תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 11:56
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
למה לא עושים Remastering ?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (145) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מאסטרינג
  frankzappa  
הצטרף: 25 יול' 05
הודעות: 519
למה לא עושים Remastering ?
הודעה פורסם: ראשון 28 אוג',05 23:06   
למה לא עושים Remastering לאלבומים שהם קלאסיקה ישראלית, כפי שנהוג בעולם.
כמו למשל התקליטים של כוורת ואחרים, שנשמעים בהעברה לתקליטור כמו ממירים דיגיטליים בשנת 1986, וחבל.
_________________
Industry Standart
NiTRoX
הצטרף: 07 ינו' 02
הודעות: 340
מיקום: ת'א
הודעה פורסם: שני 29 אוג',05 07:51   
מי ישים לב?
כשאוספים שיוצאים היום בארץ 'ממוסטרים' עם L2... מי הטמבל שישקיע כסף בסאונד?
עבור איזה קהל?
במיוחד על הקלטות ישראליות, שאם כבר, צריך לעשות להם מיקס מחדש ולרוב גם הקלטה מחדש#smile


מצד שני, עם קצת שיווק נכון, מדובר על השקעה מאוד קטנה.
ובמקרה של כוורת, זה יכול להיות רווחי בתקופה ש90% מהפלייליסטים זה חידושים, ובפנייה לקהל יעד מבוגר יותר שמוריד פחות מאימיול.
ובמחשבה שנייה - אנחנו ממש לא צריכים את זה עכשיו. מספיק קשה עם הפלייליסטים.
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שני 29 אוג',05 08:04   
שום תרוץ
הסרטים, ברובם קיימים.
החומר בהחלט ניתן למיקס מחדש בפורמט דיגיטלי.

לא הייתי מצמצם את מה שעושים ל-L2 בלבד. בהחלט עושים יותר אבל ממש לא מספיק.

ולמה?
ככה
כי בישראל יש 2 מליון רוכשי דיסקים ישראלים בפוטנציה.
כשמדובר בקלאסיקות זה עוד פחות
מתוך ה-2 מליון הללו, יש 2,000,001 שמורידים את החומר בקאזה.
וגם אם לא, איך שלא תהפוך את זה, זה לא יהיה רווחי.

וציונות, שימור התרבות, מורשת...
כל אלה לא משחקות תפקיד יותר.
VooDoo
Act Compatible
הצטרף: 25 ספט' 01
הודעות: 1275
מיקום: Third stone from the Sun
הודעה פורסם: שני 29 אוג',05 08:59   
אם כבר אז מיקס מחדש,מיקס נכון יותר הגברת הווליום בערוצים מסויימים עד כמה שאפשר.
RE מסטרינג זה דבר מיותר ע"פ דעתי במקרים כאלה,ובמוסיקה כזאת.
_________________
עצה בחינם לטכנאי הישראלי -
שירה היא כלי נגינה לכל דבר,עליה להיות בווליום אחיד עם שאר הכלים המנגנים ולא לעלות עליהם.

האתר שלי
www.mrgreen.us
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
Re: למה לא עושים Remastering ?
הודעה פורסם: שני 29 אוג',05 09:12   
frankzappa :

כמו למשל התקליטים של כוורת


At the time, I was 1 of the only users of an 8trk /1 inch machine, so I got the KAVERET tapes 4 inspection.

BEAUTIFULLY recorded by Tommy r.i.p., along with some commercials recorded on part of the tapes (budget...).

U can even hear Franky on the slates, and Josie Katz advertizing: "...HBET, HABITI - HABITAT..."

Peace,

Zooot
אורח
הודעה פורסם: שני 29 אוג',05 09:17   
קלסיקה ישראלית - למה אין בדיסקים ותקליט ישן ומצ'וקמק עולה חצי משכורת? איפה:
Siam
Jean Conflict
היחידה לטיפול נמרץ
רונן בן-טל
Akan
ואני יכול להמשיך.

מצטער אבל נינט לא עושה לי כלום.


נושא כאוב נוסף הוא חוסר שימור המדיה.
עברו אצלי מספר "1/4 היסטורים שהיו אכולים לגמרי - פטריות, תולעים וכימיקלים (לבריאות)!
שכבו אצל המפיק במחסן ללא תנאים.
Gantlett
Supporter
הצטרף: 06 יול' 02
הודעות: 1173
מיקום: Down Under
הודעה פורסם: שלישי 30 אוג',05 11:50   
frankzappa :
למה לא עושים Remastering?

דווקא עושים רימאסטרינג, אבל מעט מאוד.... לרוב דברים לא רציניים כמו עשיית "רימאסטרינג" מדיסקים.
יצא לי לעשות לא מעט עבודות חידוש למאסטרים ישנים מסלילים (רבע אינטש), אבל בזמנו הציוד שהשתמשתי בו עשה עוול להקלטות (ממירי ProTools 882 - נשמעים פשוט רע...). *בשנות השמונים עשו מוסיקה וסאונד מדהימים בארץ! תענוג להאזין!* הסלילים פשוט נשמעים פגז.

frankzappa :
למה לא עושים Remastering?

השיקולים הם כלכליים נטו - חברות התקליטים רוצות להשקיע כמה שפחות ולהרוויח כמה שיותר. הן אפילו לא יעשו את המאמץ להבין שכדי באמת להפיח רוח חיים חדשה באלבום יש צורך לחזור למולטי-טראק המקורי. ברוב המקרים, גם אם הן היו עושות את המאמץ הם היו מוצאים עצמם מטיילים במחסנים ישנים ובחדרים של אולפנים ישנים ומפשפשים בין סלילים רקובים שלא אוחסנו כראוי ומתו במהלך השנים...

מאוד כואב, אבל רוב הסלילים שהוקלטו לפני עשרים שנה פלוס נמצאים על סף גסיסה בימינו אנו. :?:
_________________
צחיפו
הצטרף: 02 ינו' 02
הודעות: 402
מיקום: פ"ת
הודעה פורסם: שלישי 30 אוג',05 15:45   
יש בחורצ'יק חביב בשם נחצ'ה היימן. הוא לקח על עצמו לשחזר סלילים מקוריים מראשית הדרך של המוסיקה הישראלית. הליקון עזרו לו להקים אצלו בבית "מעבדה", והוא, בדרכים עדינות פלוס, דואג לנקות את הסלילים האלו ולהביאם למצ שמיע. לאחר מכן הוא מעביר את החומר למדיה דיגיטלית.
אם חשוב לך לעשות משהו כזה עם מוסיקה שאתה אוהב, ואתה מספיק מטורף כדי לעשות מה שחשוב לך, אתה תמצא את הדרך.
http://nostalgia.org.il/
_________________
גוטה שבעס מיידלע
www.zahifodor.com
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מאסטרינג

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון