Supporter
הצטרף: 20 מאי 01
הודעות: 1707
מיקום: ירושלים
פורסם: שבת 27 ספט',08 06:33
לדעתי ומנסיוני:
בהופעות קטנות הרבה פעמים הסאונד הרצוי ב-PA הוא שונה מאד מזה הרצוי במגבר בס. לכן לדעתי כדאי לג'מפר את המגבר כך שיציאת ה-DI תהיה פרה-EQ ופראמפ. במצב כזה ייתכן שלא תהיה בעיה עם הפאנטום. אם זה לא עוזר, או שאתה בכל זאת רוצה את היציאה במצב פוסט תיאלץ להשתמש בשנאי קו מהסוג של ה-isoblox שציינת. פתרון אחר יכול להיות מתאם xlr-pl מאוזן (שלושה מגעים ב-PL). כך אתה נכנס לפראמפ-ליין של הברינגר (טוב נו, של המיקסר) בצורה שהיא עדיין עם קו מאוזן, כלומר אתה יכול לעבוד עם כבל ארוך. זה בתנאי שכניסת הליין היא מאוזנת (חיובי בברינגר) ובתנאי שיציאת ה-DI מוציאה סיגנל בעצמה ובעכבה נכונות. מכיון שמדובר בפוסט פראמפ של המגבר יש לי סיבה להאמין שאכן זה כך.
לי הייתה סיטואציה דומה כשהייתי צריך לחבר יציאת מאסטר של מיקסר, דרך EQ גרפי שלי למיקסר של מערכת שהותקנה במקום. חיבור כבל XLR חיבר אותי לכניסת מיקרופון ולא הייתה בעיית עצמה, אך שמתי לב לרעש שהופיע כסיגנל ב-EQ הגרפי שלי! כשלחצתי bypass נשמע בום אימתני. ראיתי שהמיקסר המקבל שולח פאנטום ופתרתי את הבעיה ע"י מתאם xlr-pl מאוזן שאיפשר לי להתחבר לכניסת ליין.