הצטרף: 31 אוק' 05
הודעות: 150
מיקום: אשקלון
פורסם: חמישי 10 נוב',05 23:40
אחי !
בשביל הבאסים טובים יש פלאג שקוראים לו trilogy
זה פלאג רק של באסים
בעיקרון ויקטלו אותי מיקצוענים !
אתה צריך לקמפרס את הבאס ב-10 עד 15 ב-threshold
את ה-ratio ב- 2.3:1 בערך (פחות או יותר מזה!)
את ה-attack על 0 ואת ה לוול הסופי שיצא על 2.5
עכשיו ב-eq אתה (אם ובמידה שזה סאב באס)
אתה חותך את כול התדרים הגבוההים
ואת הנמוכים ביותר אתה מגביע ל 1 עד 3 db
ויש לך סאונד מנופח ביותר של באס
בהצלחה אחי!
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
פורסם: שישי 11 נוב',05 00:42
כן, אני קוטל אותו. אל תעשה את מה שהוא כתב, כי סאונד זה לא מתמטיקה, ומה שמתאים לו ומשתלב טוב עם מכלול הסאונדים והמיקס שלו, לא בהכרח יתאים אצלך.
יואב - כפי שבוודאי הבנת, אין מתכון קסם, והכל תלוי ביכולות שלך, בכמה כסף אתה מעוניין להשקיע (אם בכלל) ובסאונד שאתה מנסה להשיג. חפש בפורום או בגוגל, נסה פלאג-אינים ו/או חבילות דגימות שונות, ותראה מה הכי מתאים לך.
הצטרף: 31 אוק' 05
הודעות: 150
מיקום: אשקלון
פורסם: שישי 11 נוב',05 11:04
היי חברה !
כול אחד והסאונד שהוא רוצא להשיג זה נכון !
ואני כול פעם עושה משהו אחד בהתאם לצרכים!
אבל יש בן אדם שלא מבין כול כך ולהגיד לו
תנסה תנסה!
או ''הכול תלוי ביכולת שלך''
זה לא לעניין!
כי מי שלא יודע איך להתחיל ואפילו לא יודע מה היכולת שלו
אז ברור הוא לא יצליח לעשות את זה כבר בהתחלה!
אז נותנים איזה גישה מסויימת
ושהבן אדם יתפתח משם !
ככה אני חושב !....................... תהרגו אותי!
Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
פורסם: שישי 11 נוב',05 12:47
למה לחתוך? למה לקמפרס?
את שני הדברים האלה עושים כשזה מה שרוצים לקבל מהסאונד הקיים. אתה אפילו עוד לא מצאת סאונד קיים ואתה כבר רוצה לזיין לו את הצורה? מה אם הוא טוב בלי גדעת בו? מה אם חסרים לו גבוהים?
כל סאונד שהוא, לא משנה אם זה בס או משולש, צריך להתייחס אליו ביחס לשאר הכלים ולמה שאתה מעוניין להגיע בסאונד. אם עוד לא שמעת את הסאונד, אז אין שום סיבה להחליט מראש על חיתוך או קימפרוס. במיוחד לא אם זה כלי וירטואלי, שרבים מהם כבר עוברים את שלב עיבוד הסאונד לפני כן.