Expert
הצטרף: 05 יול' 05
הודעות: 2516
מיקום: ת"א
פורסם: שישי 15 פבר',08 15:06
באיזה תדר דגימה אתם נוהגים להקליט 24 ביט על 96.000 (88) או 24 ביט על 44.100 (48)?
ולשאלת השאלות , האם אתם באמת מבחינים בהבדל ברמה שאתם יכולים להגיד WOW ,
או שיש כאן הרבה פסיכולוגיה , שמעתי פרוייקטים עם סאונד מדהים כשהופתעתי לגלות מאוחר יותר שזה הוקלט ב 44.100 ,
עדיין לא השתכנעתי שזה שווה את העומס על המעבד והזיכרון , מה אתכם ?
Expert
הצטרף: 05 יול' 05
הודעות: 2516
מיקום: ת"א
פורסם: שישי 15 פבר',08 18:14
כמובן שסאונד מדהים הוא פונקציה של עבודה נכונה , ועדין אני לא יכול להצביע בברור שהסאונד משתפר לי פלאים כשאני מנסה לעבוד ב 88 ולא ב44 והאמן לי האוזן שלי מאוד רגישה , אני פרפקציוניסט קשה ...
אני מדבר גם בפרוייקטים לא עמוסים ופתוחים שכוללים שניים או שלושה כלים בלבד ,זה נשמע נפלא כך או כך ,
כשאתה מדבר על ההבדל בסינטים אתה מדבר על מבוססי תוכנה או על חיצוניים שאתה מקליט לתוך המחשב דרך DI וכתוצאה ממעבר לתדר גבוה יותר ההקלטה נשמעת טוב יותר ?
Expert
הצטרף: 05 יול' 05
הודעות: 2516
מיקום: ת"א
פורסם: שבת 16 פבר',08 00:39
הציוד שברשותי ברמה טובה מאוד , אני לא חושב שזה העניין אבל את הסיפור עם הסינטי אני מתכוון בהחלט לבדוק .
Expert
הצטרף: 05 יול' 05
הודעות: 2516
מיקום: ת"א
פורסם: ראשון 17 פבר',08 03:50
מידע מאוד מעניין , תודה
אם אני כבר מעלה תדר דגימה אז אני מעדיף 88 על 96 בגלל קלות החישוב במעבר ל 44 שזה פשוט חצי בדיוק ולכן יתן תוצאה מדוייקת יותר ...
אתם חושבים שאולי דווקא בפרוייקטים עמוסים העבודה בתדר גבוה , עשויה לבוא יותר לידי ביטוי מבחינת איכות המיקס ?