נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
פורסם: שבת 01 ספט',07 15:21
האם אתה מדבר רק על יצירה ככתיבה ועיבוד או על סאונד בכל שלבי העבודה כולל מיקס למשל?
_________________
הפקה ומיקס
הצטרף: 28 פבר' 02
הודעות: 962
מיקום: פלורנטין TELAVIV
פורסם: ראשון 02 ספט',07 04:03
באלקרוניקה, מבחנתי סאונד מדליק, מודול, הואו זה שמניע אותי קדימה.
לכן, הצעד הראשון יהיה תמיד לחפש (או להמציא, או לדגום) סאונדים שכאלה.
רק אחרי שיש לי לפחות חמישה שישה בסיסיים שאני יכול לסמוך עליהם, ויודע שהם אומרים לי משהו עמוק מתוך התודעה, משהו שורשי, רק אחרי זה אני מתחיל לשבת ולנגן, לחתוך חתיכות בסיקוונסר, ולהעלות ערוצים.
הצטרף: 28 פבר' 02
הודעות: 962
מיקום: פלורנטין TELAVIV
פורסם: ראשון 02 ספט',07 12:23
הגישה שלי לסאונד טיפה שונה. היא פקטור יוצא של טאצ' נקודתי בקלידים. לכל סאונד יש את מעטפת הצליל שלו. ישנם סאונדים איכותיים יותר, וישנם פחות. החיוני זה איך זה מנוגן, כיצד זה מגיב למגע רך, למגע קליל, לסטקטו, למגע ממושך. וכו'.
אני מעדיף, כמעט תמיד, להשתמש בברזלים. כלומר, כלים קיימים. רק לעיתים נדירות, כשאני נתקע בלי משהו, אני מחפש בסיפרית ה WAVS שליקטתי במשך השנים.
לפעמים, אם אני רוצה, אני משנה משהו במעטפת הצליל, יכול להוסיף או לשנות משהו בפילטרים. עד שזה יספק אותי.
לופים מוכנים של תופים מגניבים לפעמים עושים עבודה, לפחות בתור בסיס לעבודה וגרוב. יש כאלה לא מעט שמסתובבים בעשרות (אם לא מאות) אתרים. יש כמה אתרים כאלה שהם משובחים במיוחד (בטח ישנם שירשורים נפרדים שמתעסקים בזה).