תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 11:24
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מתלבט קשות בנוגע לקניית מוניטורים לאולפן הביתי
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (290) ›
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה
  djooshi  
הצטרף: 03 אוק' 06
הודעות: 9
מיקום: תל אביב
מתלבט קשות בנוגע לקניית מוניטורים לאולפן הביתי
הודעה פורסם: חמישי 05 אוק',06 15:26   
שלום לאנשי הפורום
בימים אלו אני מעוניין לשדרג את האולפן הביתי שלי ולהחליף את המוניטורים שלי.
ניסיתי למצוא NS 10 של YAMAHA אבל מאמצי העלו חרס
כרגע אני מתלבט בין BM6 DYNAUDIO פאסיבי או ADAM A7 מוגבר שעולים בערך אותו הדבר (בין 6400 ל7300)
מי מכיר? מי יכול לעוץ עיצה?
אני יוצר מוסיקה מגוונת (החל מאלקטרוני וכלה בבוסה נובה) וגודל החדר הוא 2.2 על 2.8
אשמח לכל טיפ והכוונה
מורן (חבר דנדש פה בפורום) #thumbsup
MrSoundMan
Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
הודעה פורסם: חמישי 05 אוק',06 16:30   
אפשר לשאול למה NS10?
האם אתה יודע שכבר לא מייצרים אותם שנים? ז"א שמה שתמצא כנראה כבר נחרש.
וה-BM6 וה-A& שניהם שונים מאוד מה-NS10.
אז גלה לנו מה הציפיות ומה השיקולים שלך לבחירת המוניטורים. האם זה מניסיון, או משמועות?
  djooshi  
הצטרף: 03 אוק' 06
הודעות: 9
מיקום: תל אביב
תשובה לתגובה
הודעה פורסם: חמישי 05 אוק',06 16:41   
ובכן, את הNS10 אני מכיר שנים ואפילו התרגלתי לסאונד ה"מידי" שלו, אני יודע שכבר לא מייצרים אותו, אבל מהמלצות חמות של חברים הבנתי שיותר כיף ועושה חשק לעבוד עם רמקולים בסגנון הDYNAUDIO..
אני בסך הכל מחפש מוניטור שלא "ישקר" לי. יתן לי את התמונה המלאה, וכל מיקס שישמע בו פגז, ישמע פגז גם בטרנזיסטור של השכנה או במערכת של האומן 17
מה כבר ביקשתי? #smile
אז יכול להיות שאני קופץ מדרגה מבחינת האיכות, אבל אני מעוניין לקנות מוניטורים טובים פעם אחת ולא להתפשר
התקציב הוא עד 8000 ש"ח
אז מה אתה אומר?
תודה
מורן
Adiel Levi
הצטרף: 22 פבר' 03
הודעות: 163
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: חמישי 05 אוק',06 17:40   
אני ממליץ לך לחסוך עוד קצת וללכת על ADAM S-2A
זה HIGH END מוניטור שקונים פעם בחיים ומפסיקים לחלום על מוניטורים אחרים כי המוניטור הזה מציג לך את המיקס כמו תמונה דמיונית מול עיניך, הרזולוציה שהוא מביא לאוזניך מתבטא בכמות פרטים שלא נשמעת במוניטורים אחרים נקודה.
אני יכול להציע לך ללכת ולשמוע את המוניטורים של ADAM שכולם מעולים אבל הדגם שציינתי
עולה פי 2 מהסכום שהקצבת לעצמך, אבל הוא מצדיק את ההשקעה הזו אחרי שמבינים כמה זמן הוא חוסך לך במיקס.

בכל מה שתבחר שיהיה בהצלחה #thumbsup
  djooshi  
הצטרף: 03 אוק' 06
הודעות: 9
מיקום: תל אביב
16,000?!
הודעה פורסם: חמישי 05 אוק',06 18:04   
זה קצת יקר לי... הDYNAUDIO כל כך רחוק ממנו ברמה?
MrSoundMan
Act Compatible
הצטרף: 30 אפר' 04
הודעות: 2836
מיקום: טורונטו, קנדה
הודעה פורסם: חמישי 05 אוק',06 18:17   
יצא לי לשמוע פעם אחת את ה-P11A של ADAM וזה הספיק לי כדי להבין שעד עכשיו עבדתי עם משהו בינוני (MACKIE HR824).
לדעתי, רק אתה תוכל לדעת מה הכי מתאים לך ע"י התנסות במוניטורים שאתה שוקל לקנות, בחדר בו אתה תעבוד איתם.
yoavcohen
Act Compatible
הצטרף: 24 מאי 03
הודעות: 961
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: חמישי 05 אוק',06 20:39   
אני ממליץ לך לנסות גם את ה-Yamaha HS80. דגם חדש יחסית.

אני התלבטתי בין A7, BM5A ו-HS80 ובסוף החלטתי ללכת על ה-HS80, כאשר יחס העלות/איכות שיחק תפקיד רציני.

אני חושב שאין דבר כזה תמונה מדוייקת.
בסופו של דבר התמונה המדוייקת היא רק בראש שלך והיא תוצאה של ההיכרות שלך עם הרמקול לעומת רמקולים אחרים.
ממילא כל הסיפור של מוניטורים לשדה שמיעה קרוב התחיל מזה שטכנאים רצו לשמוע באולפן את המוזיקה כמו שהמאזינים שומעים בסוף - ובשביל זה אתה לא צריך רמקולים של 16,000 שקל.

אני חושב שהפרמטרים שאתה צריך לבחון ברמקול הם:
א. קלות ההבחנה בפרטים בווליום עבודה סביר (מבין השלושה שציינתי, לדעתי ה-BM5A מצטיין בזה, לאחריו ה-HS80 ולאחריו ה-A7).
ב. כמה אתה אוהב (באופן אישי) את הסאונד של המוניטור ומסוגל להאזין לו לאורך זמן (כאן הסדר הפוך: אני אהבתי את ה-A7 לאחריו את ה-HS80 ולאחריו את ה-BM5A).
ג. כמה שווה ההפרש במחיר לעומת מה שתוכל לעשות בכסף. אני למשל העדפתי לקנות עוד קונדנסר איכותי מאשר להוציא עוד כמה אלפי שקלים על המוניטור שהרגשתי שהתרומה שלו לאולפן תהיה פחותה מהתרומה של עוד קונדנסר. הנדוקה הזאת נכונה בעצם לכל מי שהתקציב שלו אינו אינסופי.

אני לא אומר שאין יתרונות לרמקולים של 16,000 שקל. ייתכן שכן, אבל השאלה אם אתה צריך את זה, ואם אתה יכול במבחן A/B עיוור לזהות את הרמקול שאתה הכי אוהב ולהגיד שההפרש במחיר שווה אותו באמת.
אני ממליץ לך להשאר עם התקציב הנוכיח שלך.

בנוסף, הרבה לפני שהייתי קונה רמקול ב-16,000 שקל הייתי קונה שני זוגות בתקציב קטן יותר כמו ה-BM5A וה-A7 שהם בעלי אופי שונה מאד, ואז היו לי שני רפרנסים באולפן.

בהצלחה.
_________________
www.YoavHaCohen.com - יואב הכהן.

Logic Pro 8, FF800
  djooshi  
הצטרף: 03 אוק' 06
הודעות: 9
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 06 אוק',06 20:58   
אחלה, אנשים....
תודה על כל העצות #clap
נראה לי שאני אלך על הDYNAUDIO BM6 פסיבי
נשמע לי כמו רמקול טוב במחיר סביר. אם למישהו יש אשמח לשמוע חוות דעת של בעל ניסיון
yoavcohen
Act Compatible
הצטרף: 24 מאי 03
הודעות: 961
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שבת 07 אוק',06 18:18   
ציטוט:
נראה לי שאני אלך על הDYNAUDIO BM6 פסיבי

עם איזה מגבר?
_________________
www.YoavHaCohen.com - יואב הכהן.

Logic Pro 8, FF800
  djooshi  
הצטרף: 03 אוק' 06
הודעות: 9
מיקום: תל אביב
עם איזה מגבר?
הודעה פורסם: ראשון 08 אוק',06 18:27   
שינוי...
[אחרי ששמעתי את הADAM P11 כעת אני בלבטים לגביו, שוקל לרכוש זוג
מי יודע, או יכול להמליץ? #read
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון