עריכת גל לצורכי הארכה, תיקוני פיטצ' | טכניקת עריכה
פורסם: שלישי 29 דצמ',09 15:15
אני מבקש הסבר תכלס, על האפשרויות הגלומות בקרוספייד ובאופן יותר ממוקד אני מחפש לדעת , כיצד לעבוד ברמת עריכת גל על קבצי קול ולדעת להאריך אותם בצורה שאינה כוללת מתיחת זמן או שינוי פיטצ'.
בזמנו ראיתי שטכנאי קול , במקרה של זיופים לוקח גל ממקום אחר בפרוייקט , ומדביק אותו בדיוק רב, וכך פותר את הבעיה.
אשמח לכל מאמר, או להסבר בדבר הטכניקה הרצויה,בעיקר במקרים בהם ניתן להאריך גל , ליותר מגודלו המקורי, מבלי לפגוע באיכותו.
תודה. _________________ שיעורי פסנתר 0504-774664
השאלה שלך כוללת בתוכה את התשובה - העתקה, הדבקה וקרוס-פייד.
ודא שסוף הדגימה זהה מבחינה צבעית וטונאלית לתחילת הדגימה המודבקת.
אם הוא לא, רוורס יכול לסייע ("פינג-פונג" מהסוף להתחלה ולהיפך).
במקרים מסויימים עדיף להשתמש בלופ של סאמפלר - תלוי בחומר הגלם.
חשוב לגזור בנקודות אפס (חציה של הגל מהאזור השלילי לחיובי ולהיפך),
וכדאי לדאוג שגם מבחינת הפאזה הגלים יתמזגו בצורה חלקה. _________________ Blend Studios | אולפני בלנד | הפורטל שלי | המאמרים שלי | פייסבוק
so much is there to be discovered.
עודד,
אני מכיר את הטכניקה, אך לצערי לא מספיק מיומן בה, אשמח וגם נראה לי שזה יכול לשמש רבים אחרים, לוידאו בנושא, או הסבר מפורט יותר, לגבי מה שאמרת .
אני הבנתי בידיוק, אבל אולי שווה להשקיע קצת בפוסט על משמעות הדברים \ הקרוס עצמו \ נקודת ה0 בגל \מתי כדאי השימוש בסמפלר ומה עושים במקרים של עריכות של חומר מוקלט אותו לא ניתן לדגום .
תודה _________________ שיעורי פסנתר 0504-774664