תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 10:25
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
Universal audio - la610 VS 6176
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (140) ›
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  yraziel  
Act Compatible
הצטרף: 08 יול' 01
הודעות: 909
מיקום: מרכז
Universal audio - la610 VS 6176
הודעה פורסם: שישי 17 אוג',07 09:40   
אני עומד לפני קניה של ה LA610

עברתי על ההבדלים בין שניהם והבנתי את התכונות.
אך ההבדל במחיר ( כ 2000 ש"ח) קצת מעיק...
מישהו יכול לקום ולהגיד לי "עצור! אל תקנה את ה610! ה 6176 הרבבבבה יותר טוב" ?
ההפרדה בין המחלקות לא מעניינת אותי כי לא אשתמש בקומפרסור בלי הפרה אמפ.
זה בטוח.
אבל הפרמטרים של הקומפרסור ב6176 מפורטים יותר.
האם מישהו יכול להעיד מנסיונו?...
תודה!

ואגב, היתה לי עוד אופציה של פוקוסטרייט ISA430....

לתגובתכם #smile
Rock_Artist
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: שישי 17 אוג',07 09:46   
הקומפרסור ב610 מעולה.
אבל,
הוא לא ורסטילי.
הוא מתנהג מעולה עם שירות/קריינות וקולות עמוקים שמחפשים את ה"גודל".
(גם אקוסטיות).

לעומת זאת תופים או כל דבר שדורש התקף אגרסיבי לא עובד טוב על ה- 610.

אם אתה צריך תכונות כאלה בקומפרסור (שליטה מרובה יותר על ה Attack/Release/Ratio וכדומה הוא עדיף).

תכונה נוספת היא שירשור של 2 יחידות והעברה של מיקס שלם דרך הקומפרסור - דבר שלא ניתן לעשות ב- 610.

בכל מקרה אל תצפה למשהו כמו ה- 1176 הנוסטלגי.

ה- ISA430 הוא גם מכשיר מעולה. אבל הוא שונה לחלוטין.
יצא לי לעבוד איתו בעיקר עם Tube Tech שמקמפרס עליו ויש לזה קסם.
הוא פחות "גרנדיוזי", העיוות גם כן נשמע אחרת אבל ה- EQ עליו מנצח מול האפשרויות ב- 610 / 6176
  yraziel  
Act Compatible
הצטרף: 08 יול' 01
הודעות: 909
מיקום: מרכז
אז תן לי להבין נכון:
הודעה פורסם: שישי 17 אוג',07 10:32   
מכיוון שאני יוצר ג'ינגלים (שימוש בעיקר לשירה וקריינות)
מכיוון שהצורך שלי בסטריפ הוא בעיקר בגלל הקומפרסור ולא בגלל הEQ (לרוב אני עושה איקייו במחשב).
מכיוון שאני לא מעביר כלל מיקס באיזשהו ברזל חיצוני

שווה לי לקחת את ה LA610?

לגבי הפוקוסרייט - המחיר (15000!) קצת מוגזם ויש לי הצעה על מכשיר בן 6 שנים בחצי מהמחיר...

מה הייתם לוקחים במקומי?
yoramilan
S.Supporter
הצטרף: 28 אוק' 01
הודעות: 4654
מיקום: country side
הודעה פורסם: שישי 17 אוג',07 15:51   
בכמות הכסף שאתה הולך להוציא, אם המטרה היא בעיקר לג'ינגלים, אני מכיר בשוק כמה מוצרים די וורסטילים. אתה הולך למוצרים מאד מאופיינים ואני חושש שזה עשוי להגביל אותך.

כדאי לחשוב על סיטואצייה של ריבוי קריינים (וזה בהחלט קורה בג'ינגלים).
כדאי לחשוב על מכשיר זוגי להקלטות שירה סטריאופוניות.
כדאי בהחלט להשקיע מחשבה ב-EQ כי מה שמאפיין מאד את התעשייה שלך זה קולות שונים ומשונים שדורשים איזה התאמה בכניסה וכ"ו.

אתה לא מקליט שירה "לתקליט".
יש אופי קצת שונה בין שירה שצריכה לחדור מיקס מלא לבין שירה שצריכה לחדור 30 שניות של מסר מוסיקלי קליט.
אני לא בטוח שאתה צריך סוס עבודה קשוח מהסגנון של 610 (שהוא בעיני מכשיר נפלא לשימושים מסויימים).
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: שישי 17 אוג',07 15:55   
במקומך הייתי חושב עוד כמה פעמים לפני שהייתי הולך בעיניים עצומות על איזשהו סטריפ.

לדעתי תמיד עדיפה האופצייה של פרה אמפ משובח דרך ממיר משובח, ומשם להמשיך עם ה- UAD.

המולטיבנד של סידרת הפרסישן הוא מעולה לעבודות מהסוג שאתה עושה, וכמובן שיש שם עוד כמה קומפרסורים ולימיטרים שימושים.

במקומך, לא הייתי מוותר בשום פנים ואופן על בדיקת האופצייה הזו.

אלא כמובן, אם אתה כבר משתמש בuad ואז כל מה שכתבתי חסר ערך.


אגב, דווקא על eq חיצוני, אני לא בטוח אם הייתי מוותר כל כך מהר.
_________________
www.shaimantzur.com
  yraziel  
Act Compatible
הצטרף: 08 יול' 01
הודעות: 909
מיקום: מרכז
אני מדייק...
הודעה פורסם: שישי 17 אוג',07 19:25   
אמנם אני עושה ג'ינגלים.... אך ההגדרה היא יותר "מוסיקה לפרסום"
דהיינו - הרבה קאברים ופחות "אחת שמונה מאות בלה בלה בלה"....
אני כן רוצה גוון מוסיקלי. לא רק "בית מרקחת ג'ינגלי".
האמת שאני מאוד מרוצה מהכרטיס הצנוע שלי (EMU 1212M) - כך שהוא לא אופציה להחלפה כרגע.
מה גם שאני נורא אוהב להקליט עם קמפרוס עדין עוד לפני הכרטיס ואז לתת קמפרוס "אופי"
בהתאם למטרה.
מה מכל האופציות הנ"ל יהיה לדעתכם בחירה נכונה בשבילי?

אגב, ה TLA 5051 שהיה אצלי היה גם נחמד....

אבל אני ממש מבולבל כבר #sad
Rock_Artist
S.Supporter
הצטרף: 16 אוג' 01
הודעות: 2977
מיקום: תל אביבה
הודעה פורסם: שישי 17 אוג',07 21:25   
יש ג'ינגליסט אחד בארץ שחי על ה- ISA ... #smile

אישית אני מאוד אוהב את ה- 610 ויכול לומר לך שהוא מכשיר מאוד נחמד.
הוא צבע אחד בפלטה ואדם כמוך שבטח מתפתח כל הזמן בלי קשר רק לעשיית כסף (רוב הלקוחות לא ישימו לב אם מה שתשלח להם יהיה דרך קונדנסר של 1000$ או 500 ש"ח והתקציבאית תמיד תדאג לבקש ממך MP3 דחוס אז...) - אתה בטח תוסיף עוד כלי לארסנל.

אם תהיה מעוניין פנה אלי בפרטי עם דוא"ל ואשלח לך דוגמאות להקלטות על ה- 610. אם תרצה אולי אמצא גם הקלטות מערוצים אחרים (יש לי גם כמה דברים מ- ISA).


לסכם -
האיקיו של ה- 610 מאפשר לטפל בפינות. הוא לא ורסטילי כמו מה שיש ב Neve הקלאסיים או מתקרב ל- ISA.

הקומפרסור מאוד יפה. לא שקוף, התקף ושחרור בינוניים. מחמיאים לשירה, קריינות, נשיפה, חלק מכלי הקשת, בעדינות על גיטרות/מגברים מסויימים וכמובן על אקוסטיות/קלאסיות.
לתופים וכלים בעלי התקף הוא בעייתי.

זהו.
ממליץ לך להחליט ע"פ האוזן כמובן.
  yraziel  
Act Compatible
הצטרף: 08 יול' 01
הודעות: 909
מיקום: מרכז
שאלה לסיכום
הודעה פורסם: שבת 18 אוג',07 11:01   
האם ה 6176 שווה את הפרש המחיר הלא קטן?

או שלדעתכם אני יכול להסתפק ב 610 וזו בעצם הוצאה מיותרת בשבילי ?
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: שבת 18 אוג',07 12:50   
ציטוט:
האמת שאני מאוד מרוצה מהכרטיס הצנוע שלי (EMU 1212M) - כך שהוא לא אופציה להחלפה כרגע


אין שום צוך להחליף את כרטיס האודיו, UAD כידוע , אינו כרטיס אודיו.

ציטוט:
מה גם שאני נורא אוהב להקליט עם קמפרוס עדין עוד לפני הכרטיס ואז לתת קמפרוס "אופי"
בהתאם למטרה.


אם אתה חושב שאתה הולך לקנות את ה610 או יותר מזה את 6176 בשביל להגביל סיגנל בכניסה בלבד כדאי שתחשוב שוב.
לדעתי זו לא תהיה קנייה מושכלת. דווקא בגלל סוג העבודה שלך, שנדרשת בו וורסטיליות רבה תוך פרקי זמן קצרים, ה"התחייבות" למכשיר כל כך עז היא לא חכמה בהכרח.

צא וחקור אולפנים שעובדים בשיטה שהצעתי בהודעה הקודמת, ותראה כמה חופש אתה יכול לקבל באותו הכסף.
_________________
www.shaimantzur.com
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שבת 18 אוג',07 12:55   
אולי איזה DBX160 בכניסה רק על מנת לבלום פיקים וUad1 על מנת להשיג צבע וקימפרוס יותר מסיבי הינה קניה יותר חכמה מאשר להוציא אלפי שקלים על One trick pony.
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון