תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 01:42
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
שימוש בקומפרסורים שמובנים על המיקסר
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד הקודם  1, 2
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
ammihay
הצטרף: 18 ינו' 07
הודעות: 344
הודעה פורסם: רביעי 29 ינו',14 12:28   
לי באופן אישי יש את המיקסר הזה ולמרות שבד"כ אני עובד עם קומפרסורים חיצוניים של dbx הקומפרסורים על המיקסר יכולים להיות מועילים בעבודה מאוד עדינה איתם (קצת על כלי הקשה או מדונות לשחקנים טיפה לשירה של זמר ליווי אבל אין מצב לשים אותם על גיטרה בס או בייס דראם)
AriG
תומך
הצטרף: 13 נוב' 01
הודעות: 3278
מיקום: מעלה ויאסטים
הודעה פורסם: רביעי 29 ינו',14 16:47   
למה לעזעזאל להשתמש בקומפרסור ?

אתה עובד עם סיקוונסר ?

אם כן, אוטומציית ווליום היא ידידתך (ולא, הכוונה היא לא לביטוי השגוי והאוקסימורוני "קומפרסיה ידנית").
עזוב את הקומפרסור בשקט...

ציטוט:
הציפייה שלי מקומפרסור כזה היא שיהיה שקוף ככל האפשר

ציפייה לא פשוטה ולעיתים עולה לא מעט כסף. ועדיין מצריכה ללמוד את הקומפרסור.

ציטוט:
אני ניסיתי למשל לצמצם דינמיקה של רבנים שעורכים חופות

שוב, אנחנו דור של עצלנים... (לא אתה אישית... כולנו).

תן באוטומציה וסגור עניין. בשביל זה היא נועדה. זה יישמע הרבה יותר טוב.

אם יש לך מיקרו-תנודות שאתה רוצה לתקן תוך כדי האוטומציה, יהיה לקומפרסור
ה-ר-ב-ה יותר קל לטפל בהן אחרי שאתה עושה אוטומציית ווליום.

אם אתה רוצה להגיד שהשתמשת בקומפרסור.... זה כבר משהו אחר #smile
_________________
Phase in your means to battle mix haze
-----
An Amateur needs a LOT of options
The Expert needs very few options
yotamros
הצטרף: 15 יונ' 08
הודעות: 57
מיקום: חולון
תחום הקומפרסיה הוא תחום מרוכב מכפי שניראה בהתחלה
הודעה פורסם: רביעי 29 ינו',14 17:41   
צריך להבין לעומק את פעולה של הקומפ׳.

למעשה מדובר במכשיר הנועד לשנות את מעטפת הגל, במישור העוצמה והזמן.

קומפרסור יכול לצמצם את הטווח הדינמי, אבל הוא עושה זאת לא על ידי השוואת עוצמה- עע- ״אוטמציות וויליום״(השוואת נפח).

אלה על ידי מתן הנחתה(ליניארית בדרך כלל) מסף מסויים,
פעולה זו משנה מהותית את מעטפת הגל בהקשר ל transient ולאותם
ציטוט:
מיקרו-תנודות


מעצם עובדה זו גם קומפ׳ ״מושלם״ לא יהיה שקוף לחלוטין, וגם אין לנו סיבה לרצות שהם יהיו שקופים.

זה בדיוק כל היופי בכלי האדיר הזה.
כל קומפ׳ בהתאם למעגלי ההנחתה וההשהיה בו משנה את מעטפת הגל בצורה אחרת, אחד ידגיש ניאנס אחד בעוד האחר ידגיש ניאנס אחר.

קומפרסור הוא לא תחליף לאוטמציות ווליום, או פשוט לא אותו כלי, שעושה דברים אחרים לחלוטין, לצערי בהקשר של live sound אוטמציות ווליום הם על הגבול הבלתי אפשרי.


ולגבי קומפ׳ זולים, מופעים רבים, ולא מעט אלבומים מוצלחים מוקססו גם באמצעות אותם קומפ׳ זולים( 166 ו160A), ואני חייב לציין שלא היתה הופעה שמקססתי שלא הייתי שמח לקבל אותם כחלק מהכלים שיש בארגז הכלים הקסום שנקרא ראק אפקטים.
הערה אחת לפני אחרונה #please
ציטוט:
אני ניסיתי למשל לצמצם דינמיקה של רבנים שעורכים חופות. רגע צועקים, רגע לוחשים, והמיקרופון נע בין חצי מטר עד מרחק אפס מהפה.

אין כלי בעולם שיוכל לתקן את זה ברמה סבירה, כפי שאי אפשר לגרום לזמר שלא יודע לשיר, להישמע ״מליון דולר״.

וכל האמור להעיל לא חל על כל אותם on knob למיניהם, ייצרן שלא מכבד את הטכנאי מספיק כדי לתת לו את היכלות לקבוע בעצמו את הפרמטרים- לא מכבד את המוצר שלו מספיק, ובדרך כלל מוצר כזה או אחר יעשה רק יותר נזק.
tal
הצטרף: 23 מאי 03
הודעות: 199
מיקום: כפר אדומים
הודעה פורסם: רביעי 29 ינו',14 19:42   
אני התכוונתי לסיטואציות לייב. לא לפרוייקטים באולפן. רב מתחת לחופה או הרכב לייב קטן. ואכן הone knob הם פשוט חרטוט מיותר.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד הקודם  1, 2
עמוד 2 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון