תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 07:01
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הקלטת בס במידי
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (50) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » דגימות ולופים - Samples & Loops
  yoavcohen  
Act Compatible
הצטרף: 24 מאי 03
הודעות: 961
מיקום: ירושלים
הקלטת בס במידי
הודעה פורסם: רביעי 17 אוג',05 14:21   
שלום,

אני מעוניין לקבל רעיונות להקלטת גיטרה בס במידי לסגנון רוק/פופ. כולל התייחסות לכלי הספציפי (איזה דגימה או VSTi) והאפקטים שמלבישים על זה (קומפרסורים וכו').

תודה.
_________________
www.YoavHaCohen.com - יואב הכהן.

Logic Pro 8, FF800
צחי טביביאן
הצטרף: 31 אוק' 05
הודעות: 150
מיקום: אשקלון
הודעה פורסם: חמישי 10 נוב',05 23:40   
אחי !

בשביל הבאסים טובים יש פלאג שקוראים לו trilogy
זה פלאג רק של באסים

בעיקרון ויקטלו אותי מיקצוענים !
אתה צריך לקמפרס את הבאס ב-10 עד 15 ב-threshold
את ה-ratio ב- 2.3:1 בערך (פחות או יותר מזה!)
את ה-attack על 0 ואת ה לוול הסופי שיצא על 2.5

עכשיו ב-eq אתה (אם ובמידה שזה סאב באס)
אתה חותך את כול התדרים הגבוההים
ואת הנמוכים ביותר אתה מגביע ל 1 עד 3 db
ויש לך סאונד מנופח ביותר של באס

בהצלחה אחי!
amirdei1
הצטרף: 20 מרץ 05
הודעות: 327
מיקום: ב"ש
הודעה פורסם: שישי 11 נוב',05 00:24   
מישהו מתכוון לקטול אותו
או שאני ירוץ לעשות את מה שהוא כתב פה לכל הפרוייקטים שלי #smile
צופיפניק
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 11 נוב',05 00:42   
כן, אני קוטל אותו. אל תעשה את מה שהוא כתב, כי סאונד זה לא מתמטיקה, ומה שמתאים לו ומשתלב טוב עם מכלול הסאונדים והמיקס שלו, לא בהכרח יתאים אצלך.

יואב - כפי שבוודאי הבנת, אין מתכון קסם, והכל תלוי ביכולות שלך, בכמה כסף אתה מעוניין להשקיע (אם בכלל) ובסאונד שאתה מנסה להשיג. חפש בפורום או בגוגל, נסה פלאג-אינים ו/או חבילות דגימות שונות, ותראה מה הכי מתאים לך.
  yoavcohen  
Act Compatible
הצטרף: 24 מאי 03
הודעות: 961
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שישי 11 נוב',05 01:45   
תודה.
הכוונה שלי היתה לקבל רעיונות כדי לדעת מה לנסות.
אפילו אותו טכנאי בעצמו לא עושה את אותו סאונד כל פעם אלא מנסה דברים חדשים, וזה ברור שזה לא מתמטיקה.
מצד שני רעיונות לניסויים לא מזיקים, כמו בסגנון השרשרת "הפסנתר הוירטואלי הכי טוב". ברור שאין דבר כזה "הכי טוב" כי חסרים הנתונים: הכי טוב לאיזה שיר ובעיני מי, אבל בהחלט מעניין לשמוע איך אנשים עובדים ולנסות לקבל מזה רעיונות.
_________________
www.YoavHaCohen.com - יואב הכהן.

Logic Pro 8, FF800
צופיפניק
S.Supporter
הצטרף: 06 ינו' 02
הודעות: 5239
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 11 נוב',05 10:27   
ל-Trilogy אכן יש סאונד טוב מאוד לדעת רבים.
אני אישית אוהב את הבס החשמלית שבאה יחד עם HALion 3. אבל אני משתדל תמיד להקליט גיטרה בס אמיתית; הוירטואלית רק לסקיצות או פלייבקים.
לגבי אפקטים ועיבוד דינמי, אני מפנה אותך להודעתי הקודמת.
צחי טביביאן
הצטרף: 31 אוק' 05
הודעות: 150
מיקום: אשקלון
הודעה פורסם: שישי 11 נוב',05 11:04   
היי חברה !

כול אחד והסאונד שהוא רוצא להשיג זה נכון !
ואני כול פעם עושה משהו אחד בהתאם לצרכים!
אבל יש בן אדם שלא מבין כול כך ולהגיד לו

תנסה תנסה!
או ''הכול תלוי ביכולת שלך''
זה לא לעניין!
כי מי שלא יודע איך להתחיל ואפילו לא יודע מה היכולת שלו
אז ברור הוא לא יצליח לעשות את זה כבר בהתחלה!
אז נותנים איזה גישה מסויימת
ושהבן אדם יתפתח משם !

ככה אני חושב !....................... תהרגו אותי!
amirdei1
הצטרף: 20 מרץ 05
הודעות: 327
מיקום: ב"ש
הודעה פורסם: שישי 11 נוב',05 12:18   
אף אחד לא יהרוג אותך אני תמיד מחפש תשובות כמו שלך #smile
אין לי מערך שמיעה מסודר פה בבית ואני שומע דרך מערכת שמחוברת למחשב
אז אני תמיד שמח ללמוד ולנסות כל מיני דברים.
עוד שאלה
בדרך כלל צריך לחתוך את כול התדרים הגבוההים ?
והאם תמיד צריך לקמפרס ?
( למרות שאני לא יודע באמת מה הפעולה הזאת עושה :?: בגלל זה השירים שאני מציג בקידום עצמי נשמעים כאילו הקליטו אותם על טייפ קסטות ובכלל הכל שם זה VST)
MrSoundMan
Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
הודעה פורסם: שישי 11 נוב',05 12:47   
למה לחתוך? למה לקמפרס?
את שני הדברים האלה עושים כשזה מה שרוצים לקבל מהסאונד הקיים. אתה אפילו עוד לא מצאת סאונד קיים ואתה כבר רוצה לזיין לו את הצורה? מה אם הוא טוב בלי גדעת בו? מה אם חסרים לו גבוהים?

כל סאונד שהוא, לא משנה אם זה בס או משולש, צריך להתייחס אליו ביחס לשאר הכלים ולמה שאתה מעוניין להגיע בסאונד. אם עוד לא שמעת את הסאונד, אז אין שום סיבה להחליט מראש על חיתוך או קימפרוס. במיוחד לא אם זה כלי וירטואלי, שרבים מהם כבר עוברים את שלב עיבוד הסאונד לפני כן.
צחי טביביאן
הצטרף: 31 אוק' 05
הודעות: 150
מיקום: אשקלון
הודעה פורסם: שישי 11 נוב',05 14:41   
MrSoundMan :
למה לחתוך? למה לקמפרס?
את שני הדברים האלה עושים כשזה מה שרוצים לקבל מהסאונד הקיים. אתה אפילו עוד לא מצאת סאונד קיים ואתה כבר רוצה לזיין לו את הצורה? מה אם הוא טוב בלי גדעת בו? מה אם חסרים לו גבוהים?

כל סאונד שהוא, לא משנה אם זה בס או משולש, צריך להתייחס אליו ביחס לשאר הכלים ולמה שאתה מעוניין להגיע בסאונד. אם עוד לא שמעת את הסאונד, אז אין שום סיבה להחליט מראש על חיתוך או קימפרוס. במיוחד לא אם זה כלי וירטואלי, שרבים מהם כבר עוברים את שלב עיבוד הסאונד לפני כן.


מר. סאונד מאן !

עברתי אולי את כול השלבים והפלאגים שיש בלעבוד עם באס
ואני אומר לך לא משנה באיזה צורה
חייבים לגעת בeq ולקמפרס
כול פעם מטעם ובמידה כן!
אבל הסאונד הוא בא יבש ובשביל לתת חיים צריך להרטיב !

אני לא יודע מה סוג המוזיקה שלך !
אבל ברגאיי צריך המון אבל המון באסים שדופקים טוב
כי אם לא זה פשוט לא ידפוק טוב במועדונים ובכלל !
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » דגימות ולופים - Samples & Loops

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון