תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 17:34
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
V-DRUMS TD20
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (135) ›
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כלי נגינה - כללי
  ofirg  
הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
V-DRUMS TD20
הודעה פורסם: רביעי 05 ספט',07 16:41   
אני מנסה בנרות למצוא בימים האחרונים אולפן או אדם פרטי שמחזיק את המערכת הזאת אצלו. אם מישהו מכיר אולפן שיש לו את המערכת או אדם פרטי שמוכן שנקליט אצלו בתמורה אני אשמח מאוד לשמוע.........







אופיר 0545577390
musicproject
הצטרף: 01 מרץ 04
הודעות: 611
מיקום: מושב אמירים
אופיר, אם זה עוזר לך יש לי את ה td-12
הודעה פורסם: רביעי 05 ספט',07 19:59   
שהיא כמעט אותו הדבר רק עם פדים קטנים יותר.
_________________
mac pro 8 core "nehalem",protools 10,presonus studiolive 16.4.2,avalon 737,toft atc-2.akg:414,451,d112,240s,solid-tube,c3000,yamaha msp-10,v-drums
TROY
הצטרף: 28 פבר' 02
הודעות: 962
מיקום: פלורנטין TELAVIV
הודעה פורסם: חמישי 06 ספט',07 06:59   
למתי צריך? אני שוקל להתארגן על אחת כזאת בזמן הקרוב פלוס מינוס.
  ofirg  
הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
בשבועיים הקרובים
הודעה פורסם: חמישי 06 ספט',07 08:00   
TROY אם יש מצב שאתה מתארגן בזמן הקרוב הזה אז דבר איתי בטלפון
  ofirg  
הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
בקשר לTD-12
הודעה פורסם: חמישי 06 ספט',07 13:36   
הקטע שלו שלמרות הדגימות הטובות
יש לו היי-הט בודד והשליטה בו היא וירטואלית לעומת ה20 ששם יש 2 מצילות והשליטה היא פיזית ומציאותית יותר . ולכן גם הסאונד
זה וגם אלגוריטים שונה למצילות
musicproject
הצטרף: 01 מרץ 04
הודעות: 611
מיקום: מושב אמירים
fame 11
הודעה פורסם: חמישי 06 ספט',07 15:22   
הרשה לי לתקן אותך בעניין ההיי האט.

גם ב TD-12 ההיי האט מורכב על סטנד היי האט רגיל ומאפשר את כל הניואנסים האפשריים כמו על היי האט אקוסטית. ההבדל היחידי הוא שבמקום החלק התחתון של ההיי האט (שגם ככה אתה לא ממש נוגע בו כאשר אתה מתופף) הם שמו דיסקית ומעליה חיישן שמגיב לגובה שה"מצילה"העליונה נמצאת בו.

ועוד הבדל הוא שאי אפשר לקבל את האפקט בו לוחצים את הפדל חזק למטה ומקבלים סאונד אטום וקצר יותר.

מעבר לזה - ממש כיף לנגן עליה.

שוב, כמו שכתבתי בסקירה שעשיתי על המערכת - היא בוודאי לא תחליף לסט אקוסטי ובגלל זה יש לי גם כזה:

http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA/ContentDetail/EnlargedImage/0,,CNTID%25253D28354%252526CTID%25253D,00.html

http://musicproject.co.il/siteFiles/1/14/7644.asp?info_id=7644&picNo=13
_________________
mac pro 8 core "nehalem",protools 10,presonus studiolive 16.4.2,avalon 737,toft atc-2.akg:414,451,d112,240s,solid-tube,c3000,yamaha msp-10,v-drums
  ofirg  
הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
הודעה פורסם: ראשון 09 ספט',07 12:40   
כניראה שאני אצטרך לוותר על זה
כי אף אחד לא ענה להודעה
ובחלילית סירבו לגלות לי איזה אולפנים רכשו את זה
musicproject
הצטרף: 01 מרץ 04
הודעות: 611
מיקום: מושב אמירים
הבדלים מהותיים בין td-12 ל td-20
הודעה פורסם: ראשון 09 ספט',07 14:02   
* עוצמת זליגה של רשת הסנר בשאר התופים - 12- 3 רמות לכל המערכת, 20 - קביעת רמת הזליגה בכל תוף ותוף.

* יציאות - ב 12 - 4 יציאות אודיו. ב 20 - 8 יציאות אודיו ו spdif.

* אפקטים - ב 12 יש מולטי אפקט אחד. ב 20 יש שניים + אי קיו וקומפרסייה על ה מאסטר בנוסף לאלה שנמצאים על כל תוף ותוף.

* סאונדים - כמעט אותם הסאונדים עם כמה כאלה שלא קיימים ב 12 וכמה כאלה שלא קיימים ב 20.

* סיקוונסר - יש פטרנים אחרים לאימון בכל מודול, אני חושב שה 20 מציע קצת יותר מאלה וגם יותר אפשרויות עריכה.

* מיקסר - ב 20 הוא גדול יותר עם יותר זחלנים. ב12 הזחלנים הם כפולי תפקיד ויש שני ליירים למיקסר.
פדים - אם אני לא טועה, ב 20 יש כניסה ל יותר פדים.

גם ל 12 וגם ל 20 יש תמיכה ב היהאט vh-12 שמגיע עם ה 20 אך אין אפשרות לקבל את האפקט של היהאט כאשר הוא לחוץ ממש חזק (כמו שכתבתי בפוסט הקודם).

מעבר לזה נשאר לנו רק הגודל הפיסי של הפדים והמסגרת.

יש עוד משהו ?

מהנסיון שלי, ימאהה לא מתקרבים אפילו לטכנולוגיה והFEEL של המערכות של רולנד. ותאמין לי - בדקתי הרבה הרבה לפני שקניתי.

אבל שוב, זה רק הנסיון שלי.

לסיכום, שיר שבו מככבים ה V-DRUMS.

הוקלט בדירה קטנה באילת, כל הסאונדים באים ממודול td 12

Get this widget | Share | Track details

_________________
mac pro 8 core "nehalem",protools 10,presonus studiolive 16.4.2,avalon 737,toft atc-2.akg:414,451,d112,240s,solid-tube,c3000,yamaha msp-10,v-drums
evish
Supporter
הצטרף: 02 אוג' 05
הודעות: 3440
הודעה פורסם: שני 10 ספט',07 01:12   
איך שאני רואה את הדברים
זה דיי דבילי לתלות תקוה במודולים האלה
בשביל מערכות אותנטיות שגם הסאונדים האלקטרונים שלהם זה כבר פסה.
בכל מקרה אם היתה לי מערכת כזאת הייתי דואג
שהיא והריאקטור יהיו חברים טובים
והשמיים הם רק תחילת הדרך.

זה הכוח האמיתי.
_________________
פייסבוק
Evish
musicproject
הצטרף: 01 מרץ 04
הודעות: 611
מיקום: מושב אמירים
evish
הודעה פורסם: שני 10 ספט',07 09:23   
עם כל זה שאנחנו כבר בשנת 2007 - אין עדיין פתרון של ממש לעבודה חלקה עם מערכות הטריגרים האלה עם סמפלרים ודגימות מהמחשב.

יש הרבה בעיות של תאימות במיוחד עם כל נושא המידי המשתנה ברציפות - למשל הייהאט.

צריך לעבוד קשה מאד כדי להגיע למצב שתוכל לנגן בחופשיות עם שילוב שכזה.

לגבי הסאונדים של המודולים הקיימים :

מקורם גם כן - נכון, בדגימות. והתוצאה הסופית תלויה בידע והסבלנות של המשתמש.

גם כאן נדרשת קצת עבודה וכניסה לפרמטרים כדי להגיע לסאונד אותנטי של תופים אקוסטיים.

זה לא plug & play - בערך כמו כל האפקטים שיש בהם פריסטים - רוב הסיכויים שתצטרך לשחק עם הפרמטרים בכדי להגיע לתוצאה טובה.

ולא נראה לי שמכונות ישנות כמו ה TR808 ודומיהן (שמסומפלים גם כן לתוך המודולים הללו) הם פסה מכיוון שכל מודול וספריית סאונדים של תופים שיוצאת מנפנפת בהם בגאווה.

ומשתמשים בהם (הרבה פעמים רק כבסיס) להרבה מהמוסיקה האלקטרונית שאתה שומע היום.

לסיכום - אין כמו הדבר האמיתי אבל יש דברים אחרים שמגיעים מספיק קרוב כדי שיהיו שמישים בהפקות רציניות.

שלא לדבר על האפשרויות המדהימות שהתופים האלקטרוניים נותנים בהופעה כמו :

*שינויי סאונד התופים בהתאם לחומר/שיר.

* שילוב כלי הקשה וסאונדים אלקטרוניים על ה RIM של הפדים או תלויי velocity

*שימוש ב יותר מ 250 סאונדים מלודיים כאפקטים מיוחדים או לופים.

*מטרונום מובנה עם ניתוב ניפרד לאוזניות

* קל יותר להוביל ולהרכיב מתופים אקוסטיים.

*סאונד במה יותר חלש ושליטה טובה יותר לסאונדמן.

בקיצור, זה לא צעצוע מצד אחד מצד שני לא לכולם זה מתאים.

עוד יתרונות :

אפשר להתאמן ב 02:00 בלילה בלי להפריע לאף אחד

הקלטת מידי בנוסף לאודיו ועריכת הטעויות. בשלב המיקס אפשר לחבר מידי IN למודול ולעבוד על סאונד התופים בדקדקנות רבה ולעשות דברים שאתה לא יכול לעשות עם תופים אקוסטיים כמו : להחליף סנר או מצילות או את כל הסט. כל זאת בלי לאבד את ה FEEL והנגינה של המתופף. וכן, אפשר להוציא FEEL של נגינה מהמערכות הללו.

אפשר לחשוב שאני עובד אצל רולנד... #biggrin
_________________
mac pro 8 core "nehalem",protools 10,presonus studiolive 16.4.2,avalon 737,toft atc-2.akg:414,451,d112,240s,solid-tube,c3000,yamaha msp-10,v-drums
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » כלי נגינה - כללי

עמוד 1 מתוך 1

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון