תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 15:16
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
דרכי העבודה שלכם ביצירות אלקטרוניות
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2, 3, 4, 5   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מוסיקה אלקטרונית
  אור  
Act Compatible
הצטרף: 11 פבר' 03
הודעות: 573
דרכי העבודה שלכם ביצירות אלקטרוניות
הודעה פורסם: שבת 01 ספט',07 10:12   
הייתי רוצה לשמוע מחברי הפורום על דרכי העבודה של הפרויקט שלכם.
זה נורא מעניין אותי לדעת איך כל יוצר פה מהחברים עובד, מהי שיטת העבודה הנוחה והמקובלת עליו.

יהיה מעניין לשמוע ממכם, ואני מדבר ממש על כל דרך העבודה מיצירת הסאונד ועד העריכה שלו לגמרי.


תודה #thumbsup
_________________
Or Chausha - Composer for film & video games

www.or-cha.com

Owner at Prototype Scores : www.prototypescores.com
JS
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
הודעה פורסם: שבת 01 ספט',07 15:21   
האם אתה מדבר רק על יצירה ככתיבה ועיבוד או על סאונד בכל שלבי העבודה כולל מיקס למשל?
_________________
הפקה ומיקס
  אור  
Act Compatible
הצטרף: 11 פבר' 03
הודעות: 573
הודעה פורסם: שבת 01 ספט',07 15:41   
גם וגם
_________________
Or Chausha - Composer for film & video games

www.or-cha.com

Owner at Prototype Scores : www.prototypescores.com
TROY
הצטרף: 28 פבר' 02
הודעות: 962
מיקום: פלורנטין TELAVIV
הודעה פורסם: ראשון 02 ספט',07 04:03   
באלקרוניקה, מבחנתי סאונד מדליק, מודול, הואו זה שמניע אותי קדימה.
לכן, הצעד הראשון יהיה תמיד לחפש (או להמציא, או לדגום) סאונדים שכאלה.
רק אחרי שיש לי לפחות חמישה שישה בסיסיים שאני יכול לסמוך עליהם, ויודע שהם אומרים לי משהו עמוק מתוך התודעה, משהו שורשי, רק אחרי זה אני מתחיל לשבת ולנגן, לחתוך חתיכות בסיקוונסר, ולהעלות ערוצים.
אורח
הודעה פורסם: ראשון 02 ספט',07 09:41   
סאונדים... סאונדים.... ושוב פעם סאונדים...
מישהו פה עושה מוסיקה?

קודם כל המוסיקה: אני מוצא איזה Preset שפחות או יותר מתאים למה שאני "שומע" בראש (החולני) שלי, מנגן, מאלתר, מתקן עד שאני מבסוט. רק לאחר שיש איזה שניים שלושה תפקידים, אני מחפש / בונה / מסמפל את הסאונד המתאים לי ומכאן ממשיך הלאה. כל זאת כדי לא לאבד או לשכוח את הרעיון המקורי וללכת לאיבוד בניג'וסים הטכנולוגים.
בד"כ קודם כל יש איזושהי מנגינה עיקרית ואז אני עובד על הRhythm Section בסיסי ומוסיף תפקידים. את האפקטים המיוחדים (או ה"סאונדים") ותוספי המזון ל-Rhythm Section אני משאיר לסוף אחרי שכבר יש לי... מוסיקה!

בגע שאני מבסוט- אני מייצא כמה טייקים ל-Audio ומשתמש בהם בשלב ה-Arrengement והמיקס. בשלב המיקס כמובן שהרבה דברים משתנים, תפקידים יורדים ואחרים נוספים וכן הלאה.

את התוצר הסופי אני מעלה בתוכנת מאסטרינג, בה אני יכול להיות מרוכז בגימור הסופי של הטרק, קימפרוס (לא יותר מידי) EQ ולפעמים קצת עריכה.


סאונדים... מכל הבא לאוזן, צריך רק להקשיב ולהקליט.
יש לי ספרייה גדולה בהארד דיסק של כל מיני שטויות שהקלטתי פה ושם וחלקם מידי פעם מוצאים מקום בפרוייקטים שלי...


VSTi - בא לי כבר להקיא מהם - נראה שיש להם יכולות נפלאות אבל אף פעם לא את מה שאני מחפש באותו הרגע... #biggrin נשמע לכם מוכר?
mirib
הצטרף: 11 ספט' 05
הודעות: 353
הודעה פורסם: ראשון 02 ספט',07 10:50   
PLANET NOISE אתה כ"כ צודק (לגבי הוויאסטי אינסטרומנטס)

זו הבעייה העיקרית בעולם הפקה מרובה פלאגינים, כולם נשמעים מעולה אבל לא מביאים את מה שאתה צריך בדיוק אל תוך הטראק.

אז מתחיל המסע האינסוופי בחיפוש אחרי הסאונד הנכון אל תוך הטראק......

לגבי צורת הפקה:

אני יוצר פרוגרסיב טראנס ובד"כ אני מתחיל ברית'ם סקשיין (קיק באס+ פרקאשנס).

לאחר מכן אני מתחיל להכניס תווים ( סאונדים - שיכילו את מרכז העיניינים).
_________________
http://www.myspace.com/maskachaska

"טיפטפת - תשגיח" - פרל אודי TAZ 2007
TROY
הצטרף: 28 פבר' 02
הודעות: 962
מיקום: פלורנטין TELAVIV
הודעה פורסם: ראשון 02 ספט',07 12:23   
הגישה שלי לסאונד טיפה שונה. היא פקטור יוצא של טאצ' נקודתי בקלידים. לכל סאונד יש את מעטפת הצליל שלו. ישנם סאונדים איכותיים יותר, וישנם פחות. החיוני זה איך זה מנוגן, כיצד זה מגיב למגע רך, למגע קליל, לסטקטו, למגע ממושך. וכו'.
אני מעדיף, כמעט תמיד, להשתמש בברזלים. כלומר, כלים קיימים. רק לעיתים נדירות, כשאני נתקע בלי משהו, אני מחפש בסיפרית ה WAVS שליקטתי במשך השנים.
לפעמים, אם אני רוצה, אני משנה משהו במעטפת הצליל, יכול להוסיף או לשנות משהו בפילטרים. עד שזה יספק אותי.

לופים מוכנים של תופים מגניבים לפעמים עושים עבודה, לפחות בתור בסיס לעבודה וגרוב. יש כאלה לא מעט שמסתובבים בעשרות (אם לא מאות) אתרים. יש כמה אתרים כאלה שהם משובחים במיוחד (בטח ישנם שירשורים נפרדים שמתעסקים בזה).
  אור  
Act Compatible
הצטרף: 11 פבר' 03
הודעות: 573
הודעה פורסם: ראשון 02 ספט',07 16:08   
אני מעל 5 שנים באותה המדיה, אותו סגנון העבודה :

קיק, באס, פרקשן, סאונד, מלודיות...

דיי נמאס לי, אני מרגיש תקוע, כבר תקופה שכלום לא זז לי, אני לא מצליח לעשות כלום, הכל נשמע זוועה!

לכן הייתי רוצה לדעת מכל מיני סגנונות עבודה...
_________________
Or Chausha - Composer for film & video games

www.or-cha.com

Owner at Prototype Scores : www.prototypescores.com
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: ראשון 02 ספט',07 18:52   
אולי טכניקת העבודה שלך היא לא הגורם לבעיה, אולי פשוט חסר לך קצת "אוכל לנשמה", Creative Input בלע"ז.
תעשה הפסקה מיצירה ושמע מוסיקה חדשה, עדיף מספר אלבומים במספר סגנונות.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
  אור  
Act Compatible
הצטרף: 11 פבר' 03
הודעות: 573
הודעה פורסם: ראשון 02 ספט',07 18:58   
עודד אחי, זה כבר חצי שנה ככה, אני לא יודע מה קרה.
לקחתי המון הפסקות, עשיתי המון דברים כלום לא עוזר, התקופה הזו הורגת אותי, אני מרגיש סמרטוט, לא הולך לי כלום פשוט כלום!

את הדבר הכי בסיסי אני לא מצליח לעשות, לעומת זאת שלפני 8-9 חודש יצא לי אחלה טראק.

#confused
_________________
Or Chausha - Composer for film & video games

www.or-cha.com

Owner at Prototype Scores : www.prototypescores.com
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מוסיקה אלקטרונית

לך לעמוד 1, 2, 3, 4, 5   הבא
עמוד 1 מתוך 5

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון