S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
פורסם: שבת 07 יול',07 11:35
עוד אופציה היא רמקולים שמיועדים להזזת משטחים , אני לא זוכר כרגע את המינוח הנכון אך בעבר היה דיון על מוצר מסחרי כזה שניתן להדביק למשטחים שונים , בעיקרון מדובר ברמקול רגיל שלממברנה מחובר אביזר שמאפשר התחברות למשטח כלשהוא וכך המסה של העריסה מעבירה את הרעידות למשטחים והופכת אותם לרמקול אחד גדול.
כמו כן חפש מידע על plate reverb לקבלת רעיונות.
_________________
מאוסים נמאסתם !!!
הצטרף: 28 ספט' 04
הודעות: 203
מיקום: ברוקלין ניו יורק
פורסם: שבת 07 יול',07 17:12
שוב תודה למשיבים,
אני אקח רגע צעד אחורה לצרכים פדגוגיים: ההנחה שלי היא שאם "מזרימים" תדר קבוע למצילה היא תגיב יותר סביב התדר הנ"ל וכפולותיו, אך תפיק גם תדרים אחרים ("אקראיים").
האם אני צודק?
אני אנסה לסקור שוב את האפשרויות שלי, ואולי אצמצם "כיווני חקירה" על דרך האלימינציה:
נדמה לי ששם טוב מתכוון לtactile transducer- מעין סב וופר שפותח למטרות של קולנוע ביתי על מנת שהצופה "ירגיש את הסואנד". הבעיה עם המכשירים האלה היא שהם יקרים וכבדים. כמו כן - המטרה שלי היא לנטרל הגברה של מקור הצליל (כלומר, "ההגברה" תעשה דרך המצילות בלבד). מהסיבה הזו אפשר אולי גם לנטרל את הרעיון של הפיאזו, כי אם אני מפיק באזר אני מחטיא את המטרה (אלא אם כן הבאזר היא המצילה עצמה).
תחת ההגדרה של מתמר (transducer) נכנסים כל כך הרבה אמצעים, ואני גם לא בטוח שאני מבין את ההבדל בין מתמר ומהוד, אבל הכוונה שלי היא אכן לא אפקט "נקשני" אלא סוג של ססטיין על המצילות, ועל כן הרעיון של להצמיד אחד מהשניים קוסם לי יותר.
אני אבדוק את הנושא של פלאט ריוורב ואיך זה עובד.
סיבכתי?
_________________
יוני