שרוכש כזה כרטיס מתכוון הרי לעבוד עם ממירים ו/עם קונסולות הכוללות מגבר אוזניות
acidhead
Expert
הצטרף: 04 אוג' 11
הודעות: 528
הודעה פורסם: שלישי 29 ספט',20 13:36   
אז כנראה שהגיע הזמן להתקדם, רוב המגברי אוזניות בכרטיסי קול "טובים ומעלה" חזקים, שקטים ופשוט מגבירים את האות בלי תופעות לוואי שמיעות. אם יש צורך במגברי אוזניות לנגנים אפשר לקנות בנפרד.
הגישה"פיוריסטיות" הזאת לא הייתה מבוססת על הנדסה אלקטרונית, כשאתה קונה חבילה יש סיכוי שהיא חבילה של פשרות אבל יש היום מספיק דוגמאות "לחבילות" שכל רכיב בהם משובח ומבחינת ביצועים לא נופל מכלים יעודיים נפרדים.
כל ממיר A/D בעל מעגל הגברה Op-Amp שדומה מאוד לקדם מגבר למיקרופון, כל ממיר D/A בעל מעגל Op-amp שמאוד דומה למגבר אוזניות אפילו בכמות הרכיבים. ממירים הם רכיבים אנלוגים בהגדרתם שמחוברים ישירות למעגלים דיגיטליים אחרים.
ציטוט:
אולם מגבר האוזניות בכרטיסי הקול הוא סוג של פשרה, והאודיופיילים בד"כ רוכשים לעצמם מגבר חיצוני

ההפך הוא הנכון, אודיופיליות זאת מחלה נפשית עצובה שנוצרה מפרסום ואין בה שום קשר ללוגיקה. לא הייתי עושה שום דבר כמו אודיופילים אם ביצועים ואיכות בראש מעייני.
רוב המגברי אוזניות בכרטיסי קול מקצועיים בעלי נתונים טובים יותר ממגברי אוזניות "אודיופילים" שעולים כמו כל הכרטיס קול. אם הם בכלל טורחים לפרסם נתונים אמיתיים.
ציטוט:
שהרי במצב הקיים רבים מחברים את יציאת האוזניות בכרטיס, למגבר אוזניות וזה לא תקני

זה מאוד תלוי, יש יציאות אוזניות בכרטיסים שיכולות לתפקד כיציאות Line איכותיות (נחש איזה) ומהצד השני יש מגברי אוזניות שמתוכננים לקבל גם יציאת אוזניות בהתנגדות נמוכה (לשם פיצול).
ציטוט:
יש גם כרטיסים דיגיטליים שאתה שואל את עצמך למה לכל הרוחות הוסיפו כאן מגבר אוזניות? זה מרעיש פוטנצאלי, ומראש מי שרוכש כזה כרטיס מתכוון הרי לעבוד עם ממירים או קונסולות דיגיטליות

לא, זה לא "מרעיש פוטנציאלי". במיוחד ששאר החיבורים אופטיים (אבל לא מהסיבה הזאת, פשוט אין סיבה לרעש "מקיומו" של מגבר אוזניות)
זה נוח מאוד, נניח שאתה רוצה לבדוק אם הכרטיס מוציא אות מיציאה 24, או מה נכנס ב 18, או לשמוע במהירות מה הגיטריסט שומע ביציאת מוניטור מספר 14, או אם פשוט המחשב מרוחק מהקונסולה\ממיר. בכרטיס הזה ד"א היציאה הזאת גם יכולה לשמש כיציאה Line אנלוגית איכותית למוניטורים.
עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון