תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 18:24
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
eq לpa בinsert של המסטר?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  אלעד סוזי  
הצטרף: 16 מאי 05
הודעות: 33
מיקום: כפר חיים
eq לpa בinsert של המסטר?
הודעה פורסם: שני 10 אוק',05 14:45   
מהם היתרונות והחסרונות של השיטה?
ככה מחברים מיקסר בקאמרי,למה?
shem_tov
S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
הודעה פורסם: שני 10 אוק',05 18:23   
ציטוט:
מהם היתרונות והחסרונות של השיטה?


לעומת איזה שיטה אחרת למשל?
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שני 10 אוק',05 19:36   
אם הבנתי נכון, הכוונה לשימוש באיקיו חיצוני המחובר למסטרים דרך נקודת ההשחלה [פריצה] לעומת שימוש טורי, דהיינו, לצאת מהמסטר וממנו להיכנס לאיקיו (אחרת אני לא מבין את המצב).
שכך, השימוש לזה מוצדק כאשר:
- אין איקיו על המסטר, במיקסר עצמו, או שהוא מוגבל/לא שימושי
- רוצים נקודת יחס/אות לרעש טובה יותר
- רוצים אפשרות לעקיפה מהירה במינימום רעש במקרה של תקלה תוך כדי הופעה (בהנחה שהאיקיו הוא תיקון ולא אקסטרווגנזה)
- החיוווט לא מאפשר אחרת
- רוצים חיווי-שאחרי-איקיו כתלות למסטר ותקרת המיקסר
- לא יודעים לחבר אחרת
UV
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שני 10 אוק',05 19:43   
בדרך-כלל, עפ"י נסיוני, נהוג לחבר את יציאת המאסטר ל-EQ ואת יציאת ה-EQ למגברים. בהרבה מיקסרים פירוש הדבר שזהו חיבור מאוזן לעומת חיבור דרך האינסרט של המאסטר שאיננו חיבור מאוזן. גם נתיב ההסיגנל דרך האינסרט הוא הלוך וחזור, כלומר כפול באורכו. היתרון בחיבור דרך אינסרט הוא היכולת לשלוף את הפלאג במקרה של תקלה, ואולי להכניס EQ לאחר שהמערכת עובדת (מצב של לחץ זמן בהקמה). לפחות זה מה שהצלחתי לחשוב עליו... שוב, למיטב נסיוני, זה לא מקובל אך לא רע בהכרח.
t-kol
S.Supporter
הצטרף: 05 נוב' 01
הודעות: 2949
מיקום: אשדוד ו גן-יבנה
הודעה פורסם: שני 10 אוק',05 23:04   
באחד מארונות האפקטים שלי אני משתמש ב EQ 2*1/3 של אלסיס למסטר, לצערי יציאת יציאות האיקוולייזר הזה (כמו הכניסות) אינן מאוזנות, לכן אני משתמש בו באינסרט ויוצא למגברים
מהיציאות המאוזנות של הקונסולה.
החיבור הזה הוא אילוץ של הציוד אך אני לא רואה כל יתרון או חיסרון לאומת חיבור טורי
(למעט כמובן עניין האיזון בחיבור למגברים מרוחקים.)
_________________
ציוד הגברה-המומחיות שלנו, מעבדות תיקונים לציוד אודיו מקצועי T-KOL 08-8524785 / 054-4282553
http://shop.ebay.com/merchant/huckyts
  אלעד סוזי  
הצטרף: 16 מאי 05
הודעות: 33
מיקום: כפר חיים
הודעה פורסם: שני 10 אוק',05 23:38   
רעיון טוב הinsert כמיפלט בעת תקלה...
[ול Tkol החיבור anyway הוא טורי]

תודה
oh-babie
S.Supporter
הצטרף: 30 ינו' 03
הודעות: 3033
הודעה פורסם: שני 10 אוק',05 23:59   
צריך לשים לב לנקודת ה-Insert ב-Signal Flow של סקציית המאסטר במיקסר.

במקרים מסויימית ה-Insert המדובר לא יהיה נקודת הפריצה האחרונה בשרשרת וחיבור של EQ במקום זה יגרור תוצאות שונות (לטוב ולרע).

אני מניח שזה תלוי בסוג המיקסר שאיתו אתה עובד. אם תפרט את דגם המיקסר, אשמח לתת דוגמאות.
  אלעד סוזי  
הצטרף: 16 מאי 05
הודעות: 33
מיקום: כפר חיים
הודעה פורסם: שלישי 11 אוק',05 00:47   
midas legend
אילו בעיות יכולות לצוץ כשeq בmain ins?מה נמצא אחריו בשרשרת חוץ מה main out?
oh-babie
S.Supporter
הצטרף: 30 ינו' 03
הודעות: 3033
הודעה פורסם: שלישי 11 אוק',05 01:03   
אלעד סוזי :
midas legend
אילו בעיות יכולות לצוץ כשeq בmain ins?מה נמצא אחריו בשרשרת חוץ מה main out?


במקרה של הלג'נד אין שום משמעות מכיוון שה-Insert Point נמצא ממש קרוב ליציאה.
אחרי נקודה זו קיים ה-Balance והמאסטר פיידר, תוספת של +10dB כפתור Mute והחוצה...
יופי של מיקסר.

ראיתי כבר כמה מיקסרים בהם החליטו לשים את נקודת האינסרט למסטר בכל מיני מקומות מוזרים... אבל שוב פעם, לא רלוונטי, לכן תוכל להתעלם מההודעה הקודמת שלי... #smile
  אלעד סוזי  
הצטרף: 16 מאי 05
הודעות: 33
מיקום: כפר חיים
ואני מקשה...
הודעה פורסם: שבת 15 אוק',05 21:39   
ReuvenM :

- רוצים נקודת יחס/אות לרעש טובה יותר

למה כשהeq בinsert יחס אות לרעש טוב יוןתר? #thumbsup
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון