TM : |
סתם מתוך התעניינות.
האם באמת אתם משתמשים בערוץ דרייב לקבלת ובכן.. דרייב בזמן נגינה? (רוב הנגנים שאני מכיר או ניגנתי איתם משתמשים באפקטים חיצוניים לשם דיסטורשן או דרייב ויש לי תחושה שזה משקף גם את רוב הנגנים בארץ) |
TM : |
לי אישית זה ממש מסורבל, מה גם שממילא רוב הזמן אני בחדרי חזרות או מופיע עם "מגבר של המקום" ואין לי כוח לכל הבלאגן. אני עם פדאלים. |
TM : |
השאלה היא האם בזמן קניית מגבר מנורות (השבוע) יש סיבה לשקול ולשנות טקטיקה? האם דיסטורשן מהחלפת ערוץ במגבר יבוא במקום אפקט בשרשרת הסאונד (וישמע טוב יותר) או שעדיף לשמור את האפקט ולבדוק מגברים עם השרשרת הנוכחית על ערוץ קלין? |
TM : |
האם יש חברות שמייצרות מגברי מנורות טובים שיש להם רק ערוץ אחד? למה בעצם הפונקציה הזו קיימת בכל מגבר? חשבתי שבמגברים המקוריים, הכניסה לדרייב נעשתה על-ידי בישול המנורות בווליום גבוה. (נשמע לי גם יותר הגיוני כי אז גוון הסאונד אחיד כל הזמן). בקיצור, איך אתם עובדים בנושא הזה ולמה? |
MrSoundMan : |
רוב ההקלטות של דיסטורשן שיצא לי להקליט, נעשו עם הדיסטורשן של המגברים. אמנם מדובר על מגברים במחירים של קרוב ל-20K, אבל עדיין מגברים. |