תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 03:15
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
הרבה DI
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (95) ›
לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה
  uridat  
S.Supporter
הצטרף: 30 אפר' 03
הודעות: 950
מיקום: בדימוס
הרבה DI
הודעה פורסם: שלישי 28 נוב',06 18:36   
שלום

נתקלתי במוצר הזה
(והנה בארץ)

על פניו זה נראה לי פתרון יפה לאולפן הקטן שלי.

מישהו מכיר את זה?
מישהו עבר עם זה?
מישהו מכיר מכשירים דומים של חברות אחרות? (יש לי רתיעה קלה מבהרינגר בעניין הקלטות).
יש התרשמויות?

תודה.
_________________
DON'T PANIC
nimrod
Supporter
הצטרף: 01 אוג' 01
הודעות: 3887
מיקום: בצומת של אלקטרוניקה, חשמל, רמקולים ומוזיקה
הודעה פורסם: שלישי 28 נוב',06 19:29   
לא מכיר ולא ניסיתי.

אבל,
קראתי פעם/איפשהו ביקורת על זה: .
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
שהייתה קטלנית #thumbsdown
דובר שם על רחש/היס ברמה בלתי נסבלת.
גם עם זה אין לי נסיון.

בכל מקרה, כבכל מכשיר "חדש", נסה לארגן בדיקה לפני קנייה.
_________________
... http://boniton.co.il הגברה,תאורה ותיקונים
http://bt-12.com The Balanced Tilters...
בונה מורשה לארגזים שופריים של http://billfitzmaurice.net/
OrenS
תומך
הצטרף: 10 אפר' 02
הודעות: 1010
מיקום: קאלגרי, קנדה
הודעה פורסם: שלישי 28 נוב',06 21:37   
נמרוד, גם אני שמעתי את הביקורת הקטלנית על הD120, אבל את הDI100 אני מכיר טוב. יש לי שתי יחידות כאלו, ואני משתמש בהם כבר משהו כמו 5 שנים גם להקלטות וגם לעבודות הגברה קטנות. הן עובדות היטב בלי רעשים לא סבירים, ולא עושות שום בעיות מיוחדות (ואני ממש לא מרחם עליהן או מתיחס אליהן בעדינות...).
על הDI4000 שמעתי שהן קרובות יותר לDI100 מאשר לD120 מבחינת האיכות (בD120 אין שנאי יציאה), אבל אני לא יכול להתחייב...
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
אני מכיר את גירסאת השמנייה ובלב שלם אני יכול להגיד
הודעה פורסם: רביעי 29 נוב',06 00:31   
אל תקנה חבל על הכסף

אני בטוח שהיחידה הזאת עולה עשרות מונים יותר היא טובה יותר מכל בחינה - זו אחת הדיאים שנשמעות הכי טוב ששמעתי

http://www.radialeng.com/di-jd6.htm

יש להם עוד דגם של שמיניה

http://www.radialeng.com/re-prod8.htm אבל לא עם שנאי גנסן

אני חושב שחבר הפורום יואב שדמה מביא את המוצרים של רדיאל לארץ ואם לא אפשר לברר עם בטי בם כי הם משתמשים במוצרים שלהם.

יש גם את המוצרים של whirlwind שגם להם יש רבעיה פאסיבית ואקטיבית - מכיוון שאני נתקל בדיאיים שלהם אני מניח שיש להם יבואן בארץ

http://www.whirlwindusa.com/dirbox.html

אורן השתמשת פעם בדיאיים של קנטרי מן?קלארק?בי אס אס?אולון?
זה שברינגר עושה את העבוד זה ידוע - השאלה איך זה נשמע בסוף...
_________________
This one goes to 11!!!
OrenS
תומך
הצטרף: 10 אפר' 02
הודעות: 1010
מיקום: קאלגרי, קנדה
הודעה פורסם: רביעי 29 נוב',06 00:45   
ציטוט:
אורן השתמשת פעם בדיאיים של קנטרי מן?קלארק?בי אס אס?אולון?
זה שברינגר עושה את העבוד זה ידוע - השאלה איך זה נשמע בסוף...


לא אבל מאד רוצה, לא, כן, לא, בהתאמה #wink
תשמע, יש ציוד של ברינגר שגם לא ממש עושה את העבודה. מעבדי האפקטים שבנויים במיקסרים שלהם, למשל, ממש לא שמישים לשום דבר. גם איכות ההרכבה של הרבה מוצרים שלהם (בעיקר מהדור הישן יותר) היא לא בדיוק משהו שהייתי מעז להמליץ עליו.
הDI100 נותן תמורה ממש לא רעה למחיר ששלמתי עליו (35$ ליחידה בארצות הברית. ברור לי שבארץ המחיר מופקע וכנראה שהייתי קונה משהו אחר). תמורה יותר טובה מקופסאות פאסיביות עם שנאים זולים (גם מהwhirlwind, אגב. ממש לא התלהבתי ממנה). אין שום ספק ששנאי ג'נסן נשמעים עשרות מונים יותר טוב, אבל הם גם עולים בהתאם. רק שנאי ערום של ג'נסן עולה 75$...

עכשיו גם הסתכלתי על הרדיאל שהמלצת עליה - זאת יחידה של 1000$! איך אפשר להשוות בכלל?
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
אני לא משווה אני אומר שאם כבר קונים פתרון
הודעה פורסם: רביעי 29 נוב',06 01:24   
לשקיע במשהו טוב. תעביר גיטרה אקוסטית בקנטרימן,או ברדיאל אקטיבית או פאסיבית ואחרי זה בברינגר ותבין למה ה 900 דולר האלו שווים כל סנט לעומת ה 89 יורו שעולה הרביעיה של ברינגר - נכון עם מחיר קשה להתווכח על מבחן התוצאה אני יכול בקלות...

המחיר בארץ לצרכן רגיל לאולטרה די אי הוא אכן מופקע כ 360 ש"ח כול מע"מ...למרות שאם רוצים אפשר להשיג אותה כולל מ"עמ בדיוק במחיר שמופיע באתר של ברינגר.

אני לא אומר שהמוצרים שלהם לא שווים כלום - הם עושים את העבודה בסדר גמור בטח יחסית לתמחור - אבל אני אומר שאם כבר להוציא כסף עדיף לא להוציא על משהו שתתבאס עלו חצי שנה אחרי...
_________________
This one goes to 11!!!
OrenS
תומך
הצטרף: 10 אפר' 02
הודעות: 1010
מיקום: קאלגרי, קנדה
הודעה פורסם: רביעי 29 נוב',06 01:30   
אין בינינו ויכוח, רק שאין לי 900$ להוציא על DI #wink
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: רביעי 29 נוב',06 05:07   
תומך בהמלצה על DI טוב בלבד, הקאנטרימן הוא דוגמא טובה, ויש עוד הרבה לאן לעלות - AVALON, ADESIGNS, GAS COOKER - ההבדל במקרים של מקורות קריטיים יעמיד לך את השערות.

היום בהרבה פרה-אמפ'ים יש כניסת HI-Z, ואולי הפתרון הוא להתאים כניסה כזו לפרה קיים.
_________________
Peace,

Zooot
giraffe
תומך
הצטרף: 14 ספט' 05
הודעות: 824
מיקום: חדרה !?!?
השאלה האמיתית היא:
הודעה פורסם: רביעי 29 נוב',06 07:50   
כמה DI אתה באמת צריך?
ומה השימוש בדיוק? גיטרה באס, אקוסטית?
כמה עלתה לך הגיטרה?

אם יש לך אקוסטית של 400 ש"ח DI פשוט יספק אותך, כנ"ל לגבי כל כלי זול אחר.
דוגמאות לחברות זולות וסבירות (לפעמים) : שמשון (samson), בהרינגר, ALTO ועוד כמה כאלו..

אם יש לך ציוד יקר שאתה יודע שהוא נשמע טוב וחשובה לך איכות הצליל, קנה DI איכותי.
אישית עבדתי עם countryman באחד הפרוייקטים האחרונים שעבדתי בהם, והם באמת טובים - מאוד.

בנוסף יש את כל הדגמים שהועלו בשרשרת כבר וכולם מעולים.

עריכה:

נזכרתי בסיפור מעניין:
נגן באס מוכשר ומוכר סיפר לי שהוא הקליט סשן עם DI סטנדרטי וחביב. למחרת הסאונדמן קיבל DI של radial כמדומני ואמר לנגן, תנסה את זה, תראה אם יש הבדל רציני בין הגירסאות.
הוא ניסה טרק אחד, יצא אל חדר הבקרה, שמע ואמר לאיש הסאונד. תמחק את מה שעשינו אתמול, מקליטים מחדש עם הקופסה הזו. #biggrin
_________________
"אנשים רצו דמוקרטיה ? נו, הם קיבלו...."
kobifarhi-studio
Expert
הצטרף: 14 דצמ' 05
הודעות: 621
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: רביעי 29 נוב',06 10:07   
הבן-אדם דיבר על ברינגר- כנראה שכל השמות שהעלתם פה לא ממש קשורים לתקציב שלו..

אני מחזיק באולפן DI של RADIAL וגם DI אחרים--מWHIRLWIND פסיבי פשוט עד כניסות DI בפריאמפים יקרים יחסית- ולכולם אני מוצא שימושים משלהם .לכלים מסויימים הDI הפסיבי עשה את העבודה יותר טוב! כמו למשל בהקלטת סאונד גיטרה באס פשוט ועגול סטייל 70S.

בכל מקרה בטווח המחירים שעליו אתה מדבר אני מציע לך לבדוק את הDI של ALTO (חברה שמזכירה לא מעט את ברינגר רק ש"מקורה" באיטליה מיובאת על ידי חלילית)- לדעתי הוא נשמע טוב ואמין- ומלא בפונקציות יחסית למחיר- הדבר היחיד שאהבתי פחות היא בנייה שבה הכפתורים חשופים ופגיעים- אבל זה לא יהווה בעיה במסגרת האולפן.
_________________
קובי פרחי
טכנאי קול-מוזיקאי.
http://www.mitzlol.com
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון