תפריט
שלום Anonymous ::: 2021, 04:52
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
מישהו כבר עבד עם ה-TLA fat track?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (65) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי
  sven  
Act Compatible
הצטרף: 09 אוק' 01
הודעות: 183
מיקום: TLV
מישהו כבר עבד עם ה-TLA fat track?
הודעה פורסם: שבת 06 ספט',08 08:29   
נראה לי כמו פתרון כללי מגניב ואסטטי, כולל הרחבת הממירים.
אשמח לשמוע תגובות משתמשים...
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שבת 06 ספט',08 13:00   
תכלס לא נראה לי ששווה להוציא מעל 10,000 שקל על משהו שהוא בעקרונו גאדג'ט.
סיכום של 8 ערוצים לא יקנה לך הרבה.

לא נדהמתי מהפרהאמפים והאיקיו של המוצרים שלהם.

הממירים אני מתאר לעצמי הינם עיצוב OEM ג'אנרי שמגיע ישירות מסין.

אתה צריך ניטור.
קנה קופסא יעודית

צריך פרהאמפים צבעוניים?
קנה יחידות נפרדות

סיכום
ראיתי בחור בבאזר שבונה קופסאות פסיביות של 16 ו32 ערוצים במחירים מאוד אטרקטיביים.

איקיו אישית אני מעדיף להשאיר בתוך המחשב.



תומר.
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
TanTan
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 13:40   
לא מצאתי עדיין שום מוצר של TLA שאני רוצה להעביר דרכו מוסיקה.

זאת חברה שתפסה טראמפ על הרעיון השיווקי "בוא נעביר את הסאונד דרך מנורה והכל יהיה חם יותר ועשיר יותר" , שטויות, אפשר לבנות מעגל משולב מנורות שנשמע זוועה, שימוש במנורה לא אומר בשום צורה סאונד טוב יותר בהכרח, זה איך משתמשים במנורה במעגל, על איזו מנורה מדובר וכו' .

עבדתי על קונסולות שלהם, פראמפ סתום עם דיסטורשן מאוד לא מוסיקלי, EQ לא שימושי לכלום והכי גרוע שהם משווקים את המכשירים שלהם כמעבדי מנורות כשבעצם (לפחות לפי שמיעה, אין לי סכמות אבל אפשר לבדוק ברגע) מדובר במעגלים נטולי שנאי אודיו כש IC (ג'וק) עושה את ההגברה והסיגנל עובר דרך איזה 12ax7 זולה בסוף.. ניסיתי המון מוצרים של החברה, תמיד קיוויתי לטוב והתאכזבתי מאוד, אלא אם כן מדובר בהנדסת מוצר שונה לגמרי כאן, לא הייתי נוגע. להעביר מיקס שלם דרך מעגל סיכום של TLA אם הוא כמו הפראמפ שלהם זה דבר על גבול הבלתי נסלח לטעמי..

אם יש לך ממירים טובים ואתה עובד בתדר דגימה גבוה, אני מאוד ממליץ על סיכום חיצוני אנלוגי חיצוני, תמיד נשמע לי יותר טוב מסיכום דיגיטלי. יש היום המון אופציות של מכשירים כאלה לחברות כמו Neve, API, וכו'
yraziel
Act Compatible
הצטרף: 08 יול' 01
הודעות: 909
מיקום: מרכז
מצטרף לכל מילה
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 17:09   
לקחתי את הפרה שלהם... 5051 או 5052 לא זוכר מה מהם....

חנוק, מעוך, לא שימושי בשיט
_________________
ישי רזיאל ג'ינגלים ומוסיקה לפרסום
  sven  
Act Compatible
הצטרף: 09 אוק' 01
הודעות: 183
מיקום: TLV
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 18:05   
תודה רבה חברים, נראה לי שחסכתם לי את הבדיקה.javascript:emoticon('#thumbsdown')
אלא אם כן יקום מישהו שנסה את המוצר הספציפי הזה ויגיד משהו אחר...
גולן
הצטרף: 20 אפר' 02
הודעות: 156
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 18:51   
נתתם פה סקירה מאד מקצועית בלי לפרט באילו דגמים עבדתם ועל מה אתם מדברים. #no

ה-5051-וה-5052 הם מסדרת IVORY שהיא סדרה זולה כשההבדל הוא בשנאי שלהם, אני באופן אישי כזה מחיר בשביל כזה מוצר לא הייתי משלם. #stop

אבל עבדתי עם ה-C1 ולדעתי הוא הולם את מחירו. כך גם האיקיו מסדרת C הכחולה. והפריאמפים מהסדרה בעבודה עם מיקרופונים מסויימים וגם בחיבור DI לבס נתנו נפח נאה.
ואני יודע שבאולפני בארדו יש את קונסולה של TLA. שיכול להיות שהיא גם בשביל להרשים לקוחות (כדי שיראו שיש מיקסר) אבל אני יודע שמשתמשים בפריאמפים שלה גם להקלטות.

בנוגע לשאלתך, כמו תמיד, זו שאלה של מחיר. בד"כ מומלץ לרכוש מכשירים נפרדים ויעודיים בעלי מעגל נפרד מקופסת 'הכל בה'.
המלצתי היא שתעשה יום מרוכז ותלך לשמוע מכשירים דומים ואותו. אתה יכול גם לנסות לבקש ולשאול אותו לטובת סקירה באקט ואז כולם יצאו נשכרים. #wink

ובמקום לפסול את המוצר הזה עד שמישהו שניסה יגיד לך שהוא טוב עדיף שתחפש מישהו שעבד איתו ותשאל אותו וגם אז הייתי ממליץ שתלך ותשמע בעצמך.

אני מתנצל על הנימה אבל מעייפות כבר כל ההכרזות האלה. #faint
TanTan
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 20:31   
ציטוט:

נתתם פה סקירה מאד מקצועית בלי לפרט באילו דגמים עבדתם ועל מה אתם מדברים.

ה-5051-וה-5052 הם מסדרת IVORY שהיא סדרה זולה כשההבדל הוא בשנאי שלהם, אני באופן אישי כזה מחיר בשביל כזה מוצר לא הייתי משלם.

אבל עבדתי עם ה-C1 ולדעתי הוא הולם את מחירו. כך גם האיקיו מסדרת C הכחולה. והפריאמפים מהסדרה בעבודה עם מיקרופונים מסויימים וגם בחיבור DI לבס נתנו נפח נאה.
ואני יודע שבאולפני בארדו יש את קונסולה של TLA. שיכול להיות שהיא גם בשביל להרשים לקוחות (כדי שיראו שיש מיקסר) אבל אני יודע שמשתמשים בפריאמפים שלה גם להקלטות.

בנוגע לשאלתך, כמו תמיד, זו שאלה של מחיר. בד"כ מומלץ לרכוש מכשירים נפרדים ויעודיים בעלי מעגל נפרד מקופסת 'הכל בה'.
המלצתי היא שתעשה יום מרוכז ותלך לשמוע מכשירים דומים ואותו. אתה יכול גם לנסות לבקש ולשאול אותו לטובת סקירה באקט ואז כולם יצאו נשכרים.

ובמקום לפסול את המוצר הזה עד שמישהו שניסה יגיד לך שהוא טוב עדיף שתחפש מישהו שעבד איתו ותשאל אותו וגם אז הייתי ממליץ שתלך ותשמע בעצמך.

אני מתנצל על הנימה אבל מעייפות כבר כל ההכרזות האלה.


נראה לי בסיטואציה זו או אחרת השתמשתי ברוב המכשירים של TLA שמיובאים לארץ

הקלטתי בבארדו עשרות פעמים וה TLA לא הייתה אפילו מחווטת בסשן למעט פעם אחת שנגמרו לי הערוצים האחרים אז השתמשתי בה ל Toms ו Floor בהקלטה ממש גדולה.

כמה שזכור לי משיחות עם טכנאי הבית שם הם לא משתמשים בה בכלל והזמינו אקולייזרים מתכנון שלקוח מהקונסולה שנבנתה בשבילי לפני כמה שנים, הם הזמינו גם את ה control room module וזוג קומפשסורים מהקונסולה שלי כך שעל כל המרכיבים הם החליפו את השימוש ב TLA לשימוש בציוד שתכננתי בשותפות עם איגור קפילביץ'

ועוד דבר, בכל הקונסולות המפורסמות כמו Neve, API, ודומיהם, המעגל המשמש לסיכום גרופים ומאסטר הוא אותו מעגל ההגברה שמשמש גם כ Mic pre כולל השנאים וספק כח משותף (כדוגמת ה BA183 של Neve או ה 2520 אם אינני טועה של API) כך שאפשר ללמוד המון מהפראמפים ב full format consoles ,אגב לטעמי זאת אחת הבעיות של להשתמש בטופולוגיה הזאת במוסיקה של היום. לא מדובר פה בהצהרות שווא אלא בנסיון חיים, ובמקרה של TLA נסיון חיים קצת עגום.
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 21:00   
ויש לחזק את העובדה שהמוצר מתומחר במחיר רחוק מאוד מתקציבי,
יש שיגידו שואף להידחק לשוק הקצה עליון למרוב שכמו שTanTan העיד,
העיצוב והסאונד רחוקים מזה.
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
גולן
הצטרף: 20 אפר' 02
הודעות: 156
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: ראשון 07 ספט',08 21:04   
ציטוט:
זאת אחת הבעיות של להשתמש בטופולוגיה הזאת במוסיקה של היום.


תוכל להסביר?
TanTan
Expert
הצטרף: 20 אוק' 06
הודעות: 745
מיקום: רמת-השרון
הודעה פורסם: רביעי 10 ספט',08 14:35   
ציטוט:
תוכל להסביר?


בטח בכיף,
הבעיה המרכזית בלהשתמש בקונסולה שהסאונד עובר כל כך הרבה פעמים דרך אותו מעגל הוא שהוא מקבל כמה פעמים את ה"צבע" של אותו מעגל, שהצבע הוא בעצם עיבוד צליל מסוים. לדוגמה מעגל ההגברה הקלאסי המצוי בסדרת 80 הקלאסית של Neve, המעגל הוא BA183 עם השנאים הקלאסיים של Marinair, אותו מעגל הוא הלב של כל המודולים של הקונסולות האלה כמו ה 1272 , 1064, 1066 , 1073 ואפילו ב make up gain של ה 2254 (קומפרסור), מבחינה אלקטרונית הרבה דברים קורים לסיגנל במעגל הזה, כמו הדגשה של הרמוניה שניה ושלישית (דיסטורשן מוסיקלי עם חותמת מאוד מאופיינת), phase shift מאוד מודגש מבערך 12Khz ומעלה (מה שגורם ל "ס" להשמע קצת כמו "ש'" על שירות), high pass filter מהשנאים וממש דיסטורשן מתחת 40Hz וכו'.. שבשלב ההקלטה אתה יכול להיות בעננים מאיך שהדבר הזה גורם למיקרופונים שלך להשמע. עכשיו מהחיים האמיתיים אם הקלטת את הסיגנל דרך ה mic pre של השולחן, אתה מחזיר אותו לערוץ בשולחן במיקס, שולח את הערוץ לגרופ ואת הגרופ למאסטר, אתה עובר ארבע פעמים דרך אותו "פרוססור" (מעגל הגברה) ומקבל ארבע פעמים את החותמת הזאת, מה שקורה לסיגנל אחרי ארבע פעמים לאוזני הוא בד"כ חריף מדי, הרבה דיסטורשן ו phase shift יחד עם סיגנל ממש איטי שמרחיק את הסיגנל מאוד ממה שהוא היה במקור מבלי שאתה יכול לבחור אחרת. אתה מחויב לסאונד רק בעצם בחירת הקונסולה. לכן היה מקובל מאוד שטכנאים היו בוחרים להקליט על Neve ולמקסס על SSL לדוגמה..

בקונסולה שהיא הלב של האולפן שלי שבנויה custom, אין שימוש חוזר באותו מעגל באותה צורה פעמיים, לקח לנו ארבע שנים להגיע לכמה מעגלי הגברה שונים שעובדים יחד בלי לקבל את תופעות הלוואי האלה, שבעצם ההקלטה אצלי באולפן נעשית רק על פראמפים חיצוניים, ויתרתי על mic preamps בשולחן בשביל לא לתת לעצמי ליפול למקום הזה כך שחותמת הסאונד הראשונה היא מותאמת לאפליקציה, ואחרי זה כשאני מנתב את הערוץ לקונסולה אין כפילויות של שימוש באותו מעגל, כל מעגלי ההגברה מבוססים על discrete transistor class a שונים, ה line preamp הוא מעגל אחד עם שנאי של Jensen בכניסה, ה EQ summing amp הוא שונה ו transformerless, כך גם ה fader booster (מעגל ההגברה הממוקם אחרי ה fader ) ושני סוגים שונים של summing amps ל master ו group כאשר יש אפשרות לעבוד עם הקונסולה הזאת גם עם summing amp חיצוניים על המאסטר כמו API , Neve, RCA, UA וכו' , כל פרויקט עם הגוון שהכי מתאים לו, מודולריות היא מילת המפתח באולפן המודרני לדעתי, לפני שלושים שנה כשבנו את הקונסולות המדוברות לא התחשבו בכל הדברים האלה,

אותו עיקרון תקף לכל שלב אחר בדרך, אם בהקלטת השירה אני משתמש ב La-2a, לא אשתמש בו שוב במיקס כדי לא לקבל את אותו אופי של הקומפרסיה ו make up gain פעמיים, אני אלך למשהו שונה לגמרי כמו Neve 33609 או 1176 . בדיוק על אותו רעיון אני לא אשתמש ב EQ של השולחן (GML 8200) בהקלטה כי אני יודע שהוא הולך לעבוד במיקס (אם אני הולך למקסס את מה שאני מקליט כמובן..) זה חוק ברזל אצלי בעבודה שנשבר רק לעיתים רחוקות מאוד ובשביל סיבה ממש טובה !
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » SoundBoard - סאונד מקצועי

לך לעמוד 1, 2, 3   הבא
עמוד 1 מתוך 3

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון