ציטוט: |
נתתם פה סקירה מאד מקצועית בלי לפרט באילו דגמים עבדתם ועל מה אתם מדברים. ה-5051-וה-5052 הם מסדרת IVORY שהיא סדרה זולה כשההבדל הוא בשנאי שלהם, אני באופן אישי כזה מחיר בשביל כזה מוצר לא הייתי משלם. אבל עבדתי עם ה-C1 ולדעתי הוא הולם את מחירו. כך גם האיקיו מסדרת C הכחולה. והפריאמפים מהסדרה בעבודה עם מיקרופונים מסויימים וגם בחיבור DI לבס נתנו נפח נאה. ואני יודע שבאולפני בארדו יש את קונסולה של TLA. שיכול להיות שהיא גם בשביל להרשים לקוחות (כדי שיראו שיש מיקסר) אבל אני יודע שמשתמשים בפריאמפים שלה גם להקלטות. בנוגע לשאלתך, כמו תמיד, זו שאלה של מחיר. בד"כ מומלץ לרכוש מכשירים נפרדים ויעודיים בעלי מעגל נפרד מקופסת 'הכל בה'. המלצתי היא שתעשה יום מרוכז ותלך לשמוע מכשירים דומים ואותו. אתה יכול גם לנסות לבקש ולשאול אותו לטובת סקירה באקט ואז כולם יצאו נשכרים. ובמקום לפסול את המוצר הזה עד שמישהו שניסה יגיד לך שהוא טוב עדיף שתחפש מישהו שעבד איתו ותשאל אותו וגם אז הייתי ממליץ שתלך ותשמע בעצמך. אני מתנצל על הנימה אבל מעייפות כבר כל ההכרזות האלה. |
ציטוט: |
זאת אחת הבעיות של להשתמש בטופולוגיה הזאת במוסיקה של היום. |
ציטוט: |
תוכל להסביר? |