וגם מכשיר אפקטים של BOSS GT-3 שבו יש סקציה של סאונדים המנגנים בהתאם לפיץ' של הגיטרה (מתאים רק בסולואים!).
אכן, ב GT3 יש אפקט אה לה סינטי...
הסאונד דיי מצועצע אבל ניתן בעזרת משחקים שונים להוציא ממנו משהו..
ברגע שאתה נותן לצליל "לגווע" מעצמו, והוא מגיע לסוף היכן שהצליל כמעט דועך, המודול "סינטי" הזה ב GT3 מתחרפן ומתחיל להוציא כל מני ציוצי ציפורים צרודות וסאונדים בפיצ'ים שונים...דיי מצחיק.
אקורדים ? אהה עכשיו הגזמתם לגמרי _________________ ==============
למכירה בבזאר
==============
אני לא רוצה לחרב ליפנים את הפרנסה ,או לגרום לויכוח גדול .
גם לי יש פיקאפ מידי וגם אני יודע בדיוק מה עושה אותו המקל השחור הזה,
אבל תעשו לי טובה תסתכלו על הוידיאו של רועי ותגידו לי טוב טוב ,האם ככה נשמע פסנתרן?
אם הייתי משמיע לכם את אותו קטע מבלי שהייתם רואים ,מישהו היה חושב שזה פסנתרן?
כל הכוונה שלי היתה אם היו עובדים על הקטע של הגיטריסטים,כמו ב-line 6 שפיתחו טכנולוגיה שמאד קרובה לפיתרון שכתבתי בהתחלה,כלומר אתה מקבל עם הגיטרה תוכנה שאפשר לשנות את כיוון הגיטרה איך שרוצים ,ואז שפורטים אקורד מסוים הוא נשמע כמו נגן פסנתר בגלל רצף הצלילים העוקבים,מה שעושה הגיטריסט בוידיאו נשמע כמו גיטריסט עם גיטרה מקולקלת,ואין שום רמז לפסנתר (אולי רק הסאונד).
עכשו ככה אם לוקחים את אותה טכנולוגיה שעובדת על הדמיית צליל,ומשנים קצת לכיוון המידי הנה הפתרון,אין שום דיליי ואין שום בעייה ,אני בדקתי את הגיטרה אישית.
אם תשאלו אותי תנו לראובן את הגיטרה של line 6 שיש בא כמעט את כל מה שגיטריסט צריך (גם לה יש פיקאפ שעובד על הדמיית צליל),להוסיף לה אפשרות מידי והנה הפתרון.
אבל אז ראובן יעזוב אותנו כי הוא יהיה עשיר יותר מביל גייטס. _________________ יעקב רביץ - מורה לגיטרה .
מה שקורה ב"קו שש" זה מטורף ומעניין -
יעקב, הסאונד נשמע לי מאוד פסנתר, פשוט אל תשכח שמנגן עליו גיטריסט מופרע שלא מסוגל לנגן משהו יותר מדי נורמלי.
אני חושב שמה שזה לא יהיה שיש לו, נשמע אחלה. _________________ http://www.TheMusicBox.co.il
יעקב, כיוון אלטרנטיבי אתה יכול לעשות בכל ממיר גיטרה-מידי.
המיפתח אמנם חשוב, אבל לא הגורם הקובע בכך שמישהו יישמע כמו פסנתרן.
בעיה דומה יש לקלידנים שרוצים לחקות גיטריסט. אלה פשוט כלים שונים עם טכניקות נגינה/פריטה שונות, וגיטרה, להבדיל מכולם, היא הכי ורסטילית שאפשר (מליון ושלשה צלילים וטכניקות).
הפתרון הטוב ביותר הוא שגיטרסיט ילמד לנגן פסנתר וההיפך. כל השאר אלה צבעים או פשרות או עבודת עריכה מרובה, או כאלה שלמדו לעבוד עם המכשירים האלה ולהוציא מהם את המקסימום ולא לחשוב לרגע שהגיטרה היא כלי אחר. _________________ Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
הנה אחד שזוכר
זו אחת הדוגמאות למה שהזכרתי בקשר להציע משהו לגיטריסטים כדי לשנות את עולמם קדימה, אך מדובר בעם קשה עורף (ברובו) שאינו מוכן לזוז מילימטר למען התפתחות או מוטציה של הכלי. ראו מה קרה בזמן הזה לקלידנים...
מראים כזה דבר לגיטריסט והוא ישר מעקם את האף, ואז החברות מפנות עורף, כי אם לא ניתן להתחיל עם משהו בכיוון, כיוון שאין נסיינים, אין טעם להשקיע בכל התחום.
הסינטאקס הוכרז והוצג לפני הרבה שנים. מאז ועד עכשיו יכלנו הגיטריסטים לחגוג עם טכנולוגיה מתקדמת בהרבה.
This ain't no MIDI guitar
ראובן אתה כל הזמן מלכלך על גיטריסטים,ואתה בעצמך גיטריסט.
עכשו ברצינות ראית את הסרט על line6?
יש לכל מיתר בגיטרה חיישן או פיקאפ שמעביר כל תזוזה של מיתר בנפרד להדמייה של צליל ללא שום דיליי והכי נכון שיש (בדקתי),עכשו אם אני מביא לך גיטרה כזאת (ואני יודע שאתה אלוף העולם בזה),ותנסה להמשיך מנקודת הההתחלה של העברת הצליל להמשיך במקום לנקודת ההדמייה כמו בגיטרה הנוכחית לטכנולוגית מידי,
נראה לי שזה כיוון להתחלת הפיתרון, אני טועה? _________________ יעקב רביץ - מורה לגיטרה .
אתה בכיוון אחר לגמרי. וכנראה מה שכמה חברים אמרנו כאן לא מופנם מספיק, או לא מובן בכלל.
אתה לא יכול להיכנס למכונית ולהגיד "רבאק! למה אי אפשר לעוף איתה?! כולה להכניס כאן עגלה של דיוטי-פרי ודיילת"
בוא נעזוב את זה. אני מגיל 10 נלחם בגיטריסטים ולא שאני טוען נגדם (גם לא הגיוני, אז אל תבין גם את זה לא נכון), אלא נגד הקביעו?ת והגריאטריות שמלווה אפילו את הטובים שביניהם, ויש לי כמה חברים, נגנים מעולים בארצנו, אבל טכנולוגית?! אתה יכול לדבר אל הקיר והוא לפחות יחזיר הד. לעומת זאת יש כמה, שתמיד הלכו קדימה טכנולוגית, למדו את ה'מפלצת' ואילפו אותה לצרכיהם באמנות רבה. ראה את גרי ו-וירץ כדוגמא מוכרת לך. _________________ Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו