Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: חמישי 24 דצמ',09 10:35
כל פלאג שאתה מוסיף לשרשרת מעלה את הליטטנסי הכללי, ובכל זאת עוד לא נתקלתי בנגן שהתלונן על השהיה באוזניים או במוניטור
כמעט כל סוג של פיאי מודרני מציג היום סוג של השהיה - מגברים עם פרוססורים,פרוססרים עצמאיים וכו.
מה שחשוב זה להביא בחשבון את הלייטנסי שבדרך לרמקול כאשר מכוונים פיאי מבחינת טיימינג בין מרכיבו
_________________
This one goes to 11!!!
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: חמישי 24 דצמ',09 12:54
רצוי להתחשב בדיליי שיוצרים המכשירים כמו המיקסר והפרוססור עצמו.
באמת שעשיתי מאות של הופעות גם עם הימאהות וגם עם הדי שאו ולאחרונה גם על דיגיקו
מעולם לא נתקלתי במישהו שהתלונן על "דיליי" באוזניים או במוניטור
_________________
This one goes to 11!!!
Expert
הצטרף: 07 אוג' 06
הודעות: 150
פורסם: חמישי 24 דצמ',09 13:46
אגב,
ברוב במיקסרים הדיגיטליים קיימת אפשרות של הוספת השהייה מכוונת לערוצים בודדים (Delay, Latency Compensation) על-מנת שאם העסק מאחר (מסיבות שונות, בעיקר חיצוניות) - אז שלפחות יאחר באופן קוהרנטי.
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
פורסם: חמישי 24 דצמ',09 19:24
לא,אין משהו מורגש בכלל ב LS9 YAMAHA לפחות.
אני פחות אוהב את ה"סיכום" של המיקסר הדיגיטלי שנשמע לי לא מספיק "חי" כאילו הכלים איבדו נוכחות ואישיות משל עצמם ונבלעו במיקס הכולל ,כנראה מאותה הסיבה חברינו טכנאי האולפנים פונים ל SUMMING BOXES כדי לסכם את ערוצי המחשב בצורה אנלוגית נפרדת.
אבל זה בהחלט חוסך פריצות דיסק עתידיות אז לא מתלוננים,ויש גם מן הסתם הרבה יתרונות מובנים שאין באנלוגי.