השוואת זמני הגעת הצליל בין מקורות צליל שונים עפ"י מיקומם זה כבר נושא אחר - מעניין לכשעצמו. אני יכול לראות את השימוש בזה כאשר יש מרחקים גדולים יחסית בין אלמנטים שונים על הבמה ובין ה-backline ל-PA. אבל להשוות זמני הגעה של הסנר והאוברהד? אני יודע שדובר על כך בהקלטות אולפן אבל אני בכלל לא בטוח שזה כיוון נכון. הרי לפני היות המיקסרים הדיגיטליים והקלטה מבוססת מחשב נהגו להקליט ולהגביר בשיטות דומות עם מיקומי מיקרופון דומים. אני די בטוח שאפשר להוציא סאונד יפה מאד גם ללא דיליי של 1-2 מ"ש על ערוצי תופים ספציפיים. הרבה זמן לא ניסיתי אבל למיטב זכרוני הזזה של ערוצי תופים מוקלטים בנסיון לסנכרן אותם גרמה להרעה בצליל ולא לשיפור.
אני לא מערער על העיקרון בכלל, רק תוהה עד כמה באמת היישום בשטח כדאי.
כפי שאומרים דיגידזייןן עצמם בתחתית העמוד:
Don't forget! Always use your ears! check everything and adjust as necessary. _________________ יובל עמית - אולפן הקלטות | הגברה והקלטת מופעים | הוראת סאונד
www.yuvalamit.com https://www.facebook.com/YuvalAmitSoundRecording