הצטרף: 07 מאי 02
הודעות: 227
מיקום: יבנה
פורסם: שבת 07 יול',07 06:12
חברה אתם נכנסים למיני ויכוח על שיטת עבודה...
כל אחד והשיטה שלו.
בבלאנס ובהופעה הכי חשוב שאתם (הנגנים) תרגישו הכי נוח שבעולם ושתשמעו מה שאתם רוצים, זו העבודה שלנו- לגרום לכם להשמע טוב ולשמוע טוב (בהנחה שאתם נשמעים טוב גם בלעדינו)
אז מה שהכי חשוב בבאלנס זה להרגיש הכי טוב על הבמה (כל הנגנים)
תומך
הצטרף: 02 יול' 03
הודעות: 946
פורסם: שבת 07 יול',07 10:46
איך בעצם עושים סאונד לגיטרה עם דיסטורשן עצבני רוצח כזה כבד של מטאל
ואז בשלב מסויים באמצע קטע למשל הגיטרה עוברת לקלין הכי הכי רך שיכול להיות?
או כנ"ל סאונד של איזה סינטיסייזר עם כבוד, בהתחלה יש פדים מלאים ושמנים כאלה שמנגנים בסולו חלק שלם מהשיר ואחר כך הסינטי מנגן איזה צליל צורמני גבוה ומעצבן שמשום מה הקלידן אוהב?
איך מתמודדים עם שינויים כאלה? משנים הכל בלייב?