תפריט
שלום אורח ::: Wed, 20 Oct 2021, 21:02
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine

הסוד האולפני המוצלח של AC/DC

מאת: ACT@R-M ::: ::: נושא:

File:ACDC in St. Paul, November 2008.jpg

צילום: Weatherman90 at en.wikipedia [CC BY-SA 3.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)]
ללא ספק, הקלטות האולפן של ההרכב המיתולוגי ואחד מסמלי הרוק הבר-קיימא היו תמיד מעולות ומחוברות היטב בכל אספקט של תוצאה.
במהלך הראיון האחרון עם EonMusic, המתופף לשעבר AC/DC, כריס סלייד, חשף את הסוד של ביצועי האולפן המוצלחים של הלהקה.

"תמיד ניגנו ביחד, בכל הקלטה, ובכל טייק", מספר כריס. לא משנה מי היה המתופף, במצב הקלטה כולם ניגנו ביחד, טייק אחר טייק, במשך כל היום. את Thunderstruck כנראה שניגנו במשך ימים עד שההקלטות שלו תמו."

"זה לא סוד", הוא ממשיך, "שישנן להקות שחברי הלהקה אפילו לא מדברים ביניהם (שלא לדבר על זה שאינם מתראים אחד עם השני), ובמקרה כזה כל העלאה/תפקיד מוקלט בנפרד, עם כל אחד מהם ובתאריך שונה."

אמנם זו המציאות בהרבה מקרים, בהם הרכב נשאר מחובר מטעמים מסחריים, וחבריו מנותקים אחד מהשני, ולרוב זה גם נגמר בפירוק, לא לפני שזה נשמע כך גם בהקלטות.
ללא ספק, הנגינה ביחד מעבירה את כל הווייב הנכון, מלכדת את השיר ויוצרת חותמת סאונד אולפנית מרשימה ללא עוררין.
את הראיון המלא איתו ניתן לקרוא כאן.




  • אקוסטיקה, סביבת עבודה
    RE: דלת כניסה אקוסטית לדירה
    Menashe: פוליאריתן מוקצף יכול להתאים? לשרשור המלא אחרון
  • DIY, אלקטרוניקה וחיווט
    RE: בניית קרוסובר פסיבי לרמקול
    mixtrim: :thumbsup: תודה על המחשבון במיוחד על היכולת חישוב עבור רמות פילטרינג שונות, וואהו! MiXtRiM לשרשור המלא אחרון
  • DIY, אלקטרוניקה וחיווט
    ספק מחשב ״מלכלך״ את החשמל באולפן
    Dror_Shi: היי. תקופה ארוכה שאני סובל מרעשים שונים ומשונים במוניטורים וכמעט בכל רכיב הגברה באולפן (כולל מגברי גיטרות). אחרי חפיר לשרשור המלא אחרון
  • פלגינים חינמיים מומלצים
    כמה זה 160 x דיבי ? Analog Obsession dBComp
    DrDataMiner: קישור הגרסה הטורקית ל- dBx 160. אם חסרה לכם "כאפה" לתופים או Snap לבס/גיטרות (אלו רק דוגמאות) אולי הגעתם למקום הנכון. זמני ההתקף שחרור תלוי לשרשור המלא אחרון