תפריט
שלום אורח ::: Sat, 21 Oct 2017, 20:45
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine

[מדריך וידאו] יותר נפח וגודל במיקס ומאסטרינג

מאת: ACT@R-M ::: ::: נושא:
הרבה פעמים כשאנחנו מנסים להגיע לסאונד גדול, שיש בו הרבה נפח, אנו פונים לקומפרסור ומוציאים את המיץ לערוצים. לא משנה אם זה במיקס, על ערוצים בודדים, ערוצי סיכום או במאסטרינג. הבעיה הגדולה היא שהגודל והנפח האלה באים על חשבון דינמיקה ואנו יכולים למצוא את עצמנו עם ערוצים חסרי חיים ו"שטוחים".
בסרטון הבא תראו איך אפשר להשיג את הגודל והנפח הרצויים בקלות יחסית, וגם לשמור על דינמיקה בריאה. אני קורא לזה "סאונד עם שפם". 

MakeMusic הוקם ע"י אבירם ורד, זמר-יוצר, טכנאי סאונד ומפיק מוזיקלי, כדי לעשות סדר בבלגן ולעזור למוזיקה שלכם להישמע טוב יותר, החל מרגע זה!
באתר תוכלו למצוא מדריכים, מאמרים, טיפים וטריקים לאולפן הביתי בכל מה שקשור להקלטה, הפקה, מיקס ומאסטרינג. קבלו עוד פרק בסדרת המדריכים לטכנאי.

המחשב הדק, הקל והחזק מסוגו, במחיר מצחיק לעומת דגם אפל דומה

Chuwi Lapbook Air Notebook

  • גיטרות - Guitars
    RE: פדל וואה וואה תקול יש סירטון מצורף עם משהוא יכול לעזור עם זה
    nimrod: נראה שהציר של הפדל זז ממקומו ולא תומך דופן/צד אחד של הפדל (או ציר של צד אחד, אם מדובר ב2 צירים נפרדים) תבדוק אם יש שם א לשרשור המלא אחרון
  • מוסיקה אלקטרונית
    RE: שבת שלום אנשים, צריך עזרה בבקשה במיקס לקטע שאני עובד עליו
    Solar P: בכיף ..... ותמיד תנסה או תשתדל לשים לב לזנב הקיק ולהתאים אותו לתו יסוד של הבס זו נקודת פתיחה טובה להימנע מבוציות בנמוכים לשרשור המלא אחרון
  • כלים וירטואליים, פלאגים - VST/i
    קליקים ב-Waves Tune
    UV: אני עובד עם Waves Tune - מסתדר איתו טוב, כמה השוואות למלודיין בעבר נטו לטובתו בכמה אספקטים, כבר לא זוכר למען האמת במדוייק. אבל לשרשור המלא אחרון
  • תיאוריה
    RE: תוכנה לזיהוי תווים עבור שני קטעי סולו בו זמנית
    ReuvenM: נראה לי שווה נסיון עם מלודיין לשרשור המלא אחרון