הצטרף: 25 יונ' 04
הודעות: 152
פורסם: שבת 28 נוב',09 02:21
יש לי מגבר פלקסטון II של ליין 6
מרוצה מימנו מאוד כי נותן לי מגוון אפשרויות וגם קצת אפקטים
( למרות שברור שזה לא מגבר מנורות)
הבעיה היא שלישמוע אותו ככה עם הרמקול > יוצא ממש לא איכותי וטוב
כמו למשל עם האוזניות...עולם אחר!
האם זה אומר שצריך להחליף לו אולי רמקול ?
יש לו דוקא רמקול(שניראה) איכותי Celestion c12p-80 קסטום!
האם כדאי למשל להחליף לרמקול הזה ? Celestion Vintage 30
מה זה יתן מיבחינת הצליל ?
S.Supporter
הצטרף: 25 יונ' 01
הודעות: 5210
מיקום: רעננה
פורסם: שבת 28 נוב',09 18:56
במדמי מגברים, המטרה היא להוציא טון שמדמה "מגבר קומפלט", ראש+בוקסה ישירות אל תוך מערכת ההגברה/הקלטה.
הרמקול שקיבלת שם, היעוד שלו הוא לשמש בעיקר מוניטור, אם אין מערכת הגברה נפרדת.
מערכות הגברה לגיטרה מטבען מוגבלות בתחום דינמי וטווח תדרים, וככה הרמקול עצמו (וגם המגבר) תורם לטון היחודי (פנדר מול פארשל, סליישן מול אמיננס ועוד)
מה שקורה בעצם, זה שאחרי שקיבלת צליל "מושלם" כביכול, הוא עובר את התהליך פעם נוספת במגבר/רמקול, ולכן מאבד הרבה.
נסה למשל להקליט סיגנל דרך DI, ובמקביל דרך מגבר (אפילו פשוט בקלין). עכשיו פתח איזה מדמה מגברים על המחשב, וזרוק לתוכו את שניהם.
סביר להניח שעם הסיגנל DI תקבל תוצאה טובה יותר, מאחר והקלטת הDI נותנת לך בדיוק אותו הדבר שהמגבר "רואה" בכניסה.
קח את הסיגנל שכבר עבר דרך מגבר, רמקול, אוויר ומיקרופון, ויהיה לך פחות חומר לעבוד מתוכו.
בתכנון טוב של קומבו שכולל רכיב מדמה, צריך לקחת את העניין בחשבון, ולהרכיב לו הגברה (מגבר רמקול וארגז) שיכולים לתרגם את הסיגנל המדומה בצורה נכונה, ו/או להתאים את העיבוד ומראש לפצות או לרכך את ההדמיה, כי כאמור אח"כ היא כן עוברת שוב דרך רמקול.
Supporter
הצטרף: 30 מאי 03
הודעות: 1683
מיקום: ת"א
פורסם: שבת 28 נוב',09 20:01
"עשיתי לו סאונד" המון פעמים והוא נשמע מצויין רק לשים מיקרופון
יכול להיות שהשינוי הוא דרסטי בין הדגם של 2 ל 3
אבל יכול להיות גם שהפאור אמפ או הרמקול אכן לא תקינים - זה לא אמור להיות כזה "שמיים וארץ" כמו שאתה מתאר
_________________
This one goes to 11!!!