Act Compatible
הצטרף: 25 מרץ 13
הודעות: 315
מיקום: חיפה סיטי
פורסם: שישי 29 מרץ,13 14:45
אם פתחת קייס והמוכר התעלם לגמרי, אתה מעלה את הקייס לטיפול איביי, שבאופן אוטומטי, בגלל התעלמות המוכר, נותנים לך full refund - שהמשמעות היא החזר מלא, כולל משלוח. זה לא משנה אם החזרת או לא החזרת את המוצר.
בגלל שאיביי הוא מנגנון אמריקאי, והאמריקאים הם ישרים כמו סרגל, הדעת (של האתר) לא סובלת את הרעיון שיש מוכר שמתעלם ממך (ועוד יותר גרוע מזה, מהאתר עצמו).
יש עוד דבר אחד שאיביי מאוד לא אוהבים, וזה מוכר ששלח לך מוצר, והזין את המערכת ב tracking - מספר מעקב - שגוי או בדוי, כזה שאתה לא יכול לעקוב אחריו במערכת.
מספרי מעקב בארה"ב הם תנאי כיום עבור בעלי חנויות כדי להפוך להיות top rated.
איביי מתייחס מאוד ברצינות לנושא הזה, גם במקרה הזה, היה ופתחת קייס, ואפילו אם המוכר ענה לך, ברגע שאתה מעלה את הדבר לטיפול בדרג איביי והם מגלים את מספר המעקב השגוי - מיידית תזוכה בסכום המלא כולל משלוח.
מבחינתי, איחור של שבועיים באספקת מוצר (בגלל שהמוכר התקמצן על עוד עשרה דולר במשלוח), זה פאק שמזכה אותך בהחזר מלא, אפילו אם המוצר הגיע. בכלל, כל פגיעה בחווית הרכישה שלך - מזכה אותך בהחזר מלא. אתה אמור לקבל שירות ממוכר, ולא לתת שירות למוכר.
ועכשיו לחדשות הטובות, ב - 1 למאי איביי משנים את שיטת התימכור של מכרזים עבור בעלי חנויות באיביי (על כל מוצר שבעל חנות מעלה לאתר, הוא צריך לשלם FEE מסויים לאיביי). זה אומר, שבעלי חנויות באיביי מקבלים תמריץ חדש להעלות יותר מכרזים ולהוזיל מחירים בהתאם, החל מה - 1 במאי.
Act Compatible
הצטרף: 25 מרץ 13
הודעות: 315
מיקום: חיפה סיטי
פורסם: שישי 29 מרץ,13 16:39
כן, צודק. איביי זאת חיה מאוד מורכבת.
אבל העובדים של איביי די אינטלגנטים ומפעילים שיקול דעת נקודתי.
ייתכן שאם היית מבקש החזר חלקי, ולא החזר מלא, היית מקבל אותו מיידית. כי הרי העובד של איביי הבין שמדובר במודל זול יותר שקיבלת.
אבל באיביי, כמו באיביי, אי אפשר לשנות פנייה, אחרי שכבר נעשתה.
מה שכתבתי נכון בעיקר למוצרים זולים יותר, ובעיקר לכאלה שמיובאים מסין והמזרח הרחוק. בהרבה מקרים כאלה, אפילו מספיק שפתחת קייס, והמוכר מיידית מחזיר לך את הכסף מעצמו, רק מאיימת הקייס, הרבה לפני שזה מגיע לידי הכרעת המערכת עצמה.