תפריט
שלום Anonymous ::: 2025, 09:11
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
dynaudio rattle a known problemm?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (145) ›
לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה
  Papa8ear  
הצטרף: 15 מאי 06
הודעות: 48
מיקום: ירושלים
dynaudio rattle a known problemm?
הודעה פורסם: חמישי 11 יונ',09 16:47   
Hello everybody.

I guess most of you have already heard about the rattle and twitter issues with the dynaudio BM6A.
I also read Reuven's post about tech top willing to fix this problem.

i own a couple myself and have been experiencing the same faults
the problem is... i use them around the clock. how am i supposed to stop using them?
even for a few days....
this is really getting on my nerves.
if this is a known issue how come they dont offer compensation for the time lost?
this calls for protest if not lawsuits...

any other BM6A users in this forum please respond...
thanks
Radioactive
תומך
הצטרף: 24 דצמ' 01
הודעות: 1835
מיקום: הותאם בהקטנה
הודעה פורסם: חמישי 11 יונ',09 16:58   
Take a screwdriver and tighten up those screws on the back panel, this is much more effective than starting international lawsuits and massive protests outside Danish embassy
_________________
?המודעות שלי בבזאר
  Papa8ear  
הצטרף: 15 מאי 06
הודעות: 48
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: חמישי 11 יונ',09 17:32   
if you know how to fix it and can show me how that will be great.
but still isnt the israeli importer responsible as well?
Radioactive
תומך
הצטרף: 24 דצמ' 01
הודעות: 1835
מיקום: הותאם בהקטנה
הודעה פורסם: חמישי 11 יונ',09 17:59   
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא

It's usually the 4 large screws on the corners of the back panel that get loosened up, you need a special 1/8 screwdriver that you can buy at your nearest Tambour store or Home Center or borrow from a friend who has one.

I just tightened up mine. I used to do this every 6 months, but i know some people do this only once a year, it depends on how loud do you like to play your bass.

TBH i don't really care who's responsible for this, for me this problem isn't big enough to start calling the importer or sending very long and angry emails to Dynaudio
_________________
?המודעות שלי בבזאר
  Papa8ear  
הצטרף: 15 מאי 06
הודעות: 48
מיקום: ירושלים
הודעה פורסם: שישי 12 יונ',09 00:42   
if this solves it then i agree with ya
i will try it first thing tomorrow
thanks
Radioactive
תומך
הצטרף: 24 דצמ' 01
הודעות: 1835
מיקום: הותאם בהקטנה
הודעה פורסם: שישי 12 יונ',09 01:20   
If that's the rattle you're talking about, i haven't heard it so i can only guess.
But it's a known problem with those monitors when the backpanel starts vibrating
_________________
?המודעות שלי בבזאר
DirectOr
הצטרף: 24 יונ' 07
הודעות: 93
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שישי 12 יונ',09 02:01   
טוב זה הצליח להוציא לי את האויר ברמות שלא ניתן לתאר !

חברים אני יכול להעיד על עצמי בתור לקוח מאד אבל מאד מאוכזב של BM6A לא פעם אחת ולא פעמיים !

לגבי הרעידות בפלטה האחורית של המגבר - זה קרה לי שבוע אחרי שקניתי (אפשר להגיד לאחר הרצה ובלי עבודה מרובה לאחר מכן - וממש לא בווליום) זה קרה לי ולעוד 3 חברים שזמינו איתי בייחד - בהתחלה חשבנו שמשהו במשלוח הספציפי הזה קרה - אבל לא ! שמענו מעוד כמה מקורות על הבעיה - לאחד החברים הציאו להדביק את ברגים בדבק מיוחד ! איזה כיף לקנות מוניטור שאתה חוסך עליו הרבה זמן - ובסוף אתה מקבל משהו תקול וגם אתה צריך לנסות לפתור את זה בעצמך - גם פה הציעו את זה לאחד החברים -DIY - מה זה לא שמעתם על שירות או אחריות במדינה הזאת - עד לאיזה רמות זה מגיע ! ממש מוציא את האויר !

אני כמובן בחרתי לא לשחק בצוות לעניין - ולא הדבקתי את הברגים אלא חיזקתי עם מפתח כוכב מיוחד שהיתי צריך לקנות בעצמי - מה שגם לא עזר עד היום בזוג הזה אחת לכמה זמן אני צריך לחזק בשביל למנוע את הזעזועים הבלתי נסבלים !

זה רק ההתחלה !

יש לנו עוד אולפן שנרכשו גם לשם באותו הזמן זוג חדש (עם מחלה גם) רק שפה יש עוד מחלה הטוויטר הפסיק לעבוד אחרי חודש - בא והולך כאילו המגעים לא טובים ! טוב זה כבר היה השיא - אחרי טלפונים אין סופיים בסוף הגיע אלי נציג מהחברה שרכשנו את אותו הזוג - והחליף לטוויטר חדש (משהו שהורגש בA-B - שהם מרגישים שונה אחד מהשני) לאחר שלא ידענו מנוחה וחוסר שקט - שוב טלפונים אין סופיים והוחלט סוף סוף להחליף לזוג חדש - ואתם בטח לא תאמינו עכשו למה שאני יספר לכם - הזוג החדש נפתח מהקרטון באולפן - ומה קורה - מוניטור אחד - הטוויטר לא עובד בכלל (זוג חדש) בודק מה יכול להיות ושם לב שבווליום יחסית חזק הטוויטר נשמע ומתנתק כאילו תדרים מסויים של HI עושים דיסטורשיין מסויים ! איו כוח ואין גבול #thumbsdown

טוב לחזור לזה פשוט גומר אותי נפשית כל פעם מחדש - לחשוב שאתה קונה מוצר איכותי - ולהתאכזב כמה פעמים ברציפות אני חושב שאין דברים כאלה ! לא לדבר על שירות לא מקצועי ולא איכותי שקיבלנו ! עד היום הזוג הזה נשאר באותו מצב (לא פעיל) - יש מישהו במדינה הזאת שיכול להרים את הכפפה - ראובן HELP

בשביל להשאיר טעם טוב אני יספר שאנחנו כבר שנתיים עם P11 של ADAM - ואנחנו מרוצים עד הגג - אחת הקניות המוצלחות שעשינו עד עכשו - מעבר לזה שזה מוניטור איכותי - אין תקלות - TUCH WOOD

מאחל לכולנו רק קניות מוצלחות ושלא נדע פגעים ואכזבות בציוד היקר שבו אנחנו מושקעים !
Radioactive
תומך
הצטרף: 24 דצמ' 01
הודעות: 1835
מיקום: הותאם בהקטנה
הודעה פורסם: שישי 12 יונ',09 02:19   
אישית, הייתי מעדיף לחזק את הברגים האלה כל חודש מאשר להחליף את הBM6A שלי לP11, אפילו כל שבוע. #thumbsup
_________________
?המודעות שלי בבזאר
DirectOr
הצטרף: 24 יונ' 07
הודעות: 93
מיקום: מרכז
הודעה פורסם: שישי 12 יונ',09 02:43   
לא מאחל לך לעבור את מה שעברנו ידידי !

היום בתור אחד שהתנסה ב2 הדגמים שצוינו כאן - אולי זה עניין של טעם וריח אבל אתה לא יכול להשוות מוניטור שנשמע כמו מוניטור עם כל האיכויות ברמה הזאת ועם צבע עשיר ומגוון לעומת הBM6A - או DYNA בכלל לטעמי - מוניטור שחוץ מפאנץ אין לו כלום אין HI - אין HI-MID אין עומק ומוסיקליות כמו בADAM

זה בלי לציין שעם תוספת סאב לADAM הDYAN יכול רק להישמע כמו מוניטור שמוציא נמוכים בכאילו !

זו הקניה הבאה שלנו בטוח - זה גם פורמט אחר שמאפשר להגיע לתוצאות אחרות בהחלט - נקרא לזה NEW WORLD ORDER

אבל זה בטח עניין של טעם וריח - אז לא נגרור את זה לדיון של למי יש יותר גדול - הגודל לא קובע (או שכן במקרה הזה?חח!)

#read
ReuvenM
Administrator
הצטרף: 17 מאי 01
הודעות: 19380
מיקום: תל אביב
הודעה פורסם: שישי 12 יונ',09 08:22   
ממי רכשת וממי קיבלת או לא קיבלת שירות?
האם יצרת קשר עם היצרנית או שהחלטת שזה "נושא ידוע ומכור" ואין צורך להגיב? #smile כי במקרה כזה החברה לא ממש שומעת תלונות רק אתרי אינטרנט לוחשים.
אני מניח שרכשת את המוניטור הזה מסיבות של טעם וצליל, אך האם ידעת על הבעיה לפני הרכישה?
זה מעצבן ומרתיח, נכון, אבל אני עדיין לא זוכר שרכשתי פעם משהו שהיה מושלם - השאלה כמה כוח יש לרוכשים של מוצר מסוים וכמה החברה מגיבה.
אם הבעיה נפתרת עם הדבקת התברוגת למקומה, אני מניח שגם החברה הייתה מציעה את זה בתור פתרון ושירות אך היית צריך לגרור את המוניטור ליבואן ולעצור עבודה.
אין שום בעיה בלהדק בורג עם חומר מקבע (לאק, דבק חם וכו'). זה לא אילתור אלא 'שדרוג' #smile
_________________
Facebook של אקט ::: חפש לפני שתשאל ::: התקנון! ::: אינדקס ::: האינפו
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » בקרת צליל, שמיעה

לך לעמוד 1, 2, 3, 4   הבא
עמוד 1 מתוך 4

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון