Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
פורסם: שישי 12 מאי,06 20:56
כי הרפוייקט שלו כנראה על 24 או 16 ביט. קיובייס עובדת על 32 ביט ולכן לא שומעים את הקליפינג.
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שישי 12 מאי,06 21:42
מה יש לאנשים מהקליפ של קיובייס בזמן האחרון?
הצטרף: 12 ספט' 04
הודעות: 126
מיקום: דרום
פורסם: שבת 13 מאי,06 14:23
ולשאלה המרכזית : זאות אומרת שאני אוכל לעבוד ללא יתחשבות בנורה הואדומה בצד ..
ובסוף להנמיך כמה שצריך?
_________________
,in earthquake situation"
"it's better to be high
Act Compatible
הצטרף: 22 יונ' 05
הודעות: 902
מיקום: In the mouth of madness
פורסם: שבת 13 מאי,06 14:50
אם אתה עובד ב32 ביט זה לא אומר שאתה לא צריך לשמור על הסדר בעבודה, אבל היה והמאסטר שלך בקליפינג אז כן - אתה יכול פשוט להנמיך אותו.
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שבת 13 מאי,06 19:52
הורדה של פיידר דיגיטלי ממצב 0 אומרת בעצם שאתה לא משתמש במלוא הרזולוציה שקיימת לך, ומכאן אתה מאבד איכות (מי כמה ולמה זה כבר עניין אחר) , יש על זה הרבה מידע פה בפורום וברשת בכלל
כשעובדים ב32 ביט floating point, המערכת מסוגלת להתמודד עם הקליפ עד לנקודה מסויימת, וגם הורדה של הפיידר ממצב אפס תוביל לאיבוד איכות קטן יותר, ההבדל מתגלה כשמבצעים המרה ל16 ביט ואז כל הטעויות מתגלות, פתאום הכל עמום, נעלמים רוורבים, דיסטורשיין וכו'
הפתרון לקליפינג במיקס הוא עבודה תוך כדי שמירה על HEADROOM, מה שאומר לדוגמה, שאחרי שמיקססת את התופים למשל, המאסטר לא אמור להראות 0, אלא מינוס מסויים שאליו יכולים להכנס הכלים הבאים.
זה אומר הרבה ניסוי ותעיה ותשומת לב, ויש לזה גם השלכות נוספות לגבי שימוש בעיבוד דינמי (תיקון של קפיצה קטנה וחד פעמית עם קומפרסור /לימיטר במקום להנמיך את כל הערוצים למשל)