הצטרף: 10 אוק' 07
הודעות: 433
פורסם: ראשון 18 נוב',07 01:47
עודד, מה הכוונה ב- "AGC" ?
Act Compatible
הצטרף: 05 נוב' 01
הודעות: 931
מיקום: הרצליה
פורסם: ראשון 18 נוב',07 10:22
התחלת שיר עם תופים בעריכת אודיו מחייבת ביטחון מאוד גדול בהחלטה לגבי הטמפו.
אמנם בגרסאות העכשויות של תוכנות הסקוונסר אין בעייה לשנות במהירות את הטמפו
(באודיו), אך עדיין שינוי טמפו (או סולם מוסיקלי) הם השינויים הכי "דרמטיים" בעריכת אודיו ורצוי כמה שפחות לעשותם כי הם תמיד משפיעים באופן לא רצוי על הסאונד
ויוצרים "מהומה" מסויימת בתהליך.
זה כמובן תלוי בסוג המוסיקה, אבל בדרך כלל אני משתדל להתחיל כמה שאפשר במידי וכשאני סגור על הטמפו והסולם אני עובר לאודיו.
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: ראשון 18 נוב',07 16:11
וירץ, אודיו פועל היום לגמרי כמו מידי, מכות בודדות שמוצבות בחלון העריכה מקבלות שינויי טמפו בדיוק כמו מידי, ובנוסף קיימים פורמטים לחיתוך של לופים מוכנים כמו REX והHITPOINTS של קיובייס שמאפשרים לשנות את הטמפו של לופים מוכים והקלטות קיימות
כמו שאני רואה את זה, אם לא הולכים "לתופף" על קונטרולר כלשהו, או להשתמש ברומפלרים היעודיים לתופים, אין סיבה לתכנת במידי, גם ככה הכל נעשה בצורה של CUT AND PASTE, ויכולת השליטה על פרמטרים שונים היא זהה (מלבד אולי שימוש בשכבות דגימה יחד עם VELOCITY משתנה)