הצטרף: 19 יונ' 01
הודעות: 157
מיקום: In between
פורסם: רביעי 15 פבר',06 22:35
שלום חברים יקרים!
הכנתי כבל BALANCED TRS TO XLR לפי הצורה הבאה:
בחיבור ה TRS חוט אדום (+) ל TIP, חוט כחול (-) ל RING וסיכוך ל SLEEV
בחיבור ה XLR חוט אדום לרגל 2, חוט כחול לרגל 3 וסיכוך לרגל 1
הכבל בו השתמשתי הוא כבל המיועד למיקרופון של חברת CORDIAL והמחברים של NEUTRIK אורך 5 מ
הכבל מיועד לחיבור יציאת הכרטיס קול TASCAM FW-1884 (יציאה מאוזנת )
למוניטורים DYNAUDIO BM6A (כניסה מאוזנת)
שאלותי למביני העיניין הן :
ראשית האם הכבל הולחם בצורה הנכונה?
האם יתכן שהווליום בחיבור המאוזן נמוך יותר? לפני כן הרמקולים היו מחוברים בכבל 3מ TRS לא מאוזן עם מתאמים ל- XLR וכשחיברתי רמקול אחד לחיבור הישן ואחד לחיבור החדש היה הבדל בווליום בין הרמקולים .
כיצד עדיף לחבר את הרמקולים לכרטיס קול ?
האם העובדה שהכבל בו השתמשתי מיועד למיקרופון משנה משהו? והאם CORDIAL נחשבים כבלים טובים?
תודה מראש
איתי
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
פורסם: רביעי 15 פבר',06 23:18
הכבל הולחם נכון.
הכבל בסדר גמור.
החיבור הזה מועדף בדרך כלל
זה שבמצב לא מאוזן אתה מקבל כמה דיבי יותר הוא בגלל פיצוי אוטומטי שנעשה בכניסה עבור קו לא מאוזן. (כנראה שרגל 3 קוצרה לאדמה במצב לא מאוזן)
השאלה היא, בהשוואה בין מצבי החיבור:
- היכן אתה מקבל יחס אות לרעש טוב יותר
- היכן נמצא כפתור הווליום-מוניטור במצב שמיעה ממוצע אצלך (בכל אחד מהחיבורים)
- והיכן אתה שומע הכי פחות רעש (ברמקולים) במצב הווליום הזה כשאין אות מהמיקסר למוניטור (פיידר מסטר על מינימום).
הצטרף: 19 יונ' 01
הודעות: 157
מיקום: In between
פורסם: חמישי 16 פבר',06 00:05
להשאר במאוזן ?
אתה מתכוון להשאר בלא מאוזן ....
בו יש פחות רעש נכון ?
ואם אני רוצה להלחים כבל כדי לוותר על המתאם האם להלחים אותו לפי הקונפיגורציה של המתאם איך אני עושה את זה ?
אדום ל TIP לרגל 2, וסיכוך ל SLEEV ולרגל 3?