תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 16:54
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
כמות ערוצים בהופעות גדולות
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (10) › תצורת הדפסה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA
  Shai  
Act Compatible
הצטרף: 01 ספט' 01
הודעות: 91
הודעה פורסם: רביעי 20 מרץ,02 08:37   
אני קורא הרבה חומר טכני על הופעות גדולות בעולם של אמנים ידועים ולא מבין דבר אחד:
ברוב ההופעות עובדים עם 2 או 3 מיקסרים 56 ער' כל אחד ל P.A ובנוסף עוד 2 גדולים כנ"ל למוניטורים.
הsetup הנפוץ הוא:
2-3* XL-4/Heritage3000/Series5 for FOH
2* Heritage 3000/SM-20 for monitors
השאלה היא למה צריך כמות גדולה כל כך של ערוצים?
(להקות כמו רדיוהד, מטאליקה, סטינג,ארוסמית)
למה לפעמים יש מיקסר אחד לבמה ו-2 למוניטורים?
1eyedbitch
Supporter
הצטרף: 29 מאי 01
הודעות: 996
מיקום: Toronto, Canada
הודעה פורסם: רביעי 20 מרץ,02 11:31   
אני לא יודע מתי ראית לאחרונה הופעה של רדיוהד, אבל הם צריכים כזו כמות של ערוצים.
Maorsa
Act Compatible
הצטרף: 02 יונ' 01
הודעות: 978
מיקום: Raanana
הודעה פורסם: חמישי 21 מרץ,02 00:23   
תחשוב שכל גיטרת גיבוי מחוברת מראש לערוץ, כל סינטי גיבוי מחובר מראש ל4+ ערוצים...
לכל נגן יש מוניטור (אם לא כמה...)
לא עובדים עם שתי רמקולים (ימין שמאל), אלא קבוצה של כמה רמקולים שמחוברים לכמה מגברים....
וכו' וכ' וכו'.......
CapeCode
הצטרף: 13 מרץ 02
הודעות: 2
הודעה פורסם: ראשון 07 אפר',02 02:22   
הסיבה לשימוש במספר רב של קונסולות נובע
א.מצורך אמיתי 15 ערוצים לסט תופים ערוצים לגיטרות
חשמליות,אקוסטיות,בס,מקלדות,מכונות תכנות,לא מעט ערוצים להחזרות אפקטים ועוד רבים.

ב.במופעים בסדר גודל כזה כוללים 20-30 שליחות מוניטור !!! ומערכות Side Field מפלצתיות למדי המחייבות ישיבה של סאונדמן מוניטור ליד הבמה
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » הגברת ותאורת מופעים - PA

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון