תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 12:12
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
קיבלתי מוצר שגוי מ- e bay, מי נושא בעלות משלוח ההחזרה ?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » שדה התעופה
  oplatner  
הצטרף: 05 מרץ 12
הודעות: 297
קיבלתי מוצר שגוי מ- e bay, מי נושא בעלות משלוח ההחזרה ?
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 09:06   
היי,

הזמנתי 12 סטים של מיתרי גיטרה כבאנדל ממוכר שדורג גבוה מאד באי ביי. כשהחבילה הגיעה לארץ התאכזבתי למצוא שם 12 סטים מסוג שונה מזה שהזמנתי. פתחתי case בנושא באי ביי והמוכר החזיר תגובה שהוא מוכן לזכות אותי בסכום העסקה + עלות המשלוח המקורי,בתנאי ואשלח לו בחזרה את המיתרים השגויים.

זה נהדר ! אבל אני לא מבין מדוע אני זה שצריך לשאת את עלות משלוח ההחזרה ? השבתי לו שאני מוכן בתנאי והוא יזכה אותי גם בעלות ההחזרה. ( חבילה קטנה במשקל כזה זה להערכתי בסביבות ה-70 ש"ח משלוח לארה"ב ). האם מישהו התנסה במקרה דומה ? יש עצות ?
_________________
http://www.youtube.com/user/oplatner79/videos
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 09:48   
זו המדיניות של איביי בד"כ, תחזיר על חשבונך והמוכר מזכה וכו וכו.
משלוח חבילה שכזו אפילו רשום לא יעבור את ה 30 ש"ח, לדעתי אפילו פחות
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
רועי גולן
Act Compatible
הצטרף: 16 מרץ 05
הודעות: 676
מיקום: קיבוץ סעד
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 10:18   
לא הבנתי למה פתחת case? לא הצלחת ליצור תקשורת עם המוכר לפני כן?

מה עלות העסקה?
מנסיוני במקרים כאלה, כשיש תקשורת טובה המוכר תמיד התנצל ושלח לי מיד את המוצר הנכון בלי שאלות. אם מדובר במשהו יקר, הגיוני שיבקש בחזרה את המוצר השגוי אבל לא הייתי עושה זאת על חשבוני בשום אופן.
_________________
בחיפוש מתמיד אחר זמר / שותף ליצירה.
benny schwartz
תומך
הצטרף: 26 נוב' 03
הודעות: 1009
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 10:45   
באיזה מיתרים מדובר?
אולי שווה לך למכור אותם כאן בארץ לקבל את כל הסכום? (אולי אפילו ברווח...)
  oplatner  
הצטרף: 05 מרץ 12
הודעות: 297
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 15:16   
ציטוט:
זו המדיניות של איביי בד"כ, תחזיר על חשבונך והמוכר מזכה וכו וכו.

זו בד"כ המדיניות כשאתה רוצה להחזיר מוצר שהזמנת, אך לא במצב בו קיבלת את המוצר שלא הזמנת ...

ציטוט:
באיזה מיתרים מדובר?


אלו , הם לצערי לא מיתרים סטנדרטיים, כך שלא נראה לי שאוכל למכור אותם למישהו בארץ...
_________________
http://www.youtube.com/user/oplatner79/videos
  oplatner  
הצטרף: 05 מרץ 12
הודעות: 297
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 17:58   
טוב, בשורות טובות, המשלוח עלה לי רק 17 ש"ח והמוכר הסכים לזכות אותי גם בסכום זה.

בלי כל קשר לבעיה נפתרה, זה רק אני או שלאחרונה ממש לא זול לקנות באי ביי ?
_________________
http://www.youtube.com/user/oplatner79/videos
press
הצטרף: 09 אוג' 06
הודעות: 242
מיקום: פתח תקוה
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 18:26   
usps העלו מחירים בצורה משמעותית (כמעט 50% בחלק מהדברים),
ואכן נהיה פחות משתלם להזמין מארה"ב דברים קטנים.
מסין לעומת זאת המשלוח או חינם או גרושים.
orenrot
Expert
הצטרף: 02 פבר' 02
הודעות: 688
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 19:46   
אצלי קרה אותו דבר רק במוצר שעלה יותר (280$), פתחתי case והמוכר התעלם ממני ובebay כמובן הציעו לזכות לא כולל משלוחים (50$ עלה רק המשלוח הלוך), בחישוב פשוט לא היה שווה לי להחזיר את המוצר
כתבתי "איומים" ושברתי את הראש עד שהתייאשתי מהם....(ebay)
_________________
טכנאי מחשבים בירושלים

מוסיקה
M0r3GuN
הצטרף: 17 ספט' 05
הודעות: 134
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 22:44   
orenrot, אם המוכר לא עונה לcase שפתחת - אתה מזוכה אוטו' בסכום המלא, לפי מיטב זכרוני..
_________________
נדב

http://www.yokosound.co.il
orenrot
Expert
הצטרף: 02 פבר' 02
הודעות: 688
הודעה פורסם: רביעי 27 מרץ,13 23:01   
נכון, סכום מלא - לא כולל משלוחים, אחרי שאני מחזיר את המוצר.
_________________
טכנאי מחשבים בירושלים

מוסיקה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » שדה התעופה

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון