Act Compatible
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 583
מיקום: Ro.S
פורסם: שלישי 09 מרץ,04 19:49
זה תלוי את מי אתה מקליט.
"לכסח" נשימות בשירה אמוציונאלית ודינאמית משול בעיניי לאכילת עוגה ללא סוכר. אמנם משניהם תרזה, השאלה היא בעבור איזה מחיר.
הצטרף: 26 אפר' 03
הודעות: 1774
פורסם: שלישי 09 מרץ,04 21:32
זה דווקא מאוד מעניין
כי שמתי לב שיש נשימות ממש מוגזמות בשירים של נינט וגבסו
ובשניהם זה ממש מוגם ולעומת זאת אתה כמעט ולא שומע את זה באלבומים מחול
הצטרף: 12 יונ' 03
הודעות: 652
פורסם: שלישי 09 מרץ,04 21:48
אצל ריטה זה באמת נשימות כדי להדגיש את הרגש אצל נינט עוד איכשהו בסדר אבל אצל שי גבסו צרה צרורההההה!!!! הבחור לא יודע לשיר..ולא יודע מה מצאו בו לפי דעתי מורן גמליאל היה צריך לזכות אם כבר(הוא באמת מוכשר)..הקיצר הבעייה שלא שהוא לא יודע מתי נושמים כששרים וזהו בערך..ואפשר לתרץ אולי שהמילים קצת מהירות בשיר שלו אבל שילמד מסאבלימנאל והצל שדוחפים "מלייאנטלפים " מילים בכמה שניות..
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
פורסם: שלישי 09 מרץ,04 22:44
תגידו, יש איזה פלג אין טוב לנשימות, עם פריסטים של נינט וגבסו וכל קרייני החדשות ברדיו גם יחד?
אולי אתם בכלל מתכוונים ל'שאיבה' של קומפרסורים.
קראו טוב מה דניאל שאל; "בין משפט למשפט", ולאחריו "מקצועיות של טכנאי". אז או שהמשפטים ארוכים ומסולסלים, וזה רע אם זה נשמע "בין משפט למשפט",
או שהדחיסה כל כך חזקה עד שרעשי הרצפה של שרשרת הסאונד מרביצים קאם-בק בסטייל, וזה רע, כי מאז קום המדינה ועד עכשיו לא יודעים להשתמש בקומפרסור..
יאללה, לעבודה.