תפריט
שלום Anonymous ::: 2020, 05:45
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
re-amping בס וגיטרה REAMP
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (50) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  ofirg  
הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
re-amping בס וגיטרה REAMP
הודעה פורסם: שבת 13 אוק',07 00:47   
אני עובד עכשיו על האלבום שלי, מנסה לכוון את הסאונד לבריטי...
יש לי רעיון לגבי סאונד גיטרה ובס ורציתי לדעת אם למישהו פה יש ניסיון בזה.

המליצו לי להקליט בס בדיירקט בבית (יש לי ציוד טוב)
ואחר-כך ללכת לאולפן שיש לו מגבר AMPEG ולהעביר את ההקלטה
דרך המגבר , כשהמגבר בעוצמה גבוהה ולהקליט את הרמקול של המגבר.
ואחר כך לתקן את הפאזה עם הדיירקט.
הבנתי שזאת יחסית דרך פעולה שיגרתית
רציתי לדעת ממישהו שעשה את זה אם יש איזה שהם חסרונות
בעיות והאם עליי להקליט את הבס בבית בעוצמה חלשה יותר בשביל הREAMPING?

בנוסף האם מישהו פה ניסה להקליט חשמלית בבית בDI ואז ללכת לאולפן גדול
ולעשות REAMPING לחשמלית דרך מגברים רציניים?

ומישהו פה מכיר אולפן באזור המרכז שיש לו מגבר AMPEG וגם מקרופונים וציוד הקלטה איכותי? וגם מגברי גיטרה בכיוון..?
shem_tov
S.Supporter
הצטרף: 30 דצמ' 01
הודעות: 2058
הודעה פורסם: שבת 13 אוק',07 09:00   
אם כבר אתה הולך לאולפן למה לא להקליט את הכל שם?

הסאונד הסופי הוא תגובה של המרכיבים השונים בשרשרת (כולל תגובה אקוסטית מסויימת במקרה של הקלטה עם מגבר) ומה שנשמע מתאים בDI לא בהכרך ישמע טוב דרך מגבר , הדרך הנוחה לך ולנגן תהיה לשמוע את הסאונד היעודי בעת הביצוע.
_________________
מאוסים נמאסתם !!!
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19286
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שבת 13 אוק',07 09:31   
בתהליך הזה עליך לשמור על מרכיבים אופייניים בהתאמות כניסה/יציאה, אחרת אין הבדל גדול מלהשתמש במדמי בוקסות ומגברים הקיימים כיום בשפע בצורת פלגינים או תוכנות ייעודיות (כמו GTR של וו'ייבס, או AmpliTube או Guitar Rig), המומלצים גם הם ונעשו במיוחד גם למטרת מיגבור בתוכנה.
שכך, זה אומר שלהביא את האות של הגיטרה לכניסת מגבר, זה יהיה לשמור על מאפייני אות ועכבה, וכך שמומלץ להקליט בצורה המלאה והנקייה ביותר ולא חלש כדי "להתאים לאחר-כך" (אולי באמצעות קדם שפופרתי, שיש הטוענים שמעניק אופי מקורי יותר) דרך DI, ולאחר מכן, במיגבור, לבצע תהליך הפוך של תיאום עכבה ורמת אות בצורה ידנית או באמצעות קופסה מתאימה (כמו X-Amp של Radial ) שיתאימו לכניסת מגבר גיטרה (המצפה לאות ועכבה מתאימים, אחרת הסאונד שונה לגמרי).
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
Zooot
S.Supporter
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 2814
הודעה פורסם: שבת 13 אוק',07 10:35   
גם אם תעביר הכל באופן שקןף לחלוטין, עדיין אתה מגיע להקלטה בה הבסיסט לא שמע את המגבר ולא הגיב אליו ליצירת הסאונד שלו.

לשם השוואה, נסה לחשוב (אם אתה גיטריסט) על הקלטת אלבום מטאל כשכל הגיטרות בסאונד דיירקט ו"נשים כבר את הדיסטורשן אח"כ" או (אם אתה קלידן) להקליט תקליט שלם בצליל של פסנתר ו"לבחור את הסאונדים אח"כ".

בעיה נוספת שתעמוד בדרכך היא תאום הפאזות, ובניגוד למה שאתה חושב לא מדובר רק ב"תיקון העיכוב" של המיקרופון המגיע לאחר צליל ה-DI.

אין נוסחא מדעית לכך, והתיאום נעשה לפי האוזן - ואם אתה לא יודע מה אתה עושה תקבל הרבה "בוץ" שיחסך ממך בעבודה עם מקור אחד בלבד (DI או מגבר).

בעיה נוספת כפי שכבר הזכירו היא תאום העכבות והאיבוד על הקווים.

אז נכון שרה-אמפינג הוא כלי עבודה מצוין להצלת מקרים אבודים, אבל לא הייתי בוחר בו מראש כתחליף רק כדי לחסוך כסף - הרי לשכור מגבר יעלה ממילא פחות, ויתן תוצאה טובה בהרבה.
_________________
Peace,

Zooot
ravitzj
Act Compatible
הצטרף: 28 ינו' 04
הודעות: 6360
הודעה פורסם: שבת 13 אוק',07 10:57   
אופיר אני קורא ולא בטוח שזה אותו בן אדם שאני מכיר #search
אתה זוכר כמה דיברנו ותירגלנו מה עושה התחושה והנשמה שאתה מנגן בסאונד כמו שאתה אוהב?
תעשה לך כוס קפה ,שים 57 על המגבר ועוד קונדנסר בחדר וחפש סאונד טוב,אפילו אם זה לוקח לך 3 שעות,
וכשהסאונד יזיז לך ת'שערות בגבות ובתוך האף,תרביץ את הסולו ,ומיד תבין ששום אולפן או ציוד לא מסוגלים להתחרות בנשמה שלך.
קדימה אופיר #clap #clap #clap
_________________
יעקב רביץ - מורה לגיטרה .
  ofirg  
הצטרף: 13 יול' 05
הודעות: 256
מיקום: טורונטו
אז בחזרה לAMPEG
הודעה פורסם: שבת 13 אוק',07 11:42   
טוב, את הרעיון לבס לפחות לקחתי מזה ששמעתי שככה עבדו בהפקה של נינט
ושם בטוח לא ניסו לחסוך בכסף...

מישהו אז אולי מכיר אולפן עם AMPEG טוב?
או מישהו שמשכיר?
למרות שאמרו לי שבסים שלו יפוררו לי את הטיח מהקירות בבית
JS
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 19 מאי 01
הודעות: 1237
מיקום: In Line
רה אמפ
הודעה פורסם: שבת 13 אוק',07 11:55   
הפעולה היא פעולה די סטנדרטית באולפן ההקלטות. לא תמיד בצורה שתיארת אבל זה קורה בפועל. יותר בהקלטת בס מאשר בגיטרה אבל לא רק.
דרך העבודה שאני ממליץ עליה יותר מאחרות היא להקליט בבית במקביל גם למדמה מגברים מסוג כלשהו עם סאונד הקרוב לתוצאה הסופית הרצויה וגם סאונד דיירקט נקי. בדרך זו מצליחים הנגנים ליצור את סביבת היצירה הנכונה לנגינה ומשיגים בסאונד ה-DI את המאפיינים הנכונים לשליחה למגבר. ההגברה לאחר מכן תכיל את המרכיבים הדינמיים הנכונים.
באולפן חייבים לעבור דרך קופסאת חיבור שתתאם את מאפייני האות החשמליים בשליחה חזרה מ-Line לכניסת ה-Instrument המגבר. יש מספר קופסאות חיבור שכאלו הכוללות את פונקצית ה-Re-Amp.
תיקון הפזה נעשה ידנית לאחר ההקלטה, אין תיקון אוטומטי ו-DI בוודאי שלא עושה את זה. יש כאן בילבול קטן בידיעה מה ומי עושים מה.
היות ופזה במקרה זה היא תופעה של זמן, הפתרון לא יכול להיות אלקטרוני כמו הפיכת פזה. בהנחה שאנו מדברים בהקלטה דיגיטלית מסוג זה או אחר יש לגרור לאחור את ערוץ הרה-אמפ עד שיתאזן עם הערוץ המקורי. ללא איזון מופע זה יתקבל סאונד ללא פוקוס בעל אנרגיה נמוכה. לאחר האיזון הסאונד עשוי להיות מלא וחזק. משך השהיית המופע מיציאה->תיאום->הגברה->מיקרופון->הגברה->הקלטה משתנה משרשרת לשרשרת.

אני מכיר הרבה אולפנים שיכולים לעמוד במשימה אבל קח בחשבון שזה לא האולפן - זה הטכנאי.
זו רק דרך אחת מיני רבות, וזה אולי יותר זול אבל זה פחות כיף.
_________________
הפקה ומיקס
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שבת 13 אוק',07 16:26   
במידה ומתוכננת הקלטה של אלבום שלם הייתי מציע לעשות ניסיון עם שיר אחד (אני מתאר לעצמי ששעת אולפן אחת תספיק לעניין) ולראות אם צורת העבודה הזו עובדת בשבילך.
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
שי
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
ואם אתה עדיין בקטע של להשכיר אמפג
הודעה פורסם: ראשון 14 אוק',07 02:05   
לברק גביזון יש ראש של SVT עם בוקסה של 8X10
_________________
This one goes to 11!!!
ronmay2005
הצטרף: 21 יול' 05
הודעות: 122
מיקום: באר שבע
אופיר
הודעה פורסם: ראשון 21 אוק',07 10:54   
אופירצ'ו יש לנו AMPEG באולפן איזה סאונד אתה גומר :-)
http://www.slide.com/s/zmIjE1D20D8CFdG87W4puqscCI7iTlQg
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון