תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 09:15
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
בחירת מוניטורים חדשים!
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (90) ›
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה
  Imm Monkey  
הצטרף: 28 יול' 07
הודעות: 5
מיקום: ישראל
בחירת מוניטורים חדשים!
הודעה פורסם: שני 20 אוק',08 16:56   
שלום לכולם..

אני מחפש שידרוג בעמדת המוניטורים לאולפן שלי...
המוסיקה שלי היא טראנס אפליפטניג.
כבר שנתיים שאני עובד עם EVENT TR5 (כן אני יודע שהם חרא) ודווקא מוציא בעזרתם אחלה סאונד.
מחפש תחליף קצת יותר רציני!

המוניטורים שחשבתי ללכת לשמוע אותם הם ADAM S1A
מישהו שמע אותם?
בנוסף אם יש למישהו עוד הצעות על מוניטורים, אשמח לשמוע... #thumbsup

חג שמח!
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: שני 20 אוק',08 17:23   
ציטוט:
כבר שנתיים שאני עובד עם EVENT TR5 (כן אני יודע שהם חרא) ודווקא מוציא בעזרתם אחלה סאונד


אם תצליח להסביר כאן למה אתה חושב שהם חרא תוכל לקבל המלצה רצינית יותר.
_________________
www.shaimantzur.com
moki
נציג עסק/מוסד/שירות
הצטרף: 24 ספט' 03
הודעות: 329
KRK
הודעה פורסם: שני 20 אוק',08 18:24   
הי.
בוא אלינו לסנטרוניקס לשמוע מוניטורים.
גלוש לדף הבית כדי לראות תמונות של חדר ההדגמות.
הגיעו דגמים חדשים ומדהימים מסדרת VXT של KRK
תוכל להשוותם ל GENELEC, TANNOY, FOSTEX ועוד.

קצת בעיתונות:
http://www.futuremusic.com/news/testdrive/krk_vxt_monitors_review.html

http://www.musiciansfriend.com/document/krk/rokit_powered_monitors?doc_id=100084

ורשימת יוזרים.
http://krksys.com/artists.php

יש גם קפה שחור טעים.

מרק
www.sontronics.co.il
  Imm Monkey  
הצטרף: 28 יול' 07
הודעות: 5
מיקום: ישראל
הודעה פורסם: שני 20 אוק',08 22:04   
[/QUOTE]אם תצליח להסביר כאן למה אתה חושב שהם חרא תוכל לקבל המלצה רצינית יותר.[QUOTE]

אין למוניטורים האלה מספיק נמוכים
בנוסף, המיקס שעושים עליהם, לא קרוב למציאות!
האומנם אני עובד איתם הרבה זמן, ויודע איך להפיק מהם את המירב...
ואפילו גם דיי מרוצה מהתוצאות. חחח
אבל בכל זאת אני חושב שהגיע הזמן לעבור למשהו קצת יותר מקצועי.
קלימרו
Expert
הצטרף: 30 אוק' 02
הודעות: 1190
הודעה פורסם: שני 20 אוק',08 23:31   
מכיוון שאתה פחות או יותר יודע מה חסר לך ומה אתה מחפש, אתה כנראה צריך להקשיב לכמה שיותר מערכות בחדר שבו אתה עובד.
יכול להיות שאם תחליף מוניטור תיפתר בעיה מסויימת שיש לך.
התפקיד שלך, בתור המפיק/יוצר/טכנאי/מנהל פיננסי של האולפן הביתי שלך הוא לוודא שהבעיה העיקרית היא טכנית ולא פסיכולוגית.

ציטוט:
אין למוניטורים האלה מספיק נמוכים

יכול להיות שלסגנון המוסיקה שאתה מפיק דרושה יותר נוכחות בתדרים הנמוכים. אבל קח בחשבון שאף מוניטור 6 אינץ' לא יביא לך שינוי קריטי. לכן כדאי לשקול (בכל מקרה גם אם תחליף) הוספה של סאב או לחילופין להחליף למוניטור גדול יותר. אבל מידות החדר חייבות להילקח בחשבון וכך גם המצב האקוסטי שלו.
בכל מקרה יש להבדיל בין "אין מספיק בס/אין מספיק סאב" ל"אני לא מצליח להבין את הבס, כי הוא לא מדוייק/מרוח/רזוננסי/מהדהד"

ציטוט:
המיקס שעושים עליהם, לא קרוב למציאות!

מהי ה"מציאות"?
אני מבין את התסכול שלך לחלוטין. אתה מעצב את המיקס, יחס הכלים, העומק ופריסת התדרים, וכשאתה צורב את הדיסק ושומע מחוץ לאולפן - בום ! המיקס נעלם כלא היה ואתה בקושי מצליח לזהות את השיר.
הבעיה היא שבמועדון הלילה, בפאב השכונתי, ברדיו במכולת, באייפוד של אחותך ובאוטו של הבוס שלך אין את המוניטור שלך. לצערך, גם אם יהיו לך את המוניטורים היקרים בעולם המצב הזה לא ישתנה.
ולכן הדרך היחידה שבה ניתן לעבוד בבטחה היא להכיר את התנהגות הרמקול+חדר מצויין, ולדעת להגיע ל"ממוצע" הנכון לאיזון המושלם. תוך התחשבות בסטייה של עמדת ההאזנה האישית שלך.

אנחנו חיים במציאות שמציבה בפנינו שפע של יצרנים, גדלים, איכויות והרבה הרבה הרבה (הרבה!) שטיפות מוח שיווקיות. תם העידן שבו זוג רמקולים שהגיעו בטעות לאולפן ההקלטות נשארו שם יותר מעשרים שנה סתם כי אנשים התרגלו אליהם. ולמזלם, בגלל שהם היו עסוקים בלמקסס להיטים שהפכו לקלאסיקה לא היה להם זמן לפנות למסע קניות שאף פעם לא ייגמר.

יכול מאוד להיות שמוניטור חדש ישפר את התוצאות שלך, ויכול להיות שהוא בעיקר ישפר את ההרגשה שלך וישקיט את המצפון הזה שאומר לך "יש לי מוניטור חרא, אני צריך משהו מקצועי".


הקטע הטוב עם מוניטורים זה שהם הכלי היחיד באולפן שהטכנאי הוא זה שקובע כמה הם שווים ומה מידת יעילותם.

אז כן , לGENELEC יש מוניטורים מעולים, ולADAM יש את הכי טובים בעולם. הם עולים הרבה כסף. לפעמים הם שווים את התמורה ולפעמים לא. תלוי באיזה חדר הם נמצאים, מי מקשיב להם ואיזו מכשול הם באים לפתור. וכמובן שתלוי בדגם. אבל לא, בS1A אין יותר בסים מבמוניטור שלך.

יש הרבה דברים טובים בשוק, באמת. כולם יעזרו למוסיקה שלך, ואת כולם יהיה ממש ממש כיף לקנות. חשוב שתקנה כי אתה צריך, לא בגלל שאתה יודע שיש יותר טוב.
_________________
www.shaimantzur.com
yonyz
הצטרף: 10 אוק' 07
הודעות: 433
הודעה פורסם: שלישי 21 אוק',08 00:27   
צריך למסגר את ההודעה שלך ולתלות על הקיר, קלימרו.
או לפחות את המשפט האחרון.
  Imm Monkey  
הצטרף: 28 יול' 07
הודעות: 5
מיקום: ישראל
הודעה פורסם: שלישי 21 אוק',08 09:25   
קלימרו,
קודם כל תודה רבה על העזרה והשיתוף בידע שלך!

שמע...
בגדול, אני דיי מרוצה מהמיקס שלי... גם כשאני שומע את העבודות שלי במערכות אחרות.
יש לי תגובות דיי מעולות אפילו על המיקס והסאונד הכללי.

אך עדין אני מרגיש שיש עוד לאן להתפתח ויש עוד מה לשפר במיקס, ואני מרגיש שמיציתי את יכולתו של המוניטור.

בכל מקרה.. עבדתי על ג'נלק מדגם 8040A במשך כמה חודשים באולפן של חבר...
ובוודאות אני לא מתכוון לקנות אותו! אולי הוא מתאים לסגנונות אחרים אבל לא לשלי.
הוא מייפה את הסאונד ואחרי עבודת מיקס עליו, הקטעים נשמעים ממש "עייפים".

מוניטור שדווקא כן נהניתי לעבוד איתו זה ה- MACKIE HR624 (הגירסה הראשונה) אך לפי מיטב ידיעתי אין להשיגו יותר (יד שניה בלבד) מכיוון שהפסיקו את יצורו והוציאו את גירסת ה-MK2.

לגבי האדם... שמעתי את ה-P11A וזה באמת נשמע מעולה! (לא עבדתי בסביבה שלי עליו)
אני לא יודע עד כמה הוא אמין והאם הוא מייפה את הסאונד.
מבחינת התגובות על המוניטורים שלהם, הבנתי שרק גירסת ה-S באמת טובה.

בכל מקרה את ה-P11A אני מתכוון לקחת לביתי לכמה ימי התרשמות, אבל בלי שום קשר אשמח לעוד המלצות אפשריות לגבי מוניטורים שהיה לך\לכם ניסיון טוב איתם

לגבי התקציב... עד 12000 ש"ח.

תודה רבה!
zlna
הצטרף: 29 אוג' 01
הודעות: 51
מיקום: חיפה
הודעה פורסם: שלישי 21 אוק',08 11:16   
אני חושב שקודם כל לפעמים הבעיה היא בחדר ולא במוניטורים
אני מכיר אנשים שיש להם מוניטורים הרבה פחות פרטניים משלך ומוציאים אחלה סאונד
אז לכן במקומך קודם כל הייתי בודק את החדר עם אנשי מקצוע ויש כאן הרבה טובים תוכל למצוא בפורומים
דבר שני הייתי מקשיב לרפארנסים דומים בסטייל ושומע עם הגודל של הסאונד זהה
יכול להיות שבכלל הבעיה אצלך מתחילה באולפן ובסאונד ולא במוניטורים כלומר
אתה לא מצליח להביא סאונד מספיק פרטני למוניטורים וזה עניין של טכניקות
ובמה אתה משתמש
דבר שלישי זה מסטר סקשן מושג חדש יחסית אבל מאוד חשוב
ואני מתכוון למה אתה שומע ברמקולים כתוצאה סופית יכול להיות שמה שמגיע לרמקולים
דרך הכרטיס קול או המיקסר הוא לא מספיק איכותי ואתה צריך מסטר סקשן שיתן לך פתרון יותר פרטני ואז המוניטורים שלך ישמען הרבה יותר טוב
אני מאוד ממליץ על ה D-SOUND של דנג'רס אודיו יחסית לא יקר ובעל תוצאה מפחידה

ולפרט האחרון שזה מוניטורים
אני עבדתי על המון סוגים מ NS-10 דרך טנוי ג'נלק אדם כל מוניטורי והקטע שלו
זה מאוד עניין של טעם ושל רמת הפרטנות שאליהה אתה צריך להגיע
אני כרגע עובד על מוניטור שייבאתי מארתות הברית
FOCAL TWIN 6BE עד עכשיו המוניטור הכי טוב שעבדתי עליו ללא ספק
זהו בהצלחה
ktrtalf
הצטרף: 31 דצמ' 02
הודעות: 224
מיקום: תל-אביב
המלצה שלי...
הודעה פורסם: שלישי 21 אוק',08 11:37   
ההמלצה שלי, במיוחד בהתחשב בתקציב ובסגנון המוסיקה:

Dynuadio Bm6a

אם תרצה לשמוע אותם אצלי באולפן, אתה מוזמן.


www.tal-studios.co.il
Tomer Iserovitch
Supporter
הצטרף: 05 ספט' 02
הודעות: 4077
מיקום: קריות
הודעה פורסם: שלישי 21 אוק',08 12:09   
בתקציב שציינת הייתי בודק את ה
גם את Dynaudio bm6

PMC דרך http://www.smartec.co.il/

Quested
דרך יואב שדמה

ושוקל אולי יבוא של Focal 6solo
אישית או בעזרת יבואן מוצרי הHIFI של focal בארץ.
_________________
www.Soundcloud.com/tomervalve - פרויקט מת.
www.Soundcloud.com/tomtomz פרויקט עכשיו.
"זה עולם אלקטרוני, קצת קשה (לסינטים) לדבר"
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון