תפריט
שלום אורח ::: Tue, 07 Apr 2020, 15:58
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine

כל מה שצריך לדעת על מוניטור אולפן

מאת: ACT@R-M ::: ::: נושא:

הרמקול הינו אחד הכלים החיוניים בענף האודיו והמוסיקה. בתקופתנו, בלעדיו היצירה כמעט ולא ניתנת לביטוי והערכה, ותכונותיו עשויות להשפיע על הדרך בה היצירה נוצרת וגם מופקת מחדש אצל הצרכן.
מאת: ראובן מנשרוף

File:Adam S3A & Yamaha NS-10M STUDIO @ Supernatural.jpg

הרמקול הינו אחד הכלים החיוניים בענף האודיו והמוסיקה. בתקופתנו, בלעדיו היצירה כמעט ולא ניתנת לביטוי והערכה, ותכונותיו עשויות להשפיע על הדרך בה היצירה נוצרת וגם מופקת מחדש אצל הצרכן.
כתבה זו תעסוק ביישום מאוד ספציפי של רמקול, היכן שהוא משמש ככלי עבודה חשוב, מה גם קריטי למדי. 
נדון בבסיס
, אשר יפתח את העין בנושא מורכב, ונגלה שהוא די פשוט מצידו, אך בעייתי מצידנו, נלך לבחור אחד בשבילנו, נחבר אותו כמו שצריך, נעבוד איתו נכון ונשמור עליו ועל האוזניים לאורך זמן.
 

בחלק הקודם הבנו למה צריך כלי בקרה ומה חשיבותו בהערכת היצירה והתאמה למוצר אותו אנו מפיקים. כעת ננסה להגדיר אותו, בהתאמה.
 

לאחר שהבנו את הצרכים, וגם הגדרנו את ההתקן וסביבת העבודה שלו, נוכל להסביר את תצורותיו השונות, ואולי להבין מדוע הסיבה שבגללה בחרנו במוניטור האחרון שקנינו אינה מדויקת.
 

הנדחק והנחשק, הפסיבי והאקטיבי, או: כיצד משתלטים על כל תחום השמע כשיש מגבלות של צליל שלא מדרך הטבע?
על פיצול ותדרים, מגברים והחלטות שבין מוניטור פסיבי לאקטיבי.
 

על צורת הארגז ועיצובו בהתחשב בפרמטרים שונים.


  • מחשבים - מפרטי מחשב
    RE: עזרה בבחירת מחשב נייד
    ReuvenM: אפשר להיעזר בשרשור הזה: מחשב להפקה ומיקס לשרשור המלא אחרון
  • DIY, אלקטרוניקה וחיווט
    RE: איך (לא) לשרוף רמקול..
    nimrod: בבקשה: :) לשרשור המלא אחרון
  • קידום עצמי
    RE: בלוז קוסמי לייב
    וירץ: תודה יעקב :thumbsup: :thumbsup: לשרשור המלא אחרון
  • חדשות - NEWS
    RE: המאק פרו החדש - האם הוא רלוונטי לאודיו
    TanTan: שלח מכתב לאפל שימשיכו את הייצור, מזל :lol: :lol: :lol: לשרשור המלא אחרון