Expert
הצטרף: 05 יול' 05
הודעות: 2516
מיקום: ת"א
פורסם: רביעי 30 דצמ',09 01:00
סאונד גיטרה טוב צריך להיות כזה כבר בחדר ,
המגבר הוא לא מגבר מנורות גם אם יש לו מנורה קטנה אחת , הוא דיגיטלי עד כמה שאני מבין כך שמלכתחילה לא הייתה לו דינאמיקה מדהימה בצליל , עכשיו תוסיף לזה עוד שני פראמפים וסגרת את הסיפור
שני פראמפים + זה של המגבר , מהנסיון שלי זה לא יכול להשמע טוב גם עם מגבר מנורות , הסאונד יהיה קטן , לא בריא ודחוס , נסה לפשט את הסיגנל , מה קורה עם המגבר שלך , הוא לא מספיק טוב בעינך מלכתחילה , או שאולי אין לו מספיק גיין ? , אולי אתה לא יודע להפיק ממנו את מה שאתה רוצה לשמוע או לא מודע למגבלות שלו ?
הצטרף: 27 יונ' 07
הודעות: 49
מיקום: רמת גן
פורסם: שישי 15 ינו',10 12:07
אישית ,
אני משתמש ב'מולטי אפקט' של VOX , שהוא סוג של מגבר , או לפחות מדמה את זה ממש טוב .
(זה לא שלא הייתי מעדיף ערימת פדאלים אנלוגיים איכותיים , אבל זה מה יש..) ,
מניסיון , כתוצאה מ'הגברה כפולה' , אם מחברים את מדמה המגברים ל'INPUT' של המגבר , יכול להיווצר קצת 'דרייב' גם על מצבי קלין למינייהם , שכל כך התאמצת לעצב .
מה שעושים במקרה זה (אני לפחות..) , זה קודם כל לקרוא את חוברת ההפעלה של המולטי ,
לרוב כתוב שם איך כדאי לחבר את זה בסיטואציות שונות .
אני מחבר ל'RETURN' של המגבר כדי בעצם לעקוף את המגבר ולהגיע ישר לבוקסה (שים לב שבד"כ ה'נובים' של המגבר לא יעבדו , חוץ מהמאסטר - אם יש) , ואז אני משנה את ההגדרות הפנימיות של המולטי כדי שיוציא 'LINE' ולא 'AMP' . כך אני יכול להשתמש בסימולציות המגבר הרבות והאיכותיות שיש לי במולטי ,
אגב - מומלץ לבטל את סימולציית ה'CABINET' אם אתה אוהב את הסאונד של הבוקסה שאתה מקליט .
בכללי - אם יש לך מגבר טוב שנותן לך את הסאונד שאתה אוהב לא צריך את כל ההדמיות האלו , אבל אם אתה נע בין חדרי חזרות/אולפנים שונים , ורוצה לשמור על סאונד יחסית אחיד , אז זה עושה לי את העבודה .
לגבי ההקלטה עצמה -
אני שם מיקרופון ליד הממברנה , כמו שרבים אמרו פה , ואז אני מסתובב בחדר ומחפש עוד מקום שבו הגיטרה נשמעת סבבה , ושם אני מציב עוד אחד . מיקרופון אמור להקליט את מה שאתה שומע..
אבל כל מקרה לגופו .
_________________
OH NO !! You're a Rock'N'Roll Suicide..