הצטרף: 29 אוג' 01
הודעות: 51
מיקום: חיפה
פורסם: ראשון 31 יול',05 23:42
קודם כל להוריד את הכובע לעופר מאירי ויועד נבו !
שמות גדולים מפיקי על לדעתי הכי טובים בארץ וכל הקרדיטים
גם להפקת השירה בפרוייקט וגם להפקה המוסיקלית
אהבתי מאוד את השימוש החריף בגייטים ובפילטרים וברוורסים
רציתי לדעת אנשים יקרים באיזה פלאגינים או טכניקות השתמשו ?
אהבתי
Act Compatible
הצטרף: 08 יול' 01
הודעות: 483
מיקום: תל אביב
פורסם: שני 01 אוג',05 04:03
Logic Pro על חומרת Protools HD במק.
טונות של פלאגינים TDM ו- AU .
_________________
Citizen K
הצטרף: 17 ינו' 02
הודעות: 307
מיקום: גבעתיים
פורסם: שני 01 אוג',05 05:58
יצא לי לשאול את עצמי את אותה שאלה- ולענות ע"י ניסיון .
לקחתי את אחת ההקלטות שירה הישנות שלי ושאלתי את עצמי - איך אני מגיע לסאונד של מטרופולין?
להלן התוצאות...:
1. שימוש מוגזם ב-noise gate עם treshold גבוה יחסית ואטאק וריליס קצרים.
2. טיפה (ממש טיפה) דיסטורשן.
3. קימפרוס מאסיבי.
4. שוב נויז גייט (לתת תחושה ממש חזקה שלו).
5. ביט קראשר בקטנה- צריך לעבוד כדי לתת את התחושה הנכונה.
6. רוורב/דיליי לפי הצורך.
זהו. יוצא בול אותה הרגשה...
_________________
לשעבר: scianid
for i was blind & now i can see
Art Reviewer
הצטרף: 29 יונ' 03
הודעות: 1530
מיקום: haifa
פורסם: שני 01 אוג',05 10:16
צודק .
בהחלט נגיעות יפייפיות של סאונד ...בעיקר שירה .
מוסיקה לוקה בחסר .
אבל ממש לוקה ...וחבל .
אוסף של גינגלים במקום שירים שלמים .
_________________
There is nothing right in the left brain
and there is nothing left in the right brain
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
פורסם: רביעי 14 ספט',05 10:39
את עופר מאירי תוכלו לפגוש בסדנא בב"ס Muzik
25.9.05, 20:00, בית ספר למוסיקה, יצירה והפקה, בן שמן 4 תל-אביב.
הכניסה חופשית אך מספר המקומות מוגבל אנא הבטיחו מקומכם מראש 6961011-03