הקלק על התמונה לצפיה בגודל מלא
מה היה מוזר בתמונה שלפניכם?
ולא,זאת לא השתקפות של גיטרה במים ,וגם לא עבודת פוטושופ,לא,זאת הגיטרה.
הסריגים עקומים לפי שיטת TRUE TEMPERMENT שטוענת שצריך לעקם בשביל לשמוע "ישר" כלומר ללא זיופים.
בואו ניתן לבחור הצנוע והנחבא אל הכלים להסביר:
(תקפיצו ל -7:30 דק' אם אין לכם ז@ן לשמוע את כל הרוח והצילצולים שלפני )
אני חושב שיש להם את אותו הפיץ' (פונדמנטל), אבל יש הבדל קל בצבע (התוכן ההרמוני).
לפני מספר חודשים תלמיד שלי (נגן גיטרה במקצועו) הציג בפני שיטת כיוון ע"פ אוברטונים.
באקורדים פתוחים, הצליל אכן היה צלול יותר באופן משמעותי, כשהמיתרים רוטטים בהרמוניה מושלמת.
אם הפרטים העקומים האלה עושים את אותו הדבר, זה רעיון גדול וסחתיין על הסטראט-אפ. _________________ Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
היתרונות שבכיוון לא מושווה... כיוון מושווה הוא הרי זיוף מושווה
אין ספק שדברים ישמעו יותר טוב ככה. שתי בעיות, עם זאת:
1) בכיוון כזה סולמות מסוימים ישמעו הרבה יותר טוב, וסולמות אחרים ישמעו הרבה יותר רע. הדרך לפתור את זה היא או לנגן על כלי גמיש (קול אנושי, כלי בלי פרטים, כגון כינור, וכיו"ב), או לכוון את הכלי בהתאם לסולם, או לקבוצת סולמות שמתכוונים לנגן בה. במוזיקה העתיקה זו הנורמה - את הצ'מבלו מכוונים ככה (במילא הוא לא מחזיק כיוון כמו פסנתר...), ואת הפרטים על הלאוטות והויולות דה גמבה מזיזים לפי הצורך, וכן הלאה.
2) יש בעייתיות לפעמים בשילוב של כלי שמכוון בטמפרמנט מסוים, באנסמבל שמכוון בטמפרמנט אחר. צריך לקחת בחשבון שגם אם הגיטרה תישמע טוב יותר ככה במקרים מסוימים, הרי שעלולה להיות התנגשות כשהיא תתחבר לשאר המנגנים... _________________ האתר המרהיב והמלהיב שלי: http://www.virtualadi.com
אפשר שיטה נוספת,כמו של חברינו מהזמר המזרחי,לנגן בעיקר על סולם סול בכמעט כל השירים.
פשוט פשוט פשוט...
אז אם הטמפרמנט יושב על סול שיחקנו אותה,אין זיופים.והרבה אקו...אקו...אקו...בבקשה