תפריט
שלום Anonymous ::: 2019, 05:47
Facebook
musical act magazine המגזין הישראלי לטכנולוגיות באודיו ומוסיקה Musical Act Magazine
KORG MS-20 סינטי גיטרה ?
אין דירוג עדיין › תצורת הדפסה
לך לעמוד 1, 2   הבא
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מקלדות, סינטים ושלטים - Synth
  הופמן  
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
KORG MS-20 סינטי גיטרה ?
הודעה פורסם: רביעי 09 דצמ',09 19:55   
בחיפושיי אחרי מידי/סינטי גיטרה ללא GLITCH וגם LATENCY בלתי מורגש ,גיליתי שעדיף פשוט לוותר על הרעיון ושכל כלי יעשה את שלו.הרעיון להפוך צליל אורגני כמו של גיטרה ולהמירו למידי טומן יותר מידי בעיות טכנולוגיות ,
אבל זה משאיר אפשרות ל CV GUITAR כלומר להשאר בעולם האנאלוגי ללא המרה למידי ולזהות את הנגינה על גיטרה כטריגר לשליטה על גייט, ווליום וגובה הצליל(שכן דורש המרה מ-PITCH ל-VOLTAGE/HZ).
כמה וכמה מכשירים יצאו בתחום אבל כולם נשמעו ליד.(לא ממש עושים ת'עבודה)
אבל מה שמעניין הוא שהדבר הכי טוב ששמעתי בנושא דווקא בא מכיוון סוף שנות ה-70 טכנולוגייה מיושנת של לפני 30 שנה ויותר שנקראת KORG MS20 ,בסינטי המפורסם הזה יש מעגל פחות מפורסם שנקרא ESP, קיצור של EXTERNAL SIGNAL PROCESSOR שפירושו שהסינטי הזה לוקח כל סיגנל אנאלוגי ומפרש אותו לאות חשמלי שמפעיל 3 מרכיבים בסיסיים של הסינטי ( ה GATE ה VELOCITY וה PITCH ) .
ככה זה נשמע כאשר ה-VELOCITY מכוון די גרוע ע"י חובבן,אבל זה החלק הקל בעניין ,יש אינספור פדאלים של גיטרה שיודעים להמיר עוצמת פריטה ל-VELOCITY בצורה מעולה (ראה מוגרפוגר ושלל AUTO-WAH'S )


נכון,גם פה יש בעיות אבל...
לטעמי כל הטכנולגיות שבאו אחרי לא הצליחו להיות כל כך "חיות" ונאמנות למקור כמו ה MS20 .
יותר מ-30 שנה ,ראבאק! איך נתקעתם ככה !?

האתר של ד"ר הופמן ובניו
Metheny
Act Compatible
הצטרף: 02 מאי 03
הודעות: 996
מיקום: אסטרטגי
הודעה פורסם: רביעי 09 דצמ',09 20:08   
מגניב!
אגב, מה לגבי ה-Synclavier המפורסם?

1:25-3:20
1eyedbitch
Supporter
הצטרף: 29 מאי 01
הודעות: 996
מיקום: Toronto, Canada
הודעה פורסם: רביעי 09 דצמ',09 20:32   
נשמע מגניב ברמות על, עושה לי חשק להשתמש בזה ביחד עם בס (שילוב של הסיגנלים).
_________________
My Space , Project Blue
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: רביעי 09 דצמ',09 22:23   
ציטוט:
כמה וכמה מכשירים יצאו בתחום אבל כולם נשמעו ליד.(לא ממש עושים ת'עבודה)


אני עושה את זה על המודולאר 3 של קרימוור, ומקבל תוצאות יוצאות מהכלל.
כשמשלבים גם Envelope Follower לאיפנון של פילטרים / ויבראטו / טרמולו וכו, התוצאה מעניינת במיוחד.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
  הופמן  
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
הודעה פורסם: רביעי 09 דצמ',09 23:33   
ציטוט:
אני עושה את זה על המודולאר 3 של קרימוור, ומקבל תוצאות יוצאות מהכלל.


נו ,בוא נשמע איזה דגימה או 2 ?

אני גם בטוח שהחבר'ה פה יתעניינו איזה מודולים והחיווט ביניהם (רמז רמז..אם זה קליל בשבילך לעשות SCREEN CAPTURE )

ראיתי גם שפט' מת'יני עלה לדיון ,בינתיים שמעתי מהסינקלוויר שטיחים אנאלוגיים מרשימים בגודלם,אבל תמיד ללא ATTACK מיידי אלא יותר במין פייד איטי בכניסה של התו,אפילו אצל אלן הולדסוורת' זה ככה .גם הרבה פעמים נשמע כאילו האוסילאטור של הסינקלוויר יוצא מכיוון ,כנראה חוסר זיהוי וודאי של התו.
אבל כלי מעניין מאוד.
ds-sound
תומך
הצטרף: 28 מרץ 05
הודעות: 5324
מיקום: אולפני בלנד
הודעה פורסם: רביעי 09 דצמ',09 23:59   
ציטוט:
בוא נשמע איזה דגימה או 2 ?


את העבודות שבהן השתמשתי בטכניקה הזו אני עדיין לא יכול לשחרר.
נראה, אולי אחווט את קימחי בג'אם סשין הקרוב, ואעלה לכאן את התוצאות.

ציטוט:
אני גם בטוח שהחבר'ה פה יתעניינו איזה מודולים והחיווט ביניהם


זה לא משהו מורכב במיוחד.

הגיטרה מנוגנת באופן מונופוני, עוברת דרך גייט, ושני מודולים של Flexor3 מחלצים ממנה את מעטפת העוצמה ואת תדר-היסוד.
משם ואילך אני מסנטז הלאה באופן חפשי, אין איזו פרקטיקה מובנית.
זו בסה"כ דרך נוספת לאיפנון הצליל, לא טכניקת הפקה לכשעצמה.
_________________
Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
Metheny
Act Compatible
הצטרף: 02 מאי 03
הודעות: 996
מיקום: אסטרטגי
הודעה פורסם: חמישי 10 דצמ',09 00:56   
ציטוט:
ראיתי גם שפט' מת'יני עלה לדיון ,בינתיים שמעתי מהסינקלוויר שטיחים אנאלוגיים מרשימים בגודלם,אבל תמיד ללא ATTACK מיידי אלא יותר במין פייד איטי בכניסה של התו


שמעת את הקטע שצירפתי? הסולו שם באמצע הוא על ה-Synclavier, ונשמע שה-attack שם הוא די מיידי, אחרת הייתה לו בעייה לעשות את הריצות המהירות על התווים.
davix
הצטרף: 22 יול' 07
הודעות: 332
מיקום: באולפן הביתי
הודעה פורסם: שבת 12 דצמ',09 22:23   
בזמנו גם התעניינתי בפתרון כזה,
חיפושי העלו חרס כשזה נוגע לכלי שעושה את זה בצורה עגולה ומושלמת
אבל עברתי כמה רעיונות נחמדים בדרך
ביניהם G2M - אמנם רק למונופוניה, אבל נראה שעושה את העבודה טוב, וגם לא יקר!
http://www.sweetwater.com/store/detail/G2M/
_________________
דוד אבוטבול
  הופמן  
Act Compatible
הצטרף: 28 אוג' 08
הודעות: 610
הודעה פורסם: ראשון 13 דצמ',09 00:37   
שמעתי את הקטע אחרי שהגבתי,האמת שאני מכיר אותו אבל לא שמעתי אותו כבר 12 שנה ,
בכל מקרה,לגבי הזיוף הקל אני עדיין באותה הדעה ,לגבי ה ATTACK ,לא התכוונתי לפייד ארוך ונמרח אלא למשהו די מיידי של עשירית השנייה או משהו ,תמיד מאחר "בקטנה".אם אינני טועה גם בסולו זה קיים,
יודע לעצב אווירה הפט' מת'יני הזה...

לגבי ה-G2M SONUUS ,תודה על הקישור לא הכרתי ,ביצועים של פיקאפ מידי+ממיר בערך ובהרבה יותר זול ופשטני
אמנם גם לא בשבילי, אבל אחלה צעצוע לניסיונות
Metheny
Act Compatible
הצטרף: 02 מאי 03
הודעות: 996
מיקום: אסטרטגי
הודעה פורסם: ראשון 13 דצמ',09 02:39   
ציטוט:
לגבי הזיוף הקל אני עדיין באותה הדעה


מסכים, יש detuning קל בצליל.


ציטוט:
לגבי ה ATTACK ,לא התכוונתי לפייד ארוך ונמרח אלא למשהו די מיידי של עשירית השנייה או משהו ,תמיד מאחר "בקטנה"


אם לזה הכוונה, אז יש בזה משהו, אבל באמת בקטנה. מת'יני תמיד אמר שהוא רצה להיות נשפן בכלל, והרבה פעמים הוא ניסה שהגיטרה תישמע כמו כלי נשיפה, אז דווקא attack גבוה התאים לו במקרה הזה.


ציטוט:
יודע לעצב אווירה הפט' מת'יני הזה...


וזה בטוח... #smile
 הגב לנושא
שימו לב: ההודעה האחרונה בשרשרת זו נכתבה לפני יותר משנה.
חשוב היטב לפני שיגור מענה לשרשרת זו
   ראשי » מקלדות, סינטים ושלטים - Synth

לך לעמוד 1, 2   הבא
עמוד 1 מתוך 2

עשוי לעניין אותך :
:: תקנון