לאחרונה התחלתי להקשיב לדינמיקה של הזמרים בשירים ועניין אותי לדעת, אני, אישית, יושב שעות במטרה לגזור ולהגביר\להנמיך (האם זה מוגזם?)
מקמפרס את רגעי השיא ומנסה לאזן עם Make up gain בשביל בכל זאת, לקבל סוג של יציבות
אך ככל שאני חוזר ומאזין תמיד אני מוצא מה לתקן (מבחינת עוצמה) סוג של לולאה, וזה לא שאני רודף שלמות אם כי תוצאה דומה למה שאני שומע בשירים אחרים
למישהו יש עצות?, שיטות עבודה יעילות שלא ציינתי?
מה אתם עושים כשאתם יושבים מול פרוייקט עם עשרות טייקים שונים? (היפ-הופ למשל)
כל טיפ יעזור _________________ http://www.RECstudio.co.il
אני מניח שזה בין היתר קשור לסוג הקומפרסור שאיתו אתה עובד, כיולו, וכמו כן הסיגנל המקורי.
אני לעיתים מאזן בין קטעים חלשים מרוב השירה, במידה ויש - אני מגביר אותם נקודתית כדי שיזאנו כך שכשמופעל הקומפרסור הכל יהיה יחסית אחיד.
עם איזה קומפרסור אדוני עובד? _________________ http://www.TheMusicBox.co.il
כן - מגביר. ועדיף לא להתעצל (מה שקורה) ולהגביר עם איזה שהוא פלאג של gain.
כמו כן, הקלאסיק נחמד, בינוני ושמיש.
נסה לבדוק את Endorphin
עליו התגובות חמות עוד יותר. _________________ http://www.TheMusicBox.co.il
רועי, קודם כל תודה, עזרת לי במיוחד היום
ולגבי הפלאג שדיברת עליו, בקיובייס יש אפשרות Gain תחת Audio\Process שאני משתמש בה בכדי להגביר ולהנחית חלקים בתוך מעטפת
דווקא כן, בגדול -
לא יצא לי להשוות, ואני בספק אם הייתי שם לב, בין ה-gain שלהם לזה שאני משתמש איתו - אני סתם נוטה להשתמש בפלאג ההוא ללא שום סיבה ברורה.
י _________________ http://www.TheMusicBox.co.il
הטענה הרווחת היא שהחישוב המתמטי אינו מדוייק ככה.
שוב, אגדה עירונית? אולי מישהו מהחבר'ה יגיב.
כך שמעתי גם על ה-Normalize שתלמידים בבי"ס לסאונד "נצטוו" ע"י המלמד שלא להשתמש בו לעולם... _________________ http://www.TheMusicBox.co.il
ה Endorphin נראה שונה במיוחד, שום זכר לטרשהולד ורטיו, נראה שהוא מקמפרס נמוכים וגבוהים?, זה לא סוג של מיני-מולטיבנד?, אם כן, זה לא יותר רלוונטי למאסטרינג? _________________ http://www.RECstudio.co.il
אחד הקומפרסורים הידועים הנקא LA2A - גם לו אין threshold ו-ratio
העולם הוא גדול - קרא הוראות והסבר באתר של המפתח של האנדורפין - הוא מסביר שם לפרטי פרטים. _________________ http://www.TheMusicBox.co.il