מדהים
אתה מדליק אותי בבניית רמקולים לקולנוע בייתי, אבל גם אם כן...יקח זמן.
עכשיו לימודים, אחר כך הנאות. _________________ MOE - MADEONEARTH
Custom Made Synths And Effects
נימרוד, ההצבה היא כמו בתמונה כלומר עם הפתח למטה כלפי המאזין?
לא היה עדיף למקם את פנל החיבורים מאחור ולא מהצד? _________________ ==============
למכירה בבזאר
==============
כלומר הם הולכים לעמוד יחד, אחד ליד השני? לא היה יותר הגיוני מבחינת פיזור למקם אחד בכל צד של המגרש (מרתף) ? _________________ ==============
למכירה בבזאר
==============
יש פה כמה שיקולים ובסופו של דבר נצטרך לבדוק בפועל איזה מיקום נשמע הכי טוב.
כאשר תיבות סאב שופריות מוצמדות מתקבל הגבר משמעותי בהענות של קצה התחום התחתון,
זאת מאחר ולמעשה מכפילים את שטח פי (מלשון פה - Mouth) השופר.
כמו כן מושג גם מיתון של הבדלים בהיענות ביתר תחום העבודה שלהם.
בהצבה פינתית גם מרוויחים עוד 3 דיבי (בלי קשר לסוג הרמקול),
המיקום של הזוג מעבר לקיר הוא ההעדפה של בעל הבית משיקולים אסטטיים.
עם זאת בכל הצבה מתקבלים נולים (Nulls - נקודות של SPL מופחת) ופיקים
עקב מפגשים של שיאים/שקעים של הגל המקורי עם שיאים/שקעים של החזרים מהקירות.
אלה יכולים להיות בנקודות/איזורים שונים ובמידה כזאת או אחרת בתלות במיקומי הסאבים כמובן
וגם בהתנהגות האקוסטית של החלל/המשטחים הרלוונטים השונים.
'נקודת ההאזנה' במקרה זה היא בשטח גדול יחסית (כמה שורות של מושבים...)
והמטרה מן הסתם היא כיסוי כמה שיותר אחיד בכל שטח הישיבה.
היה והמיקום הנ"ל לא ייתן את האחידות הנדרשת יידרש שלב של ניסיונות עד למציאת המיקום האופטימאלי.