תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 06:31
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מולטי-אפקט לגיטרה
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (80) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » גיטרות - Guitars
  yuvalb  
הצטרף: 19 יונ' 01
הודעות: 2
מולטי-אפקט לגיטרה
הודעה פורסם: רביעי 20 יונ',01 00:34   
שלום

אני מעוניין לקנות מולטי-אפקט חדש לגיטרה, במחיר שבסביבות 1500-2000 ש"ח.
מישהו יכול להציע לי מה לקנות? יתרונות, חסרונות וכו'..

בנוסף, אם מישהו מכיר את המולטיאפקט
ZooM GFX-8
ויכול להמליץ לי אם לקנות, פלוס מחיר, אני אודה לו מאוד.

בתודה מראש
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19286
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 20 יונ',01 02:00   
לי יש את ה-GT-3 של BOSS.
יש לי אותו שנה, וכשהשוותי אחרים באותה תקופה
אף אחד לא התקרב לדינמיקה שלו. נכוןשכולם מציעים אפקטים
ואת כול האפקטים יש כמעט לכולם, אבל מי שחשוב לו
שהגיטרה לא תישמע קטנה אחרי שהיא יוצאת מהאפקט
רצוי שלא יירד מ-20 ביט.
בכל מקרה, זה לא להופעה רק להקלטות בבית
האמולציות שלו על הכיפק, יש כמה דברים מיותרים
שווה שתנסה אותו או דגם מתקדם יותר שלו.
ההשוואה שלי היתה לזום, פוד, דיגיטק ובוס,אבל לפני שנה אמור.
אהבתי את הזום וה-POD, אבל הם עדיין נשמעו לי
קטנים בגודל של הסאונד. אולי דרך מגבר זה אחרת.
סאונד מה POD
Zoom סאונד מה
הזום שאתה מדבר עליו עולה בחול כ-240 דולרת ראה כאן:
http://proaudiomusic.com/misc/effects/zoom_GFX-8.htm
TamirE
Act Compatible
הצטרף: 10 יונ' 01
הודעות: 652
מיקום: נתניה
הודעה פורסם: רביעי 20 יונ',01 06:07   
זה הכל עניין של טעם.
רוב המולטי אפקטים החדשים במחירים האלה מגיעים לרמה שפעם היית צריך להשקיע בסביבות 6000 שקל בשביל להגיע אליה.

אני אישית סולד ממולטי אפקטים זולים ומוצא את העניין של הפריאמפ והדיסטורשן שלהם לא קשור לחלוטין לאפקטים. ייתכן שתמצא פתאום מכשיר עם סאונדים מדהימים שממש תאהב מהפריאמפ ואפקטים שהם לא משהו ולהיפך.

חוצמזה יש את העניין של דיירקט-רקורדינג. אם אתה הולך להשתמש במכשיר בעיקר בשביל לנגן דרך מגבר זה לא ממש משנה, אבל חלק מהאפקטים כוללים בתוכם אופציה שימושית של הקלטה ישירה שמדמה סאונד של מגבר.

הדבר הכי טוב שאפשר לומר לך זה ללכת ולחפש ולשמוע כמה שיותר מולטי אפקטים, ולגמרי להפריד בין הסאונד הנקי והמדוסטרשן של הפריאמפ לבין האפקטים. אני לדוגמא משתמש בפוד שלי בתור פריאמפ רוב הזמן, ובקושי משתמש באפקטים שלו. יוצא לי להשתמש באפקטים רק אם אין לי כח לסחוב איתי את המולטי אפקט הענתיקה של בוס שיש לי (SE-50) שמשום מה עדיין חלק מהאפקטים שלו נשמעים לי יותר טוב.

יש מכשירי אפקטים זולים כמו ה 505 של זום שממש מוציאים המון אפשרויות מעריכת האפקטים בשביל שתוכל לשלם פחות כסף. חשוב שתבדוק מה האופציות שלך בכל מכשיר.

וחשוב מאוד שלא תתלהב מכל מיני שמות מפוצצים כמו C.O.S.M, A.I.R וכד', תזכור שסאונד זה עדיין סאונד, בלי קשר לטכנולוגיה שיוצרת אותו.

אם אתה מחפש מכשיר שיבוא בצורת פלור-בורד על הרצפה אז אני די הולך עם ההמלצה של ראובן. אם יש לך כבר איזה מידי קונטרולר רצפתי או שלא ייצא לך יקר מידי לקנות אחד אפשר בהחלט ללכת על הפוד, בעיקר אם הקטע של הדיירקט רקורדינג חשוב לך.
maor appelbaum
Expert
הצטרף: 22 מאי 01
הודעות: 230
מיקום: Los angeles
הודעה פורסם: רביעי 20 יונ',01 21:49   
שלום לך
רציתי להגיד כמה דברים על מכשירי אפקטים לגיטרה.
1-איכות האפקטים
2-איכות הפרה-אמפ
3-ממשק המשתמש
4-כל מיני תוספות

1-הרבה מכשירי אפקטים מציעים שלל ריוורבים,דיליים קורוסים וכאילה. כל אילו
ברמות שונות .לדוגמא בתחום pitch shifter
digitech או eventide הם נחשבים טובים
בתחום ה reverb וה delay יש הרבה חברות כגון rocktron,tc-electronics.
2-רוב מכשירי האפקטים לגיטרה מכילים פרה-אמפים ברמות שונות.בדרך כלל הקושי הוא ב למצוא distortion טוב ועשיר -זהו עקב האכילס של רוב המכשירים ולכן יש מכשירים שנועדו רק לזה כמובן בשילוב עם clean sound דוגמא למשירים :ada mp-1,sansamp,rockman-tubeman,marshal jmp-1
ןעוד
3-ממשק המשתמש יקבע עם יהיה לך כל להפעיל את המכשיר-פונקציה חשובה מאוד בימים אילו
כאשר כולם לחוצים להשיג תוצאות מהירות יותר.
4-זה הדברים הקטנים שעושים לנו את ה חיים קלים יותר כגון יציאות דיגיטליות או מדמה מגברים ורמקולים

סיכום: אין מכשיר מושלם אבל צריך לנסות ולראות מה מתאים לך
בינתיים אני ממליץ על
1-pod line 6
2-rp-26 digitech
שניהם שונים מאוד בכל התכונות.הראשון יותר בשביל דימוי מגברים בצורה מעולה.
השני מולטי אפקט משוכלל ביותר-אני ממליץ
pildus
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 481
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: רביעי 20 יונ',01 22:14   
אני ממליץ לך על ה Boss GX-700
גם מחיר טוב וגם כל מה שתרצה מאפקטים
(חוץ מהווא - ווא שהוא די גרוע)

אני כרגע לא מצליח למצוא את האתר הרשמי שלו אבל תשאל בחלילית

  yuvalb  
הצטרף: 19 יונ' 01
הודעות: 2
הודעה פורסם: חמישי 21 יונ',01 00:25   
תודה רבה לכולכם, רק עוד שאלת המשך לראובן.

לשני חברים שלי יש את GT3 של BOSS, הם כמובן מרוצים ממנו מאוד, אבל גם הם אמרו (כמוך) שיש בו דברים מיותרים.

אז השאלה שלי היא קודם כל, בכמה רכשת את המכשיר, ובאיזו חנות, והאם ההבדל באיכות בינו לבין מולטיאפקטים דומים, שווה את ההשקעה הנוספת במחיר.

תודה, יובל.
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19286
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 03 יול',01 15:10   
את ה-GT-3 קניתי בחלילית לפני כשנתיים, ואני זוכר שאז זה עלה משהו כמו 3500 אם זכורתני.
לגבי עצתו של בוביס, יש משהו בענין של זמינות האפקטים בלחיצת רגל קלילה, אך (להוציא הופעות) יש כאן בעיה, ואולי יותר:
1. מערך המתחים הנדרש, כפי שציינת, מגוון ומפוצל ומסועף.
2. במקום שני חיבורים (כניסה יציאה) אתה זקוק לחמש מאות ושניים חיבורים כאלה בין המכשירים. להזכירכם ידידי: כל חיבור בדרך של הסאונד גורע ממנו ומהווה פוטנציאל לרעשים וחריקות, הכיבלול (חיווט עליק) מפחית מהאות, חושף אותו להשראה וכו'. וזה לא בתיאוריה בלבד. אבל אני מודה שלעתים זה חלק מה"גיטרה" ולפעמים בלי זה הסאונד נקי מדי.
3. אחת הבעיות שאני מוצא הרבה אצל גיטריסטים היא החיבוריות הקלוקלת בין האפקטים. נכון, אפשר לחבר בכל דרך שרוצים ואין חוק בכל הקשור לאמנות, כולל אמנות הסאונד. אבל: כשאתה מחובר מראש, פיזית, בין האפקטים השונים, החופש שלך לשנות מתדרדר אל השלפוחית, אלא אם אתה אוהב יותר לנתק ולחבר במקום לנגן. וזה, כמובן, אין ב"מולטי אפקט". מה גם, שברוב המולטים ההגיון כבר מובנה, דהיינו, עיבוד דינמי ולאחריו אפקטים, ואולי שוב דינמי אחרי זה.
4. אני בעצמי הייתי מ"מאוכזבי המולטי", שכן הם יותר הרסו את הסאונד המלא של הגיטרה מאשר עזרו לה. לכן חשוב לבדוק מה קורה לצליל של הגיטרה תחת עיבודי צליל כמו קומפרסיה, איקיו, ריוורב, וחשוב גם לבדוק במצב Bypass, כן! לראות אם יש נפילה בסאונד -עוצמה או גוון, בין חיבור ישיר למגבר/הקלטה לבין חיבור דרך המולטי, במצב מעקף - לפעמים זה לא מעבר חלק אמיתי!

בכל מקרה, מולטי או לא, בדוק סעיפים אלה בכובד ראש.
abra
הצטרף: 03 יול' 01
הודעות: 30
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שלישי 03 יול',01 18:11   
שלום,

אם אתה עדיין מעוניין, יש לי POD LINE 6
למכירה , עם פדל.
חדש לחלוטין, בתוך ארגז ייעודי שנבנה במיוחד.
צור קשר
עוזי- 468371-054
pildus
Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 481
מיקום: רעננה
הודעה פורסם: שלישי 03 יול',01 18:53   
רק דרך אגב , ב Boss GX-700 קיימת האפשרות לשנות את סדר שירשור האפקטים לפי רצון הגיטריסט ולא חייבים להכנע לתכתיבי היצרן.

http://www.roland.co.uk/prodcat/DETAIL.asp?id=GX-700

אני קניתי אותו בחלילית , תבדוק אם ניתן עדיין להשיג אותו (אם אתה מעוניין)
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19286
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 04 יול',01 01:19   
מסכים.
שים לב לאזהרתי בנוגע למולטים בהודעה הקודמת, ומה יש לבדוק. זמינות הסאונד בהם לעתים מטעה וכובשת לבבות - על השניה שאתה מורח אקורד!
אין פה בכלל ויכוח. הענין הוא שמחירי הסקוטצ' בשמיים, ו-PL הוא פלאג די זוועתי שנכנס לחיינו בטעות...
חוץ מזה, מה שיוצא זה מה שחשוב, לא חוקים ולא אמייאט (ככה כותבים Amayat?(
אז יש קצת קרחצים פה ושם. שטויות.
זאפא סיפר שהוא התחיל לשמוע את הרעשים האלה רק אחרי שעבר לדיגיטל...
אבל באמת, ה-GT מוציא לי כל מה שאני צריך
ואני יכול לבנות איתו כל סאונד אחר שקיים
בכל פדל, אבל לפדלים יש חיים אחרים.
הם גזע. אולי הם אפילו אומה.
הם באים אינדיבידואלית -
כל אחד הוא רק עצמו וסוללתו.
אין ימינה ואין שמאלה.
לפעמים מספיק פדלון אחד שמן על פני מולטי
צנום-סאונד.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » גיטרות - Guitars

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון