POD X3 Bean
מדמה שרשרת הגברה ואפקטים לגיטרה ומיקרופון
מאת: ReuvenM
הוגש ב: 23/07/08 נערך:18/12/15
צפו: 47099 :: סקירות נוספות מ-ReuvenM
דירוג לדיווח: 5 ::: דרג את הדיווח
נסיון עם פריט זה: "היה לי אותו זמנית"
נסיון עם מוצר דומה: "נסיון רב"
צפו: 47099 :: סקירות נוספות מ-ReuvenM
דירוג לדיווח: 5 ::: דרג את הדיווח
נסיון עם פריט זה: "היה לי אותו זמנית"
נסיון עם מוצר דומה: "נסיון רב"
ניקוד:
9
דירוגים נוספים:
איכות צליל

שימוש/הפעלה

אמינות

איך התמיכה?

בעד
■ מגוון עצום
■ סאונד משכנע
■ עיבוד מיקרופון עצמאי
■ חיבוריות למחשב
■ כפתורי חומרה לכל מצב
■ סאונד משכנע
■ עיבוד מיקרופון עצמאי
■ חיבוריות למחשב
■ כפתורי חומרה לכל מצב
נגד
■ חיבורים מכל עבר
ה-X3 הינו חבר מכובד במשפחה של מדמי POD - מולטי אפקטים ומדמי שרשרת-הגברה לגיטרות. המשפחה הזו חוללה מפנה אצל הגיטריסטים, מופיעים או בהקלטות, והשאלה היא האם עוד POD אחד היה נחוץ.
במבט ראשון מתברר שה-X3 הוא יותר מענה ישיר לבקשות של משתמשי פוד קיימים ועתידיים מכל פורום מכובד וגם באתר החברה. נראה שהחברה שמה לב לבקשות המגיעות מ'העם' ויישמה את רובן (אולי כולן) בדגם ה-X3, כולל תוספת לעיבוד קולי עבור אותם נגנים שגם שרים, וזה הישג לא מבוטל, וחיוניותו דורשת בדיקה.
בנוסף החברה לא פסחה על השימושיות הנדרשת כיום בסביבת המחשב, ושילבה ממשק USB המאפשר הקלטות וגם עריכה של הקביעות בצורה גרפית וברורה על מסך המחשב.
בזמן הקצר שהמכשיר היה ברשותי לצורך הבדיקה, היה זה אך הגיוני שאבדוק את יכולות עיבוד הגיטרה ונישת השירה, מעבר לזה לא היה לי זמן מספיק.
ובכן, התכונה החזקה של המכשיר היא אוסף עצום, והייתי אומר בזהירות גם "הכל-כלול", של דגמי ההדמיה האיכותיים של החברה, ביניהם מגברי גיטרות, ארגזים (בוקסות), פדלים ואפקטים אולפניים. ובמכשיר הזה החברה שמה את כל הארסנל (ראו תיאור בחדשות האתר). השאלה היא כיצד כל זה בא לידי תפקוד ותפעול בשטח. תכונה חדשה וחזקה נוספת היא העיבוד הדואלי, אם לכניסת מיקרופון או שתי גיטרות.
כאשר לרשותך שפע של קביעות ויכולות שינוי, סביר שתתאים את הסטאפ של המכשיר למצבי העבודה שלך, כאן החברה שילבה כמה קביעות מוכנות מראש לעבודת אולפן או במה או שניהם או שירה +גיטרה, או עיבוד כפול/מקביל (שתי שרשראות הגברה עצמאיות לגיטרה) וכו', כאשר בכל מצב קביעות ההתאמה הקווית (חיבוריות, עכבה וכו') נלקחים בחשבון כדי לאפשר לגיטריסט התחברות מהירה ללא צורך בקופסאות התאמה, כניסות מיוחדות וכדומה. למעשה יש חיבוריות מספקת בהחלט, רק מה שהפריע לי זה שאין מקום אחיד ממנו יוצאים ונכנסים כל הכבלים (בדומה לעוד מכשירים מהסוג הזה), אלא שכל דופן במכשיר כמעט נלקחה בחשבון כאתר למחברים. ויזואלית ועל השולחן זה קצת מעיק, אך בהתחשב בכך שמעמד (סטנד) יהיה יותר טבעי למכשיר (אלא אם לוקחים את הדגם הרצפתי שלו) וגם שלטענת החברה יש צורך בהפרדה תחומית כדי למנוע רעשי השראה והפרעות אחרות בין כניסה ליציאה ומתחם אנלוגי ודיגיטלי, אפשר להתנחם במצב.
מבחינת תפעול המכשיר די מוכר למי שמכיר את הפודים, אך למשתמש חדש יקח כמה דקות לקלוט את הראש הממשקי, ומתברר שיש מחשבה מאחוריו, כולל יישום של "כפתורי פדלים" המשנים את מעמדם ותפקודם בהתאם לפריסט הנתון. לא רק, כל מדמה שרשרת הגברה גורם לכפתורי המגבר הייצוגיים בחזית לתפעול ישיר של הפרמטרים, כך שמצד המגברים או האפקטים הגיטריסט מרגיש מיד בבית עם כפתורי חומרה ולא סמני מסך בלבד.
כאן אני מציע לבלות כמה דקות עם חוברת ההפעלה המצורפת כדי ללמוד את התפקודים השונים של כל מערכת ההפעלה, הלחצנים וכפתורי החומרה הייעודיים. יש שם הגיון, בממשק זהו, אך לחדשים מומלץ לקלוט זאת מהכתוב. זה תהליך קצר ביותר, ומכאן והלאה הגישה והניווט מהירים, כך שאפשר לחבר ולחרוש במהירות.
השאלה עם מדמי שרשרת הגברה או פדלים, הפועלים במתחם הדיגיטלי, היא איזה סאונד יוצא מכל המכשיר הזה, שכן רבים ה'מולטים' שאמנם מציעים שלל גוונים וכל אפקט שבעולם, אבל הסאונד יוצא קטן-משהו. להוציא כמה מקרים בודדים (ואולי זה היה בכוונת השרשרת הספציפית), ובחיבור למערכת הגברה, הצלחתי לקבל את הביצים הנדרשות ללא הנחתה בדינמיקה או בתקורה וזה היה די מעודד, שכן השימושיות של מדמה מגברים קמה ונופלת בסעיף הזה. ניסיתי גם בהתחברות למערכת הקלטה והתוצאה הייתה דומה, רק שכאן יש להזהיר: אלא אם אתה משתמש בדגם הרצפתי המגיע עם פדל רגישות (או מחבר למכשיר פדל חיצוני לכניסת הפדל המתאימה), או שאתה מחובר למערכת הקלטה מנוטרת לימיטר: התוצאה מהמכשיר היא בהתאם לכל שרשרת הגברה במציאות (מגבר +בוקסה+קביעות רגישות ודרייבר וכו') כך שאם אתה עובר מקביעה אחת לשניה, וודא קודם לכן את העוצמה המתקבלת מאותה שרשרת הדמיה, אחרת תחטוף מכה של ווליום...
הסאונדים עצמם מוכרים לכל גיטריסט מודרני, וההפקה שלהם עומדת במבחן המקור בצורה אמינה למדי, אם זה יהיה סגנון רוק, בלוז, מטאל או אקוסטי, שרשרת של מגבר/בוקסה/מיקרופון או רק אפקטים.
האם המכשיר מתאים לכל אחד? אולי לא, כי יש כאלה שתמיד ירצו לראות חומרת-פדלים מול העין ולדעת בבטחון מי מהם פעיל, מה גם שסט העיבוד שלהם תמיד קבוע. אלה שמחפשים גיוון ללא הגבלה (הפירוש של "גיטריסט" :) ) יפטרו מהר מכל פדל וכבל מיותרים.
במבט ראשון מתברר שה-X3 הוא יותר מענה ישיר לבקשות של משתמשי פוד קיימים ועתידיים מכל פורום מכובד וגם באתר החברה. נראה שהחברה שמה לב לבקשות המגיעות מ'העם' ויישמה את רובן (אולי כולן) בדגם ה-X3, כולל תוספת לעיבוד קולי עבור אותם נגנים שגם שרים, וזה הישג לא מבוטל, וחיוניותו דורשת בדיקה.
בנוסף החברה לא פסחה על השימושיות הנדרשת כיום בסביבת המחשב, ושילבה ממשק USB המאפשר הקלטות וגם עריכה של הקביעות בצורה גרפית וברורה על מסך המחשב.
בזמן הקצר שהמכשיר היה ברשותי לצורך הבדיקה, היה זה אך הגיוני שאבדוק את יכולות עיבוד הגיטרה ונישת השירה, מעבר לזה לא היה לי זמן מספיק.
ובכן, התכונה החזקה של המכשיר היא אוסף עצום, והייתי אומר בזהירות גם "הכל-כלול", של דגמי ההדמיה האיכותיים של החברה, ביניהם מגברי גיטרות, ארגזים (בוקסות), פדלים ואפקטים אולפניים. ובמכשיר הזה החברה שמה את כל הארסנל (ראו תיאור בחדשות האתר). השאלה היא כיצד כל זה בא לידי תפקוד ותפעול בשטח. תכונה חדשה וחזקה נוספת היא העיבוד הדואלי, אם לכניסת מיקרופון או שתי גיטרות.
כאשר לרשותך שפע של קביעות ויכולות שינוי, סביר שתתאים את הסטאפ של המכשיר למצבי העבודה שלך, כאן החברה שילבה כמה קביעות מוכנות מראש לעבודת אולפן או במה או שניהם או שירה +גיטרה, או עיבוד כפול/מקביל (שתי שרשראות הגברה עצמאיות לגיטרה) וכו', כאשר בכל מצב קביעות ההתאמה הקווית (חיבוריות, עכבה וכו') נלקחים בחשבון כדי לאפשר לגיטריסט התחברות מהירה ללא צורך בקופסאות התאמה, כניסות מיוחדות וכדומה. למעשה יש חיבוריות מספקת בהחלט, רק מה שהפריע לי זה שאין מקום אחיד ממנו יוצאים ונכנסים כל הכבלים (בדומה לעוד מכשירים מהסוג הזה), אלא שכל דופן במכשיר כמעט נלקחה בחשבון כאתר למחברים. ויזואלית ועל השולחן זה קצת מעיק, אך בהתחשב בכך שמעמד (סטנד) יהיה יותר טבעי למכשיר (אלא אם לוקחים את הדגם הרצפתי שלו) וגם שלטענת החברה יש צורך בהפרדה תחומית כדי למנוע רעשי השראה והפרעות אחרות בין כניסה ליציאה ומתחם אנלוגי ודיגיטלי, אפשר להתנחם במצב.
מבחינת תפעול המכשיר די מוכר למי שמכיר את הפודים, אך למשתמש חדש יקח כמה דקות לקלוט את הראש הממשקי, ומתברר שיש מחשבה מאחוריו, כולל יישום של "כפתורי פדלים" המשנים את מעמדם ותפקודם בהתאם לפריסט הנתון. לא רק, כל מדמה שרשרת הגברה גורם לכפתורי המגבר הייצוגיים בחזית לתפעול ישיר של הפרמטרים, כך שמצד המגברים או האפקטים הגיטריסט מרגיש מיד בבית עם כפתורי חומרה ולא סמני מסך בלבד.
כאן אני מציע לבלות כמה דקות עם חוברת ההפעלה המצורפת כדי ללמוד את התפקודים השונים של כל מערכת ההפעלה, הלחצנים וכפתורי החומרה הייעודיים. יש שם הגיון, בממשק זהו, אך לחדשים מומלץ לקלוט זאת מהכתוב. זה תהליך קצר ביותר, ומכאן והלאה הגישה והניווט מהירים, כך שאפשר לחבר ולחרוש במהירות.
השאלה עם מדמי שרשרת הגברה או פדלים, הפועלים במתחם הדיגיטלי, היא איזה סאונד יוצא מכל המכשיר הזה, שכן רבים ה'מולטים' שאמנם מציעים שלל גוונים וכל אפקט שבעולם, אבל הסאונד יוצא קטן-משהו. להוציא כמה מקרים בודדים (ואולי זה היה בכוונת השרשרת הספציפית), ובחיבור למערכת הגברה, הצלחתי לקבל את הביצים הנדרשות ללא הנחתה בדינמיקה או בתקורה וזה היה די מעודד, שכן השימושיות של מדמה מגברים קמה ונופלת בסעיף הזה. ניסיתי גם בהתחברות למערכת הקלטה והתוצאה הייתה דומה, רק שכאן יש להזהיר: אלא אם אתה משתמש בדגם הרצפתי המגיע עם פדל רגישות (או מחבר למכשיר פדל חיצוני לכניסת הפדל המתאימה), או שאתה מחובר למערכת הקלטה מנוטרת לימיטר: התוצאה מהמכשיר היא בהתאם לכל שרשרת הגברה במציאות (מגבר +בוקסה+קביעות רגישות ודרייבר וכו') כך שאם אתה עובר מקביעה אחת לשניה, וודא קודם לכן את העוצמה המתקבלת מאותה שרשרת הדמיה, אחרת תחטוף מכה של ווליום...
הסאונדים עצמם מוכרים לכל גיטריסט מודרני, וההפקה שלהם עומדת במבחן המקור בצורה אמינה למדי, אם זה יהיה סגנון רוק, בלוז, מטאל או אקוסטי, שרשרת של מגבר/בוקסה/מיקרופון או רק אפקטים.
- לחצו כאן לדוגמאות סאונד כולל אפשרות לבחירה בשרשרת הדמיה יחידה או כפולה :
- הדגמות ווידאו
- ספר הפעלה
האם המכשיר מתאים לכל אחד? אולי לא, כי יש כאלה שתמיד ירצו לראות חומרת-פדלים מול העין ולדעת בבטחון מי מהם פעיל, מה גם שסט העיבוד שלהם תמיד קבוע. אלה שמחפשים גיוון ללא הגבלה (הפירוש של "גיטריסט" :) ) יפטרו מהר מכל פדל וכבל מיותרים.
תגובות על המוצר ודירוג נוסף
גלו מבצעים מדהימים! לחצו כאן כדי לגלות את רבי המכר של Temu ולקבל את חבילת הקופון שלכם בשווי ₪400. קבלו חיסכון ללא תחרות בכל זמן ובכל מקום. אל תחכו - פעלו עכשיו וחסכו בגדול!
-
Riffusion: מהפכנית ביצירת מוזיקה באמצעות בינה מלאכותית - בחינם +מדריך
כשבינה מלאכותית פוגשת השראה מוזיקלית - מרחיבה את גבולות היצירה עבור מוזיקאים ומפיקים
-
פגז! Shazam לתיווי - המרת אודיו לתווים באמצעות בינה מלאכותית משנה את כללי המשחק
כלי חדשני מאפשר ליוצרי מוזיקה, מפיקים ואנשי אולפן להמיר הקלטות אודיו לתווים מדויקים בלחיצת כפתור – ומסמן את תחילת עידן חדש בתוכנות התיווי
-
הPlayAI משנה את חוקי המשחק: עריכת קול כמו טקסט בקלות ובדיוק
דיבור בעל צליל טבעי יותר, ללא הקלטה חוזרת ובלי פשרות – עם Speech Editor של PlayAI אפשר לנקות, לשפץ וללטש אודיו ודיבור בצורה טבעית ובלתי מורגשת
-
ה-Ozone 12 – קפיצת מדרגה משמעותית למאסטרינג ב-AI
Ozone 12 – קובעת מחדש את כללי המאסטרינג המודרני בעזרת AI חכם יותר
-
שומעים?! מכונת הסאונד הגמישה ביותר בעולם הופיעה לראשונה!
באמצעות טקסט ו/או אודיו, ‘Fugatto’ החדשני מבית NVIDIA יכול ליצור כל שילוב של מוזיקה, קולות וצלילים! תוכנות DAW מפנות את הדרך לפרק הבא של יצירת מוזיקה והעולם כמרקחה.
-
כלים וירטואליים, פלאגים - VST/iRE: VST ARSENAL 2024nir_go: Find nearby women for private chat and adult fun. Fast, anonymous, real. קישור adult flirt chat with... …לשרשור המלא אחרון
-
אקוסטיקה, סביבת עבודהאיטום לחדר של תופים במרכז לימודי נגינהשאול: אני יש לי מרכז לימודי נגינה ויש כמה חדרים של חוגים אני עכשיו עובר... …לשרשור המלא אחרון
-
קידום עצמיRE: Boketto - הרכב אינסטרומנטלי חדשacidhead: היה הרכב ישראלי אחר עם אותו השם …לשרשור המלא אחרון
-
SoundBoard - סאונד מקצועיRE: הסרת צלילי תופים מתקליט קייםRock_Artist: בפועל יש יחסית מעט מודלים קיימים שבהם משתמשים כולם. רוב המודלים... …לשרשור המלא אחרון
-
ווידאו
עשוי לענין אותך
-
בדקו אם חיבור האינטרנט שלכם תקיןבדיקת איכות הגלישה תעזור לכם לקבוע אם ספקית האינטרנט שלכם אמינה
לחצו או
… לכתבה ::: -
קומפרסר FET76 וקומפרסור OPTO 2A במכשיר אחדBlack Lion Audio B172A FET/Opto Compressor
-
זאפה - האם נזכה לראות סוף סוף מועדון עם מתחם חדרי הקלטה וחזרות לאמניםעל שטח של 1,500 מ"ר במרתפי פרויקט מידטאון יוקם בית לאמנים
המתחם יכלול
… לכתבה ::: זאפה
-
כל מה שרצית לדעת על מוניטור אולפן - 1, 2, 3, 4, 5הרמקול הינו אחד הכלים החיוניים בענף האודיו והמוסיקה. בתקופתנו, בלעדיו היצירה כמעט … לכתבה ::: אקט מוסיקלי
-
בוב דילן מכר לוורנר את הזכויות לכל שיריו במאות מיליוני דולריםבוב דילן מכר את כל קטלוג השירים שלו ל-Universal Music, וחתם על הזכויות והתמלוגים ליותר מ -600 … לכתבה :::
כעת בלוח
דרושים
פורומים נבחרים
- » פורום סאונד ▮ הגברה
- » פורום אקוסטיקה ▮ בקרת צליל
- » פורום גיטרות ▮ בס ▮ מקלדות
- » פורום כרטיסי קול ▮ מחשבים ▮ VST פלגין
- » לימודים ומוסדות ▮ קידום עצמי וביקורת
- » פורום DJ ▮ מוסי' אלקטרונית
- » Cubase ▮ ProTools ▮ Logic
- » DIY אלקטרוניקה ▮ מדריכים ▮ בריאות