תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 21:39
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
כישרון בטראנס - האמנם?
שרשרת זו הוגדרה כמועילה (75) › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2, 3 ... 11, 12, 13   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מוסיקה אלקטרונית
  ds-sound  
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
כישרון בטראנס - האמנם?
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 14:23   
[עריכה, 9-אוגוסט, 2009: השרשרת הנוכחית פוצלה מהשרשרת הזו בגלל הסטייה מהנושא המקורי. על החתום: אסף, צוות התומכים. (לשם ההבהרה: ההודעה הנוכחית לא נכתבה על ידי.)]


ציטוט:
לגבי סינטזה וכישרון ,אני לא רואה את הקשר,מדובר על דבר מדעי לגמרי.


איך אתה מסוגל להגדיר תהליך יצירתי של המצאת צליל חדש מאפס כ'מדעי לגמרי'?
האלקטרוניקה מאחורי הסינטיסייזר היא מדע מדוייק, אך דרך השימוש בו איננה כזו.
מסנטז מוכשר יוציא מהסינטיסייזר צלילים יפים, ואילו מסנטז גרוע יוציא צלילים יפים פחות.
המכשיר הוא אותו מכשיר, המדע הוא אותו המדע, אך התוצאה של התהליך היא אומנות.

ע"פ אותה הלוגיקה יכולת לטעון שגם שימוש בפוטושופ הוא "מדעי לגמרי", לא?
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
Kundara
תומך
הצטרף: 02 פבר' 03
הודעות: 2645
מיקום: בין מוניטור שמאל לימין
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 14:31   
בשביל לעשות את הסינטים הכי משוגעים בטראנס ואת המנגינות הכי יפות והכי חזקות שהכי יתפסו, לא צריך כישרון. וזה מוכח.

בשביל סינטזה לא צריך כישרון, צריך חוש טכני קל. הכישרון בא לידי ביטוי כשאתה מתאים לסינט שלך את המנגינה שהכי תחמיא לו, ואת החלק שלו בעיבוד של השיר \ טראק. ואם נכנסים לקטגוריה של טראנס, לא צריך שום כישרון שאין לאחוז מסויים מהאנשים שאני קורא לו "חוש טכני קל".
סינטזה זה משהו שסמי-כשרונים יכולים לעשות יופי.
_________________
http://www.facebook.com/kundara.music
http://youtube.com/kundaramir
  ds-sound  
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 14:36   
ציטוט:
לא צריך כישרון. וזה מוכח.


מסקרן אותי איך אפשר 'להוכיח' כזה דבר.
דוגמאות?
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
Kundara
תומך
הצטרף: 02 פבר' 03
הודעות: 2645
מיקום: בין מוניטור שמאל לימין
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 14:38   
  ds-sound  
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 14:52   
"טראנס" זאת מילה, זאת לא הוכחה.

היות ו'הוכחות' שייכות לעולם העובדות, ו'כישרון' הוא עניין של דעה, אני לא בטוח שיש הגיון או טעם להתפלפל בנושא.
אם למישהו יש חשק לדיון "כישרון בטראנס - האמנם?", אפשר לפתוח שירשור כזה ב-24 שעות.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
Kundara
תומך
הצטרף: 02 פבר' 03
הודעות: 2645
מיקום: בין מוניטור שמאל לימין
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 15:02   
אז אתה תלך על הפן המדעי, שאין הוכחה מעשית שבשביל טראנס צריך כישרון, ואני אלך על הפן ההסכמתי, שרוב המוסיקאים יודעים שבשביל טראנס לא צריך כישרון.
סקאזי כשרוני?
אסטריקס?
וכו' לגבי המון אמנים שעושים מליונים. בשביל מוסיקה מסחרית לא צריך כישרון, צריך ללמוד תנוסחא + חוש טכני קל שיש גם לג'קי המוכר בחנות של טמבור בשכונה שלי. אין לזה הוכחה, אבל כולם יודעים את זה. וכמובן שיש נבדלים.
אז בשביל טראנס זה חוש טכני, בשביל פופ זה לדעת לחקות שירים אחרים, זה לא משנה איך תגדיר את זה, אלו כשרונות שאתה מוצא ברחוב.

ההגדרה שלי היא - אם אתה לא משתמש ביצירתיות, אתה לא כשרוני.
_________________
http://www.facebook.com/kundara.music
http://youtube.com/kundaramir
  ds-sound  
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 17:03   
מגניב - מישהו העביר את השירשור למקום חדש.
אני אגיב בהמשך הערב.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
shlomiabo
Act Compatible
הצטרף: 31 מאי 01
הודעות: 610
מיקום: ת"א
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 17:04   
כמה מיוצרי הטראנס באמת יודעים לנגן? (זאת אומרת לא רק ללחוץ על כמה קלידים אלא אקורדים, תווים, סולמות וכו')

מה אחוז יוצרי הטראנס שיידעו מה המושג "תרצה" למשל אומר (ואני לא מתכוון למורה שלהן להיסטוריה מכיתה ה')

ביננו... כמה ילדים הולכים ללמוד במסלולי לימוד מפוצצים כמו: הפקת ויצירת מוזיקה אלקטרונית והם לא יודעים אפילו איפה ממוקם התו דו על המקלדת

אני תמיד אדע להבחין כאשר אני שומע טראק האם היוצר הוא מוזיקאי אמיתי (הרי במוזיקה עסקינן לא) או לא. והאיכות של הטראק נקבעת ונשמעת בהתאם
_________________
זה המקום שלי www.apstudios.co.il
אסף
S.Supporter
הצטרף: 05 יונ' 03
הודעות: 4448
מיקום: רחובות
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 17:16   
חומר למחשבה: ברוב הסינתסייזרים הארכיטקטורה קבועה וכל מה שהסינתסיסט עושה הוא לשחק עם פרמטרים. על פניו, הייתי אומר שזה "פחות יצירתי" מאשר לבנות משהו מאפס, כפי שקורה למשל בהלחנה.
(הטיעון הזה לא תקף עבור סינתסייזרים מודולריים, שם החיווט אינו קבוע.)
_________________
שיעורי פסנתר שלי ברשת (יוטיוב):
http://www.youtube.com/user/MangoldProject
dudo
הצטרף: 27 אפר' 02
הודעות: 187
הודעה פורסם: ראשון 09 אוג',09 17:33   
איזה שטויות יוצרי הטרנס הם מוזיקאים כשרוניים לכל דבר, הרבה התחילו מהטרנס והטרנס בעט אותם לסגננות חדשים שהיו קלילים לא פחות
זה שיש בטרנס בסיס פשוט של ביס מנוטוני זה לא מוצאי אותו מההגדרה של מוזיקה כשרונית, יש בטרנס הרמוניות ואלף ואחד כשרונות אחרים, אבל עזבו שטויות כול העניין מתבסס על מקוריות, יוצר בעל ידע רחב בסינטזה יגיעה לרעיונות שהוא רוצה להגיעה, לאותו סאונדים שהם בעצם המקוריות שבכול העניין.
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מוסיקה אלקטרונית

לך לעמוד 1, 2, 3 ... 11, 12, 13   הבא
עמוד 1 מתוך 13

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון