תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 14:22
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
חיבור מולטי לפרהאמפ
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » גיטרות - Guitars
  yanivraveh  
הצטרף: 30 נוב' 02
הודעות: 91
חיבור מולטי לפרהאמפ
הודעה פורסם: ראשון 04 ספט',05 16:39   
מקווה שהגעתי לקומה הנכונה ... #ugh

יש ברשותי פרהאמפ MARSHALL JMP-1 ומולטי TC G-MAJOR

השאלה שלי היא איך הכי כדאי לי לחבר בין השניים ?
האם לחבר את המולטי ללופ SEND/RETURN בפרהאמפ ולצאת מה-MASTER OUT של הפרהאמפ ל-RETURN של המגבר (או POWERAMP) ?
או: האם לחבר את ה-MASTER OUT של הפרהאמפ ל-IN של המולטי ולצאת מה-OUT של המולטי ל-RETURN של המגבר (או POWERAMP) ?

האם יש דרכים נוספות לחיווט ?
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: ראשון 04 ספט',05 21:27   
מבחינת יחס אות לנתיב-גיטרה, נקודת הלופ נועדה למטרה הזו.
אבל: יש יוצאים מהכלל, וזאת כאשר הצליל (או סאונד ספציפי בעבודה עם המגבר בלבד) לא ניתן להגשמה, אבל גם כך אפשר לשים את המולטי על bypass.
ללופ. וזאת כיוון שנקודת ההתחברות המוצעת שם היא המתאימה מבחינת הפרה.
ללופ, כי יציאת הפר לתוך כניסת המולטי עשויה להעמיס אותו ולדרוס כמה אפשרויות של סאונדים (או שהם לא יישמעו כמו שלעבור ישירות דרך המולטי).
ArielY
Supporter
הצטרף: 23 אפר' 03
הודעות: 5114
מיקום: פה ושם, בעיקר שם...וגם פה.
הודעה פורסם: שלישי 06 ספט',05 14:41   
מצחיק....אני בדיוק מתלבט עם אותו העניין בימים אלה.
יש לי PREAMP של MESA / BOOGIE ובימים הקרובים אני מקבל את ה G MAJOR שקניתי....ואתה יודע מה ? אני פשוט אנסה את 2 האפשרויות וזהו !
וזה מה שאני מציע לך גם, סך הכל זה לא הרבה עבודה בכלל, כולה להזיז 2 PL וזהו
שב תנגן איזה יום יומיים עם אותם פריסטים ואותם קטעים #guitarist ותראה מה אהבת יותר.
זה הכל.


אההה ועוד דבר קטן (טיפ)....אני לא הבנתי מההודעה שלך אם אתה משתמש ה POWER או בקומבו....עצתי לך....רק POWER מנורות (ועדיף של MESA / BOOGIE כמובן #thumbsup )

ההבדל בין לנגן עם PRE ומולטי לתוך POWER או לתוך RETUREN של מגבר רגיל הוא שמים וארץ ! אין מה להשוות בכלל.
בהצלחה.
_________________
==============
למכירה בבזאר
==============
tomshir
Expert
הצטרף: 05 יול' 05
הודעות: 2516
מיקום: ת"א
הודעה פורסם: חמישי 08 ספט',05 03:43   
לא ספק עדיף לחבר דרך האפקט לופ ולכוון את האפקטים במולטי (רק אפקטים שמבוססים על זמן כמו קורוס רוורב דיליי)ל 100% כדי שתשמע רק את האפקט לדוגמה אם אתה משתמש בדיליי אתה אמור לשמוע רק את החזרה שלו ללא הצליל שאתה מנגן באותו הרגע , לאחר מכן פשוט תשחק עם הכפתור ששולט במיקס של האפקטים בפרה אמפ עצמו לפי המידה הרצוייה (אם לא תעשה את זה ברגע שתוסיף את האפקט בפרה אמפ יהיו לך בעיות של phase שיהרסו לך את הסאונד) ככה גם תהנה מצליל אמיתי וטיבעי של מגבר וגם מאפקטים טובים שלא הורסים את הסאונד . באפשרות השנייה אם אתה מחבר את המולטי אחרי הפרה אמפ הצליל שלך יעבור הרבה פרוסס דיגיטלי ויאבד מדינאמיקה של הגיטרה כלומר הוא ירגיש ביד יותר כמו מולטי אפקט של בוס ופחות כמו מגבר מנורות והוא אמור גם לאבד קצת מהגבוהים והנמוכים. לעומת זאת המקצוענים בעולם נוהגים להוציא סיגנל מהמגבר הראשי (שנשאר יבש) לתוך פדל ווליום אחר כך למולטי איכותי שמכוון ל 100% אפקט משם למגבר נפרד או שניים ( אם זה סטריאו )שנועדו רק לאפקטים ואז הם שולטים בעוצמת האפקט דרך הפדל כך מתקבל הסאונד הכי טוב שיכול להיות לגיטרה עם אפקטים אבל זה רק לידע כללי... #smile
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » גיטרות - Guitars

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון